شبکه های اجتماعی

گوگل سه راه را فهرست می کند که هوش مصنوعی مولد می تواند جستجو را بهتر و تعاملی تر کند

گوگل گسترش دسترسی به جستجو در آزمایشگاه ها، یک برنامه جدید در Google I/O اعلام شده است که امکان دسترسی به ویژگی های جستجوی آزمایشی شرکت را از سوی شرکت فراهم می کند. کسانی که در لیست انتظار قرار گرفته‌اند در مورد ویژگی‌های جدیدی که می‌توانند امتحان کنند اطلاعی دریافت نمی‌کنند.

به عنوان بخشی از این، گوگل سه مورد جدید را فهرست کرده است هوش مصنوعی مولد امکانات برای کاربران این شامل درک بهتر موضوعات پیچیده، نکات سریع برای سوالات خاص و تجربه خرید بهبود یافته است.

موضوعات پیچیده را بهتر درک کنید
تصور کنید قصد دارید در مورد یک موضوع جدید مانند گیتار یا چیز دیگری یاد بگیرید و سپس جستجوی گوگل اکنون می‌تواند چیزها را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کند و یک عکس فوری مبتنی بر هوش مصنوعی برای درک بهتر مواردی که باید در نظر گرفته شود، ارائه دهد.

نکات سریع برای سوالات خاص
هوش مصنوعی مولد گوگل در جستجو می‌تواند به کاربران کمک کند تا به سؤالات بهتر رسیدگی کنند. اگر ژاکت قدیمی مورد علاقه خود را در پشت کمد خود پیدا کردید اما به سرعت متوجه شدید که نیاز به تازگی دارد، عبارت «چگونه یک لکه قهوه قدیمی را از پلیور پشمی پاک کنیم؟» جستجو کنید. یا اگر برای یک سفر بین المللی آماده می شوید، اما باید از به روز بودن مدارک خود مطمئن شوید، عبارت «چگونه می توانم گذرنامه خود را به سرعت تمدید کنم؟» را جستجو کنید. اکنون می‌توانید به راحتی نشانگرهایی را برای اطلاعات کلیدی که باید بدانید پیدا کنید یا طیف وسیعی از گزینه‌های موجود را ببینید و با کمک وب قدم بعدی را بردارید.

تجربه خرید بهتر
به‌عنوان بخشی از ویژگی‌های مولد هوش مصنوعی، جستجوی Google اکنون می‌تواند نتایج جستجوی بهتری را نشان دهد و همچنین می‌تواند جزئیات بیشتری را برای کاوش بهتر محصولات با استفاده از گزینه «پرسش بعدی» ارائه دهد یا کاربران همچنین می‌توانند یکی از مراحل پیشنهادی بعدی را انتخاب کنند. .

گوگل اشاره کرده است که این سه اولین گام آن برای افزودن هوش مصنوعی مولد به جستجو از بین بسیاری از موارد است.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا