شبکه های اجتماعی

promate: Promate اولین بلندگوی بلوتوث Glitz-L خود را در هند راه اندازی کرد: تمام جزئیات

برند لوازم جانبی موبایل و فناوری اطلاعات پرومات اولین اسپیکر بلوتوث Glitz-L خود را در هند عرضه کرده است. بلندگوی قابل حمل ادعا می کند که تجربه شنیداری را با لومی ساوند فناوری که صدای فراگیر 360 درجه را با نمایش نوری مطابق با ضربات موسیقی به ارمغان می آورد.

تعهد Promate به نوآوری ما را از صنعت متمایز می کند. محصولات ما به گونه ای طراحی شده اند که بخشی از سبک زندگی جدید باشد که در حال حرکت است. طرح‌های منحصربه‌فرد ما با سبک زندگی امروزی مطابقت دارند، تقریباً تا حدی که یک لوازم جانبی مد هستند، و با قابل‌اطمینان‌ترین خدمات پس از فروش جفت می‌شوند. می گوید آقای گوپال جیاراج، رئیس بخش فروش، سارک، پرومات هند.

پرومات گلیتز-ال: قیمت و موجودی
گلیتز ال اکنون در دسترس است آمازون و در فروشگاه های خرده فروشی پیشرو مانند سراسر کشور. این بلندگو با قیمت 3099 روپیه با ضمانت تعویض استاندارد 2 ساله Promate ارائه می شود. این محصول در رنگ های مشکی، آبی و قرمز موجود است. Promate قصد دارد در شش ماه آینده بیش از 11 محصول را در محدوده صوتی عرضه کند و برخی از فناوری های منحصر به فرد را برای بازار هند توسعه دهد.

Promate Glitz-L: مشخصات کلیدی
اسپیکر شکل استوانه ای دارد، در حالی که طراحی یکپارچه آن را سبک وزن می کند. در قسمت پایینی اسپیکر، صفحه کنترل لمسی برای ناوبری آسان قرار دارد. بلندگوی 10 واتی ادعا می کند که کیفیت صدایی شبیه سینما را با باس و وضوح خوب تولید می کند.

همچنین بخوانید

نوار صوتی Philips TAB8967 با ساب ووفر بی سیم Dolby Atmos در هند راه اندازی شد
نوار صوتی Crossbeats Blaze با درایورهای پویا 24 واتی شارژ USB Type-C راه اندازی شد

دارای بلوتوث نسخه 5.0 است که در محدوده 10 متری کار می کند و از چندین گزینه اتصال پشتیبانی می کند. این اسپیکر همچنین از پخش AUX/Wireless/USB و MicroSD پشتیبانی می کند.

Glitz-L با یک باتری 1800 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود که قول می دهد با یک بار شارژ 6 ساعت عمر باتری را ارائه دهد. بلندگو همچنین از موسیقی پشتیبانی می کند. پخش جریانی تماس مشتریان می توانند حداکثر 2 بلندگوی Glitz L را متصل کرده و از فناوری True Wireless (TWS) برای ایجاد نمایش نور 360 درجه حتی روشن تر و صدای پررنگ تر.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا