ارز دیجیتال

خروجی صندوق دارایی دیجیتال به 200 میلیون دلار می رسد

منبع: Adobe / VAshowcase

صندوق‌های سرمایه‌گذاری با پشتوانه رمزارز شاهد خروج خالص برای 4 بودندهفتم آخرین گزارش جریانات وجوه ارز دیجیتال CoinShares نشان داد که در هفته متوالی هفته گذشته، کل جریان خروجی برای دوره 4 هفته ای به 200 میلیون دلار رسید.

تنها در هفته گذشته، جریان خروجی از وجوه دارای پشتوانه رمزنگاری به 53.8 میلیون دلار رسید، تقریباً مشابه هفته قبل، زمانی که 53.7 میلیون دلار از وجوه ارز دیجیتال خارج شد.

خروجی صندوق دارایی دیجیتال به 200 میلیون دلار می رسد
منبع: CoinShares

داده‌ها نشان می‌دهد که خروجی‌های این هفته عمدتاً ناشی از خروج ۳۷.۵ میلیون دلار از وجوه مورد حمایت بیت‌کوین (BTC) بوده است.

به طور خاص برای صندوق های بیت کوین، هفته گذشته نشان دهنده بدتر شدن وضعیت هفته قبل است، زمانی که 31.8 میلیون دلار به صورت خالص برداشت شد.

در طول دوره چهار هفته‌ای، مجموع خروجی‌ها از صندوق‌های بیت‌کوین به 160 میلیون دلار رسیده است که تقریباً 80 درصد از کل خروجی‌ها در تمام دسته‌های صندوق‌های ارز دیجیتال در همان دوره را تشکیل می‌دهد.

جالب اینجاست که دومین دسته از صندوق های بزرگ از نظر خروجی در هفته گذشته، صندوق های بیت کوین کوتاه بود که خروجی 10.4 میلیون دلاری را ثبت کرد.

صندوق‌های بیت‌کوین کوتاه زمانی که قیمت بیت‌کوین کاهش می‌یابد، درآمد کسب می‌کنند و خروج از این صندوق‌ها نشان می‌دهد که سفته‌بازان کمتر نزولی می‌شوند.

با توجه به CoinShares، سهم زیادی از پول سرمایه‌گذاری که به صندوق‌های بیت‌کوین وارد و خارج می‌شود به این معنی است که فعالیت سرمایه‌گذاران در حال حاضر تقریباً به جای آلت‌کوین‌ها بر بیت‌کوین متمرکز شده است.

از نظر وجوه آلت کوین، بیشترین تغییر در هفته در صندوق‌های به اصطلاح چند دارایی دیده شد که صندوق‌هایی با پشتوانه سبدی از دارایی‌های دیجیتال مختلف هستند. طبق داده‌های CoinShares، این دسته از صندوق شاهد خروجی 6.7 میلیون دلاری بود.

1684262753 605 خروجی صندوق دارایی دیجیتال به 200 میلیون دلار می رسد
منبع: CoinShares

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا