شبکه های اجتماعی

مشکلات Byjus ادامه دارد، ارزش گذاری بیش از 60 درصد کاهش می یابد

مشکل برای رشته edtech Byj ادامه دارد. بزرگترین مدیر دارایی جهان، صخره سیاه، دوباره ارزش Byju را کاهش داده است، این بار به 8.2 میلیارد دلار. با این کار، ارزش شرکت 62.7 درصد از 22 میلیارد دلاری که آخرین بار در اکتبر 2022 افزایش سرمایه داشت، کاهش یافته است. بلک راک اکنون کمتر از 1 درصد در Think and را در اختیار دارد Learn Pvt Ltd، شرکت مادر Byju’s.

تشکیل پرونده نظارتی در اوراق بهادار ایالات متحده
بلک راک در یک پرونده نظارتی در سازمان نظارت بر اوراق بهادار ایالات متحده برای سه ماهه منتهی به 31 مارس 2023، ارزش Byju را حدود 8.2 میلیارد دلار تعیین کرد. این بیش از 60 درصد کمتر از ارزش 22 میلیارد دلاری است که به شرکت در زمان آخرین جمع آوری سرمایه در سال 2022 نسبت داده شده است.

نشانه ها برای مدتی وجود داشته است. در فوریه سال جاری، صندوقی که توسط BlackRock اداره می شود، در گزارش سالانه خود برای سال منتهی به دسامبر 2022، ارزش سرمایه گذاری خود در Byju را نزدیک به 50 درصد به 2400 دلار در هر سهم کاهش داد و ارزش آن را حدود 11 میلیارد دلار اعلام کرد. دیگر سرمایه گذاران کلیدی شرکت edtech عبارتند از تایگر گلوبالسکویا کپیتال، جنرال آتلانتیک، Prosus و Tencent.

از سال 2021 دچار مشکل شده است
به نظر می رسد Byjus از اواسط سال 2021 تحت شرایط آب و هوایی قرار داشته باشد، زمانی که اولین دور اخراج خود را در یک تمرین کاهش هزینه های گسترده که برای ساده کردن عملیات خود آغاز کرد، اعلام کرد. در اوایل سال جاری نیز، طبق گزارش ها، Byju 1000 کارمند دیگر از جمله چندین مدیر ارشد در بخش هایی مانند استراتژی، فناوری و محصول را اخراج کرد.

همچنین بخوانید

پس از هشدار Cheggamp39 در مورد ChatGPT، سهام جهانی edtech firmsamp39 سقوط کرد
استارتاپ ادتک خانگی Teachmint بیش از 70 کارمند خود را اخراج کرد

در اکتبر 2022، این شرکت اعلام کرد که 5 درصد از کارکنان خود را که در مجموع حدود 2500 نفر است، اخراج می کند. با این حال، طبق گزارش ها، مجموع اخراج ها در مقیاس بسیار بالاتر بوده و گفته می شود که در محدوده 10000 نفر است.

شرکت مستقر در بنگلور همچنین نتایج حسابرسی شده خود را برای سال مالی 21 پس از 18 ماه تاخیر در سپتامبر 2022 ارائه کرد و زیان 4588 کرور روپیه را گزارش کرد که 18 برابر زیان آن در سال قبل بود.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا