شبکه های اجتماعی

نحوه ایجاد نظرسنجی تک رای و جستجو در واتس اپ

واتس اپآخرین به روز رسانی به ارمغان می آورد impromenet به نظرسنجی ها. به عنوان بخشی از به روز رسانی، پلت فرم پیام رسانی فوری سه ویژگی جدید را به نظرسنجی ها اضافه کرده است. این شامل توانایی ایجاد نظرسنجی تک رای، جستجوی نظرسنجی در چت و به روز ماندن در نتایج نظرسنجی است. آیا نمی دانید چگونه از همه این ویژگی ها استفاده کنید؟ راهنمای گام به گام ما در اینجا آمده است:

اما، قبل از ادامه مراحل، توجه داشته باشید که به‌روزرسانی به تدریج منتشر می‌شود. بنابراین، ممکن است که شما آپدیت را دریافت نکرده باشید. نگران نباشید، در روزهای آینده در دسترس شما خواهد بود.

پیش نیازها
آخرین نسخه برنامه واتس اپ
اکانت فعال واتساپ

مراحل ایجاد نظرسنجی تک رای
نظرسنجی های تک رای به کاربران اجازه می دهد تا با جلوگیری از یک رای استفاده تنها یک بار، پاسخ قطعی دریافت کنند. برای این کار، به هر پنجره چت یا چت گروهی بروید، روی نماد پیوست ضربه بزنید و با استفاده از گزینه نظرسنجی یک نظرسنجی ایجاد کنید. برای ایجاد یک نظرسنجی تک رای، فقط علامت “اجازه دادن به چند پاسخ” را هنگام ایجاد نظرسنجی بردارید.

نظرسنجی ها را در چت جستجو کنید
این ویژگی اکنون به کاربران اجازه می‌دهد نظرسنجی‌ها را در جستجوی مشابه عکس‌ها، ویدیوها یا لینک‌ها فیلتر کنند. برای جستجوی نظرسنجی ها، “جستجو” و سپس “نظرسنجی” را فشار دهید تا لیستی از همه نتایج را پیدا کنید.
جدای از این دو، ویژگی سوم – به‌روزرسانی در نتایج نظرسنجی‌ها – به‌طور خودکار فعال می‌شود. با آخرین نسخه واتس اپ، کاربران زمانی که مردم به نظرسنجی های ایجاد شده توسط خود رای می دهند، اعلان دریافت می کنند.

آخرین آپدیت واتس اپ همچنین دارای ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد عکس‌ها و اسناد را با یک توضیح ارسال کنند. این ویژگی همچنین در دسترس است و ما یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه ارسال یک عکس با شرح عکس در WhatsApp انجام داده ایم که می توانید اینجا بخوانید. (URL)

نتیجه
با پیروی از مراحل ذکر شده در بالا، می توانید از ویژگی بهبود یافته نظرسنجی در واتس اپ نهایت استفاده را ببرید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه واتس اپ خود را به آخرین نسخه آن به روز کنید و مراحل ذکر شده در بالا را دنبال کنید.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا