بازی

MTG Arena از طرفداران می پرسد که آیا آنها Elden Ring را بازی می کنند و به کراس اوور احتمالی اشاره می کنند

MTG Arena قبلا کراس اوورهای Secret Lair را با Final Fantasy و Assassin’s Creed تأیید کرده است، اما نظرسنجی جدیدی را ارسال کرده است که از طرفداران می‌پرسد چه بازی‌های دیگری را انجام می‌دهند و احتمالاً علاقه‌مندی برای کراس اوورهای بیشتری را نشان می‌دهد.


نظرسنجی می‌پرسد، “کدام یک از بازی‌های ویدیویی زیر را تا به حال بازی کرده‌اید؟ در حال حاضر کدام یک را بازی می‌کنید؟” این بازی Assassin’s Creed و Final Fantasy فوق الذکر و همچنین Elden Ring، Civilization، Fortnite، Hearthstone، League of Legends، Legends of Runeterra، Marvel Snap، Pokemon، Teamfight Tactics و Yu-Gi-Oh را فهرست می کند! دوئل استاد.

مطالب مرتبط: همه چیزهایی که در MTG’s Lord Of The Rings: Tales Of Middle-earth Sneak پیش نمایش یاد گرفتیم

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

Fortnite که قبلاً یک متقاطع داشته است و سایر بازی‌های کارتی با توجه به اینکه فضای مشابهی را اشغال می‌کنند و به ترتیب رقبای مستقیم در بازارهای بازی‌های کارتی تجاری هستند، برای یک نظرسنجی مانند این منطقی هستند. با این حال، Elden Ring و Civilization از ژانرهای کاملا متفاوت، شبیه به AC و FF هستند. برای تکمیل آن، نظرسنجی‌های قبلی به نسخه‌های بعدی مانند Kamigawa: Neon Dynasty اشاره کرده‌اند، بنابراین در حال حاضر سابقه‌ای وجود دارد.

کراس اوورهای Final Fantasy و Assassin’s Creed در مراسم روز سرمایه‌گذار Hasbro به مناسبت سی و پنجمین سالگرد تاسیس FF و پانزدهمین سالگرد تاسیس AC معرفی شدند، هرچند جزییاتی به اشتراک گذاشته نشد که این دو مجموعه‌هایی با تم جادویی شبیه به The Walking Dead، Warhammer 40000، The ارباب حلقه ها، دکتر هو و چیزهای عجیب.

با توجه به اینکه در حال حاضر چند کراس اوور در حال انجام است، هر چیزی که از این نظرسنجی به دست می‌آید احتمالاً خیلی دور است، بنابراین به این زودی‌ها به کارت‌های Malenia و Radahn امیدوار نباشید – اگر Elden Ring و MTG Arena با هم عبور کنند، احتمالاً در اولین فرصت سال آینده خواهد بود. تنها کاری که در حال حاضر می توانیم انجام دهیم حدس و گمان است.

بقیه نظرسنجی نسبتاً استاندارد است – آخرین بار کی MTG Arena را بازی کردید، در چه بازی‌هایی آن را بازی می‌کنید، و چقدر احتمال دارد آن را به یک دوست توصیه کنید، اما همچنین می‌پرسد چه بازی‌های رومیزی دیگری بازی کرده‌اید. Yu-Gi-Oh فوق الذکر وجود دارد! و پوکمون، و همچنین Warhammer 40,000 و Dungeons & Dragons که دومی یکی دیگر از اموال جادوگران ساحل است. همه اینها باعث می شود این سوال در مورد بازی های دیگر مانند انگشت شست دردناک بیرون بیاید.

در حالی که ممکن است مدتی طول بکشد تا ما شاهد کراس اوورهای رسمی با Elden Ring و Civilization باشیم – اگر واقعاً این همان چیزی است که این نظرسنجی به آن اشاره می کند – کارت های طرفدارانی وجود دارند که تصور می کنند اگر The Lands Between and the Planes of چند جهان جادویی برخورد کرد.

u/kerosene88 شش کارت Elden Ring MTG را به اشتراک گذاشت که شامل Gideon Ofnir، Rennala، Starscourge Radahn، Tree Sentinel و Tibia Mariner بودند. هرکدام توانایی‌هایی دارند که به توانایی‌های درون بازی‌شان گره خورده است، مانند استفاده رنالا از دانش‌پژوهان جوان که به او سپر می‌دهد. آنها به طرز شگفت‌آوری متعادل هستند، اگر چه برای Commander کمی قوی هستند، و نزدیک‌ترین چیزی است که ما باید به اولین نگاهی به اینکه یک کراس اوور بین این دو چگونه به نظر برسد، داریم. در مورد تمدن، من آن را به تخیل شما می سپارم.

بعدی: Indie Roguelike Ravenswatch می تواند هاد بعدی باشد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا