شبکه های اجتماعی

گوگل به طور رسمی به پشتیبانی از نسل اول کروم کست پایان می دهد

گوگل نسل اول خود را عرضه کرد Chromecast در سال 2013. غول فناوری اکنون بی سر و صدا اعلام کرده است که این شرکت به پشتیبانی از دستگاه پایان داده است. این بدان معناست که گوگل دیگر به‌روزرسانی‌های نسل اول کروم‌کست را ارائه نخواهد کرد.

گوگل 10 سال از نسل اول کروم کست پشتیبانی کرد. این شرکت همچنین اعلام کرده است که با پایان پشتیبانی ممکن است این شرکت متوجه کاهش عملکرد Chromecast شود. این شرکت گفت: “پشتیبانی از Chromecast (نسل اول) به پایان رسیده است، به این معنی که این دستگاه‌ها دیگر نرم‌افزار یا به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت نمی‌کنند و Google پشتیبانی فنی برای آنها ارائه نمی‌کند. کاربران ممکن است متوجه کاهش عملکرد شوند.” این شرکت آخرین نسخه سیستم عامل 1.36.159268 را در نوامبر 2022 برای Chromecast 2013 منتشر کرد.

برای کسانی که نمی‌دانند، نسل اول کروم‌کست دارای یک کلید شبیه به طراحی است و دارای یک پورت HDMI در سمت راست و یک پورت micro-USB در سمت دیگر است. Chromecast 2013 همچنین شامل لوگوی کروم بود که در قسمت بالایی دستگاه چاپ شده بود. نسل اول کروم کست با 512 مگابایت رم و 2 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد.

در همین حال، گوگل شروع به انتشار وصله امنیتی آوریل 2023 برای Chromecast کرده است Google TV. این به روز رسانی با 140 مگابایت عرضه می شود و گفته می شود که در مدل HD دستگاه عرضه می شود. برای دانلود به‌روزرسانی در Chromecast خود با Google TV، به تنظیمات > سیستم > درباره > به‌روزرسانی سیستم بروید. در اینجا تغییرات کامل به روز رسانی است:

اندروید سطح وصله امنیتی به آوریل 2023 به روز شده است
– رفع اشکال دیگر و بهبود عملکرد

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا