شبکه های اجتماعی

BenQ Ideacam S1 Pro، Ideacam S1 plus در هند راه اندازی شد، قیمت از 17990 روپیه شروع می شود

BenQ، ارائه دهنده راه حل فناوری نمایشگر پیشرفته «ideacam» را راه اندازی کرده است. این شرکت ادعا می کند که این دستگاه عملکرد یک وب کم و دوربین اسناد را ترکیب می کند. BenQ دو مدل راه اندازی کرده است – ideacam S1 Pro و ideacam S1 Plus. این شرکت ادعا می‌کند که این وب‌کم‌های تخصصی، حالت‌های عکاسی متعدد و کیفیت ویدیوی خوبی را ارائه می‌دهند. ایده‌کم BenQ دارای ویژگی‌های ویژه‌ای است که به کاربران اجازه می‌دهد خلاقیت خود را با این وب‌کم دسکتاپ دو حالته ساده و در عین حال قدرتمند به نمایش بگذارند.

قیمت و در دسترس بودن
را BenQ Ideacam S1 Pro و Ideacam S1 Plus به ترتیب 19990 و 17990 روپیه قیمت دارند. مشتریان می توانند هر دو مدل را از فروشگاه الکترونیکی BenQ و Amazon.in خریداری کنند.

ویژگی های BenQ Ideacam S1 Pro، Ideacam S1 Plus
هر دو مدل Ideacam دارای چهار حالت عکاسی پرتره، نمای رومیزی، دستی و ماکرو هستند. حالت پرتره حالت وب کم سنتی است، در حالی که حالت Desk view به راحتی از دسکتاپ برای نمایش اشیا یا اسناد عکس می گیرد.

ایده‌کم با یک چرخش خودکار هوشمند برای حالت نمایش روی میز طراحی شده است که پس از چرخاندن، چرخش و فوکوس خودکار تصویر تصحیح می‌شود و امکان انتقال آسان بین حالت‌های نمای پرتره و میز را فراهم می‌کند. برای دریافت زوایای نزدیک یا زوایای منحصربه‌فرد دوربین که وب‌کم ثابت نمی‌تواند به حالت دستی بروید و با قرار دادن لنز ماکرو مغناطیسی جزئیات خیره‌کننده‌ای را ثبت کنید.

ایده‌کم بنکیو، با سنسور 8 مگاپیکسلی سونی و حداکثر رزولوشن 3264x2488p، یک وب‌کم دو حالته سطح بالا است. Ideacam وضوح تقریباً 4K را ارائه می دهد، تقریباً چهار برابر واضح تر از 1080P. با نسبت تصویر 4:3 که برای عکاسی بهینه از دسکتاپ و اشیا طراحی شده است. با لنز ماکرو 15X، کلوزآپ های شدید می توانند جزئیات باورنکردنی را روی هر سطح یا ماده ای نشان دهند. یک Ring Light یکپارچه بدون زحمت سطوح تاریک را روشن می کند و ویژگی ها را برجسته می کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های ضروری، نرم‌افزار انحصاری BenQ Enspire است که برای کمک به کاربران برای استفاده حداکثری از ایده‌کم ایجاد شده است. این یک ارائه بصری و ابزار ارتباطی است که به کاربر امکان می دهد اسناد، اشیاء و تصاویر را به راحتی نمایش دهد. سازندگان می توانند از ویژگی هایی مانند ثابت کردن تصویر، زوم، حاشیه نویسی زنده، و نمایش اندازه گیری استفاده کنند و اشیا و اسناد را زنده کنند.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا