شبکه های اجتماعی

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام در سال 2023 [Complete Guide]

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام برای اطمینان از دیده شدن پست چه زمانی است؟

و بهترین روزها برای پست گذاشتن در اینستاگرام برای دریافت بیشترین لایک چیست؟ بیشترین نظرات؟

ما اعداد را خرد کردیم تا بهترین روز و زمان جهانی برای ارسال در اینستاگرام را پیدا کنیم. البته، همه مشاغل و مخاطبان متفاوت هستند، بنابراین ما همچنین به شما کمک می کنیم بهترین زمان های منحصر به فرد برند خود را برای پست کردن محاسبه کنید.

شماره 1 ابزار رسانه های اجتماعی

ايجاد كردن. برنامه. انتشار. مشغول کردن. اندازه گرفتن. پیروزی.

آزمایشی 30 روزه رایگان

فهرست مطالب

آیا بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام وجود دارد؟

هر برند یک نقطه شیرین کمی متفاوت برای پست کردن در اینستاگرام دارد. به این دلیل که هر برندی در رسانه های اجتماعی به مخاطبان منحصر به فردی با الگوهای رفتاری منحصر به فرد پاسخ می دهد.

اما امید خود را از دست ندهید! بهترین روش‌ها وجود دارد که بازاریابان رسانه‌های اجتماعی می‌توانند از آن‌ها پیروی کنند تا نتایج عالی در سراسر جهان به دست آورند.

را الگوریتم اینستاگرام به تازگی اولویت می دهد، بنابراین ارسال پست زمانی که فالوورهای شما آنلاین هستند بسیار مهم است. این بدان معناست که اگر همه چیز برابر باشد، پست جدیدتر نسبت به پست های قدیمی بالاتر در فید خبری نمایش داده می شود.

وقتی صحبت از بهینه سازی یک پست برای موفقیت به میان می آید، واقعاً تازگی یکی از سریع ترین و آسان ترین بردها است. (اگرچه ما نکات زیادی در مورد آن داریم دریافت لایک رایگان اینستاگرام اگر علاقه دارید).

اما فراتر از آن، این نیز مهم است که اهداف خود را برای خود مشخص کنید استراتژی بازاریابی اینستاگرام. آیا اهداف خاصی در مورد ایجاد آگاهی، تعامل بیشتر یا رانندگی در ترافیک دارید؟ موفقیت از نظر شما چگونه به نظر می رسد و پست های شما در گذشته چه زمانی به این موفقیت دست یافته اند؟ بردهای گذشته شما یک دستورالعمل کلیدی برای زمانی است که باید به طور کلی پست کنید.

جایزه: یک چک لیست رایگان دانلود کنید که مراحل دقیقی را نشان می دهد که یک اینفلوئنسر تناسب اندام برای افزایش فالوور از 0 به 600000+ در اینستاگرام بدون بودجه و تجهیزات گران قیمت استفاده می کند.

به طور کلی بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام برای لایک، کامنت و اشتراک گذاری

برای یافتن این نتایج، داده‌های بیش از 30000 پست اینستاگرام از مشاغل در هر اندازه را تجزیه و تحلیل کردیم. سپس، برای اطلاعاتی که از ارسال پست برای مخاطبان 170 هزار دنبال کننده به دست آوردیم، با تیم اجتماعی خود مشورت کردیم.

(لطفاً رول درام…)

بهترین زمان جهانی برای ارسال پست در اینستاگرام ساعت 11 صبح چهارشنبه ها است.

نمودار: بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام 2022

ما متوجه شدیم که کاربران اینستاگرام بیشترین احتمال ارتباط را با محتوا در ساعات کاری در اواسط روز و اواسط هفته دارند. و این منطقی است – زمان مناسبی برای استراحت از محل کار یا مدرسه و انجام کمی پیمایش است. (و لایک. و نظر دادن.)

آخر هفته ها معمولاً بدترین روزها برای ارسال پست هستند و تمایلی به درگیر شدن در اینستاگرام ندارند. ما گمان می کنیم که این به این دلیل است که مردم به جای پیمایش اینستاگرام، در دنیای واقعی هستند.

آیا قصد دارید بیش از یک بار در هفته پست کنید؟ در اینجا یک تفکیک از بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام برای هر روز هفته.

(اوه، و فراموش نکنید: زمان های برتر نشان داده شده در زیر در زمان اقیانوس آرام ایالات متحده ثبت شده است)

روز هفته زمان
دوشنبه 12:00 بعد از ظهر
سهشنبه 09:00
چهار شنبه 11:00 قبل از ظهر
پنج شنبه 11:00 قبل از ظهر
جمعه 2:00 بعد از ظهر
شنبه 09:00
یکشنبه 7:00 بعد از ظهر

اگر به تازگی در اینستاگرام شروع کرده اید و اطلاعات گذشته یا بینش مخاطبان زیادی برای کار با آنها ندارید، سعی کنید در این زمان های اوج پست پست کنید.

همانطور که حساب شما رشد می کند، توصیه می کنیم برنامه پست خود را به گونه ای تنظیم کنید که با الگوهای فعالیت مخاطبان خاص شما مطابقت داشته باشد.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام دوشنبه

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام دوشنبه ساعت 12:00 است. به نظر می رسد اکثر اینستاگرامرها ممکن است دوست داشته باشند هفته خود را در محل کار قوی شروع کنند. تا زمان ناهار، آنها به دنبال فیدهای اینستاگرام خود برای استراحت هستند.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام در روز سه شنبه

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام سه شنبه ساعت 9 صبح است. نامزدی نیز در اوایل صبح، بین ساعت 8 تا 10 صبح قوی است، اما در حدود ساعت 9:00 صبح به اوج خود می رسد.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام چهارشنبه

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام چهارشنبه ساعت 11 صبح است. چهارشنبه همچنین روزی است که به نظر می رسد حساب ها به طور کلی بالاترین تعامل را دارند.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام پنجشنبه

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام پنجشنبه ساعت 12 ظهر است. به طور کلی، کشش 11:00 صبح تا 2:00 بعد از ظهر برای تعامل بالا در هر روز هفته خوب است.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام در روز جمعه

2:00 بعد از ظهر بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام در روز جمعه است. نامزدی جمعه در تمام ساعات صبح و ناهار، از ساعت 7 صبح تا 2:00 بعد از ظهر ثابت است.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام شنبه

09:00 بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام در روز شنبه است. قبل از اینکه مردم وارد برنامه‌های آخر هفته آفلاین خود شوند، آن کره چشم را بگیرید!

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام یکشنبه

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام یکشنبه ساعت 19:00 است. نامزدی یکشنبه ها در بعدازظهر و عصر تقریباً ثابت است. از ساعت 12:00 تا 20:00 ثابت باقی می ماند.

بهترین زمان برای پست کردن Reels در اینستاگرام

اگر به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام خود هستید و درگیر شدن، ارسال قرقره ها در هر زمانی از روز کار بیهوده ای است. داده های ما نشان می دهد که Reels می تواند تا 300٪ بیشتر از ویدیوهای معمولی اینستاگرام تعامل داشته باشد.

در ناب فالوور، بیش از دو سال است که Reels را برای مخاطبان اینستاگرامی خود با 170 هزار دنبال کننده پست می کنیم. در طول این مدت، ما این را یاد گرفتیم بهترین زمان پست برای حلقه های اینستاگرام است 9 صبح و 12 بعد از ظهر، دوشنبه تا پنجشنبه.

چگونه بهترین زمان ها را برای پست کردن در اینستاگرام برای حساب خود پیدا کردیم

در اینجا نحوه یافتن زمان های کامل پست اینستاگرام ناب فالوور را مشاهده می کنیم.

(Psstt: اگر حوصله خواندن ندارید، می توانید ویدیوی ما را برای پاسخ و راهنمایی ها تماشا کنید!)

برایدن کوهن، استراتژیست بازاریابی اجتماعی و حمایت از کارکنان ناب فالوور، به ما گفت:

«معمولاً، ما دوست داریم صبح زود و اواسط بعد از ظهر پست بگذاریم. برای اینستاگرام، این بدان معناست که ما سعی می‌کنیم در روزهای هفته بین ساعت 8 صبح تا 12 بعد از ظهر PST یا 4 تا 5 بعد از ظهر PST پست بگذاریم.

پست‌های اینستاگرام ما – برای مخاطبان B2B آمریکای شمالی ناب فالوور – زمانی که در ساعات اولیه صبح یا ساعت ناهار برای مخاطبان منطقه زمانی اقیانوس آرام و ساعات نشستن به محل کار یا خروج از سیستم در منطقه زمانی شرقی قرار می‌گیریم، بهترین عملکرد را دارند.

(به یاد داشته باشید، این دقیقاً چیزی است که برای ما کار می کند. زمان اولیه برای مشاغل در صنایع مختلف و مناطق زمانی مختلف ممکن است بسیار متفاوت باشد.)

با استفاده از نقشه حرارتی فعالیت ارائه شده در ناب فالوور Analytics، به راحتی می توان متوجه شد که مخاطبان اینستاگرام ناب فالوور آنلاین هستند:

نقشه حرارتی فعالیت آنلاین پیروان ناب فالوور Analytics

منبع: ناب فالوور Analytics

کوهن و تیم اجتماعی نیز از این ابزارها استفاده می کنند ناب فالوور Impact برای بررسی عملکرد پست «داده‌های موجود در آنجا به ما می‌گوید که آیا باید روی همان استراتژی تمرکز کنیم یا هر چیزی را به جلو برگردانیم.»

به طور کلی، کوهن می گوید که تصمیم گیری در مورد زمان مناسب برای پست گذاشتن در اینستاگرام چیزی شبیه به این است:

ما از عملکرد گذشته به عنوان ستاره راهنما استفاده می کنیم و سپس زمانی که مخاطب آنلاین است به عنوان نظر دوم مرور می کنیم. اگر بعد از آن محتوای ما عملکرد خوبی نداشت، زمان‌های مختلف را آزمایش می‌کنیم تا ببینیم آیا این کار عملکرد پست را تغییر می‌دهد یا خیر.»

در پایان یک اینستاگرام تقویم محتوایی باید به اندازه بقیه استراتژی بازاریابی شما مبتنی بر داده باشد.

و از آنجایی که تصویر کلان نیز اهمیت دارد، در اینجا برخی از آمارهای کلیدی اینستاگرام، معیارها و آمار جمعیتی وجود دارد که به شما در استراتژی کمک می کند:

نکاتی برای یافتن بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام امروز

پست های با عملکرد برتر خود را مرور کنید

ابتدا، در نظر بگیرید که چه نوع عملکردی را هدف دارید: آگاهی از برند یا تعامل. رویکرد شما برای برنامه ریزی پست های اینستاگرام ممکن است بسته به اهداف شما متفاوت باشد.

در گذشته، کدام یک از پست های شما بازخورد بالایی داشته است؟ چه زمانی آنها را پست کردید؟ و آیا این پست ها با پست هایی که لایک می کنند متفاوت هستند؟ اعداد و ارقام در مورد جذاب ترین محتوای شما چه چیزی به شما می گویند؟

شما بینش و تجزیه و تحلیل اینستاگرام بهترین منبع حقیقت شما در اینجا هستند. اگرچه همه ابزارهای تحلیلی برابر نیستند. برخی از ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی می توانند به شما کمک کنند تا از خرد شدن داده های سنگین جلوگیری کنید.

ویژگی ناب فالوور بهترین زمان برای انتشار

امتحانش مجانی است

هوت سوئیت بهترین زمان برای انتشار این ویژگی بهترین زمان ها و روزهای هفته را برای ارسال پست در اینستاگرام بر اساس عملکرد تاریخی شما پیشنهاد می کند. پست های رسانه های اجتماعی شما را در 30 روز گذشته تجزیه و تحلیل می کند، سپس میانگین را محاسبه می کند برداشت ها یا نرخ تعامل بر حسب روز و ساعت سپس، می‌توانید بر اساس اهداف عملکرد خود، زمان‌های بهینه را برای حساب خود انتخاب کنید.

بررسی کنید که مخاطبان شما چه زمانی بیشتر در فضای آنلاین فعال هستند

در مرحله بعد، به تجزیه و تحلیل خود نگاه کنید تا مشخص کنید چه زمانی فالوورهای شما فید خود را پیمایش می کنند.

ما به عنوان بازاریاب نیاز داریم مخاطبان خود را بشناسیم. اگر طرفداران ورزش دانشگاهی را در اینستاگرام هدف قرار می دهید، استفاده از رسانه های اجتماعی ممکن است با مدیران فنی که در ساعت 4 صبح از خواب بیدار می شوند متفاوت باشد.

تجزیه و تحلیل ساعتی دنبال کنندگان آنلاین

هوت سوئیت بهترین زمان برای انتشار ویژگی این اطلاعات را به طور خودکار به یک نقشه حرارتی تجزیه می کند (به بالا مراجعه کنید). همچنین به شما کمک می‌کند با پیش‌بینی بازه‌های زمانی خاص زمانی که فالوورهای اینستاگرام شما آنلاین هستند، آزمایش کنید.

اگر می‌خواهید تاکتیک‌های جدیدی را آزمایش کنید، فرصت‌های زمانی خوبی را نیز به شما پیشنهاد می‌کند که در 30 روز گذشته از آنها استفاده نکرده‌اید.

زمانی را در نظر بگیرید که رقبای شما در حال ارسال پست هستند

بسته به صنعت شما، رقبای شما ممکن است برخی از محاسبات و آزمایشات مشابهی را انجام دهند. گوش دادن اجتماعی (یا حتی کامل تحلیل رقابت اجتماعی) می تواند به شما کمک کند تا مراقب باشید که چه چیزی برای دیگران مفید است.

نکته حرفه ای: بسیاری از برندها روی علامت ساعت پست می گذارند. با ارسال پست چند دقیقه قبل یا بعد از ساعت :00 از رقابت خودداری کنید.

12 Tips to Increase Donations

شماره 1 ابزار رسانه های اجتماعی

ايجاد كردن. برنامه. انتشار. مشغول کردن. اندازه گرفتن. پیروزی.

آزمایشی 30 روزه رایگان

در منطقه زمانی مخاطبان خود پست کنید

اگر مخاطب جهانی دارید یا خارج از مناطق زمانی «معمول» هستید، ممکن است ساعت اول شما برای ارسال پست ۳ صبح باشد.

به جای تنظیم برخی آلارم‌های واقعاً بی‌رحمانه، آیا می‌توانیم پست‌های اینستاگرام خود را خودکار کنید؟ یک برنامه زمانبندی اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که پست های شما در زمان مناسب، روز به روز بالا می روند.

در اینجا یک مرور سریع از نحوه زمان بندی پست ها با استفاده از ویژگی برنامه ریزی اینستاگرام ناب فالوور آورده شده است:

نظارت و تنظیم کنید

بله، بهینه‌سازی پست‌های اینستاگرام برای موفقیت کار زیادی می‌طلبد – این کار بسیار بیشتر از انتخاب فیلتر مناسب است.

اما صرف زمان برای بررسی اعداد در واقع یکی از ساده ترین راه ها برای بهبود دسترسی شماست. (به هر حال ساده تر از ارتقای سطح مهارت های فیلمبرداری یا نوشتن خود است. البته توصیه می کنیم این کار را نیز انجام دهید!)

به گفته Brayden Cohen از تیم اینستاگرام ناب فالوور: «ما هر هفته به پست‌های با عملکرد برتر خود نگاه می‌کنیم تا ببینیم آیا بینش‌هایی وجود دارد که به ما کمک می‌کند استراتژی رسانه‌های اجتماعی خود را تغییر دهیم یا آهنگ ارسال کنیم. اما ما معمولاً زمان‌هایی را که پست می‌گذاریم هر سه ماه یک‌بار تغییر می‌دهیم، اگر چنین باشد.»

کوهن خاطرنشان کرد که برای مثال، با تأثیر همه‌گیری بر برنامه‌های کاری در سال 2020، بسیاری از مردم زمان کمتری را صرف رفت و آمد یا لذت بردن از یک استراحت سنتی ناهار می‌کنند. در نتیجه، مخاطبان B2B شروع به صرف زمان بیشتری در تلفن های خود کردند و استفاده از اینستاگرام در طول روز گسترش یافت.

دنیا تغییر می کند و عادات مخاطب با آن تغییر می کند. یک یادآوری در تقویم خود تنظیم کنید تا نتایج خود را مرور کرده و به طور منظم تنظیمات را انجام دهید.

در بلندمدت به طور مداوم ظاهر شوید

مهم است که در مورد پست خود سیستماتیک باشید تا از مزایای کامل این دانش در مورد مخاطبان هدف خود بهره مند شوید. مطمئناً، ممکن است فقط با ارسال پست چند ساعت زودتر از حد معمول هر از چند گاهی، برآمدگی چشمگیر را نبینید. اما همانطور که داده های ما نشان می دهد، زمان بندی پست های اینستاگرام شما میکند مهم است، و برنامه ریزی مداوم باعث حرکت سوزن در طول زمان می شود.

وقتی مخاطبان شما عادت می‌کنند برند شما را در فید خود ببینند، از محتوای شما لذت می‌برند و با آن درگیر می‌شوند. حفظ حضور خود در اینستاگرام به ایجاد اعتبار، اعتماد و روابط معنادارتر با مخاطبان شما کمک می کند.

در پایان روز، هنگامی که شما یک ارتباط معتبر با مخاطبان خود دارید، الگوریتم اینستاگرام متوجه می شود و نتیجه شما نیز همینطور است.

حضور اینستاگرام خود را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود مدیریت کنید و با استفاده از ناب فالوور در زمان خود صرفه جویی کنید. از یک داشبورد، می‌توانید پست‌ها را زمان‌بندی و منتشر کنید، مخاطبان را درگیر کنید و عملکرد را اندازه‌گیری کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.

شروع کنید

دست از حدس زدن بردارید و دریافت کنید توصیه های شخصی برای بهترین زمان برای ارسال در رسانه های اجتماعی با ناب فالوور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا