شبکه های اجتماعی

چگونه استوری های اینستاگرام را از دیگران مخفی کنیم (و آنها را بی صدا کنیم)

اگر تا به حال به این فکر کرده‌اید که چگونه استوری‌ها را در اینستاگرام بی‌صدا کنید (یا چگونه استوری‌های اینستاگرام را از دیگران مخفی کنید)، ما شما را تحت پوشش قرار داده‌ایم!

ویژگی بی‌صدا کردن اینستاگرام به شما امکان می‌دهد استوری‌های حساب‌هایی را که دنبال می‌کنید، بدون نیاز به لغو فالو کردن آن حساب‌ها، ساکت کنید – اگر تا به حال دوستی داشته باشید که پست می‌گذارد، عالی است. *مسیر* استوری های اینستاگرام بسیار زیاد است!

اما آیا می دانستید که می توانید پنهان شوید شما داستان های دیگر کاربران نیز؟

در این پست همه چیزهایی را که باید در مورد نحوه بی صدا کردن استوری در اینستاگرام + نحوه مخفی کردن استوری اینستاگرام از دیگران بدانید را پوشش می دهیم:

چگونه استوری های اینستاگرام را از افراد دیگر مخفی کنیم؟

برای مخفی کردن استوری های اینستاگرام خود از افراد دیگر، چند گزینه متفاوت دارید.

اگر می خواهید در آینده از دیدن هر چیزی که در استوری خود پست می کنید جلوگیری کنید، کافی است به نمایه خود بروید و تنظیمات حساب خود را باز کنید.

بعد، ضربه بزنید حریم خصوصی.

و سپس داستان.

روی تعداد افراد کناری ضربه بزنید پنهان کردن داستان از.

افرادی را که می خواهید استوری خود را از آنها مخفی کنید انتخاب کنید، سپس روی ضربه بزنید انجام شده.

همچنین می‌توانید انتخاب کنید که استوری خود را از دید کاربران خاصی پنهان کنید، زیرا به افرادی که استوری شما را دیده‌اند نگاه می‌کنید.

فقط روی دکمه بیضی در سمت راست نام آنها ضربه بزنید و انتخاب کنید پنهان کردن داستان از [Username].

اگر استوری شما در یک مکان یا صفحه هشتگ ظاهر می شود، آن را در بالای لیست افرادی که استوری شما را دیده اند، خواهید دید. می‌توانید روی «x» در سمت راست مکان یا صفحه هشتگ ضربه بزنید تا استوری خود را از آن پنهان کنید.

توجه داشته باشید: وقتی استوری های اینستاگرام را از افراد خاصی مخفی می کنید، در آینده نمی توانند چیزی را که در استوری خود پست می کنید، ببینند.

مخفی کردن استوری های اینستاگرام از دیگران با بلاک کردن آنها نیز متفاوت است و مانع از دیدن پروفایل و پست های شما نمی شود.

چگونه استوری های اینستاگرام دیگران را بی صدا کنیم

برای نادیده گرفتن استوری های اینستاگرام یک حساب، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه بیضی («…») در گوشه سمت راست بالای هر پست ضربه بزنید و ضربه بزنید. بی صدا.

از آنجا، می‌توانید انتخاب کنید که پست‌ها را بی‌صدا کنید یا پست‌ها را بی‌صدا کنید و داستان هایی از یک حساب کاربری

همچنین می توانید با فشار دادن و نگه داشتن یک داستان در سینی یا نمایه، پست ها و استوری ها را بی صدا کنید.

این کار استوری اکانت را به انتهای صف شما منتقل می کند و از پخش خودکار آن جلوگیری می کند.

توجه داشته باشید: حساب‌هایی که بی‌صدا می‌کنید متوجه نمی‌شوند که آنها را بی‌صدا کرده‌اید – و همیشه می‌توانید یک حساب را بی‌صدا کنید تا داستان‌های آن‌ها را در سینی خود بازگردانید! کافی است مراحل بالا را مجدداً دنبال کرده و انتخاب کنید باصدا کردن.

چرا ممکن است بخواهید استوری های اینستاگرام را نادیده یا مخفی کنید؟

همه ما یک … یک حساب اینستاگرام تحریک‌کننده داریم که استوری‌های شما را با عکس‌ها و ویدیوهایی که قصد درگیر شدن با آنها را ندارید مسدود می‌کند.

این می تواند یک دوست قدیمی یا سابق قبلی باشد، اما پویایی اجتماعی هرچه که باشد، توانایی پنهان کردن استوری های اینستاگرام از ظاهر شدن آنها در سینی شما بدون اینکه واقعاً آنها را فالو کنید، کنترل بیشتری بر محتوایی که می بینید به شما می دهد!

همچنین یک است مقدار زیادی شدیدتر از لغو فالو کردن کسی است.

با قابلیت بی‌صدا کردن استوری‌ها در اینستاگرام، می‌توانید از دیدن محتوایی که دوست ندارید (یا ترجیح می‌دهید نبینید) را بدون تأثیر بر روابط واقعی خود با آن کاربران، اجتناب کنید.

همچنین این احتمال وجود دارد که الگوریتم اینستاگرام این اطلاعات را هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه چه نوع محتوایی را در صفحه فید و کاوش شما ارائه می دهد در نظر بگیرد.

در نهایت، می تواند برای سلامت روان نیز مفید باشد. بی‌صدا کردن استوری‌های اینستاگرام دیگران به شما توانایی بیشتری برای شخصی‌سازی فید خود می‌دهد – بنابراین می‌توانید روی تعامل با محتوایی تمرکز کنید که تأثیر مثبتی بر سلامت روان شما دارد.

آیا کسی اینستاگرام را قطع کرده اید؟ نظر خود را در مورد این ویژگی در نظرات با ما در میان بگذارید!

همیشه با اینستاگرام به‌روز باشید! به بیش از 1 میلیون بازاریاب اینستاگرام بپیوندید و در آن مشترک شوید بعد خبرنامه برای اطلاع از آخرین ترندهای اینستاگرام:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا