شبکه های اجتماعی

شرکت تبلیغاتی بزرگ Omnicom به مشتریان توصیه می کند هزینه تبلیغات توییتر را متوقف کنند

مجتمع تبلیغات و بازاریابی Omnicom Group Inc توصیه کرده است که مشتریان هزینه های خود را متوقف کنند توییتر در کوتاه مدت، بر اساس یک یادداشت داخلی.

Omnicom به بیش از 5000 مشتری در 70 کشور از جمله مک دونالد و سیب. در این یادداشت نامی از مشتریان ذکر نشده است و مشخص نیست که آیا هیچ یک از آنها هزینه تبلیغات توییتر را متوقف کرده است یا خیر.

این اقدام بر شک و تردید فزاینده در بین آژانس ها و برندها در مورد آینده سایت میکروبلاگینگ تاکید می کند. الون ماسکتصاحب 44 میلیارد دلاری.

همچنین بخوانید

ایلان ماسک به عنوان مدیر ارشد توییتر آمپ 39 پیش از انتخابات میان دوره ای ظاهر می شود
ارزش خالص ایلان ماسکمپ 39 به زیر 200 میلیارد سقوط کرد زیرا سهام تسلا متزلزل شد

مدیر عامل تسلا گروه‌های حقوق مدنی را مقصر دانسته است که تبلیغ‌کنندگان توییتر را برای تحریم این سرویس تا زمانی که لابی می‌کنند مشک توضیح داد که چگونه اطلاعات نادرست و سخنان نفرت پراکنی در این سرویس را برای کاهش درآمد “عظیم” کنترل می کند.

بر اساس این یادداشت، «به نظر می رسد توانایی توییتر برای حفظ سطح قبلی اقدامات ایمنی و اثربخشی برند خود در آینده نزدیک با مشکل مواجه شود.

“در حالی که OMG معتقد است که این امر بعید است که منجر به ایجاد یک محیط با خطر قابل توجهی برای تبلیغ کنندگان شود، خطر مرتبط شدن با محتوای ناامن می تواند افزایش یابد و به همین دلیل باید هنگام تصمیم گیری در مورد استفاده از پلت فرم در نظر گرفته شود.”

فروش تبلیغات بیش از 90 درصد از درآمد توییتر در سه ماهه دوم را نشان می دهد.

ماه گذشته، خودروساز آمریکایی شرکت جنرال موتورز گفت که به طور موقت تبلیغات پولی در توییتر را متوقف کرده است.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا