شبکه های اجتماعی

نحوه دریافت کیت زرهی کریتوس Survival در God Of War Ragnarok

عنوان مورد انتظار در خدای جنگ سری – خدای جنگ راگناروک – به پلی استیشن رسیده است و با عنوان جدید چالش های جدیدی به همراه دارد. مانند هر بازی RPG دیگری، سلاح ها و زره ها در God Of War Ragnarok ضروری هستند و نقش مهمی در گیم پلی بازی دارند.

همانطور که در دیگر عناوین RPG انجام می‌شود، بازیکنان God Of War Ragnarok با سلاح‌ها و زره‌های اولیه شروع می‌کنند و در ادامه آن‌ها را ارتقا می‌دهند. مجموعه‌های مختلفی از زره‌ها در بازی موجود است و هر کدام دارای پاداش‌ها و امتیازات متفاوتی هستند. یکی از کیت‌های زرهی که بازیکنان در Ragnarok پیدا می‌کنند، Survival است، و در اینجا نحوه دستیابی به آن آورده شده است کریتوسکیت زره بقا.

نحوه دریافت کیت زره Survival برای کریتوس در God Of War Ragnarok

کیت زره Survival یکی از اولین کیت های زرهی است که در God Of War Ragnarok یافت می شود. بازیکنان باید فصل اول God Of War، Surviving Fimbulwinter را تکمیل کنند تا کیت زره بقا را دریافت کنند. این اولین ماموریتی است که برای ادامه بازی و به دست آوردن کیت زرهی Survival باید انجام شود. هیچ راهی برای رد شدن از این فصل وجود ندارد.

کیت زرهی Survival چه مزایایی دارد

کیت زره Survival هیچ گونه امتیاز یا پاداش اضافی اعطا نمی کند، اما آمار بازیکن را با اختلاف بسیار زیاد افزایش می دهد.

سه قطعه زره وجود دارد – شانه گارد بقا، Wraps of Survival، و کمربند بقا. در حالی که این قطعات هیچ توانایی مهمی در ارتباط با آنها ندارند، می‌توان آن‌ها را تا سطح 9 ارتقا داد تا به آمار خام افزایش یابد – دارای امتیاز ترکیبی قدرت 153 و رتبه دفاعی 153.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا