شبکه های اجتماعی

اپل احتمالا دکمه های حالت جامد را برای آیفون 16 پرو سال آینده حذف خواهد کرد

سیب هنوز چند ماه دیگر از سری آیفون 15 باقی مانده است، اما شایعات مربوط به سری آیفون های سال آینده که احتمالا آیفون 16 خواهد بود، از هم اکنون در اینترنت شروع شده است. جف پو، تحلیلگر فناوری در شرکت سرمایه گذاری Haitong International در هنگ کنگ، گفت: طبق گزارش MacRumors، احتمال «کم» وجود دارد که مدل های آیفون 16 پرو و ​​آیفون 16 پرو مکس با دکمه های صدا و بی صدا در حالت جامد عرضه شوند. اوراق بهادار

این تحلیلگر پیش بینی خود را در یادداشتی تحقیقاتی به اشتراک گذاشت. گزارش شده است که اپل احتمالاً در حال برنامه ریزی برای ایجاد تغییر اساسی دیگری در سری آیفون 15 خود است زیرا در حال برنامه ریزی برای حذف دکمه های فیزیکی است.

پیش از این، شایعه شده بود که مدل های آیفون 15 پرو دارای دکمه های حالت جامد هستند. با این حال، طبق گزارش ها، اپل با “مشکلات فنی حل نشده قبل از تولید انبوه” مواجه شد و به دکمه های مکانیکی پیش فرض بازگشت. Cirrus Logic، تامین کننده اپل، سال گذشته در نامه ای از سهامداران به دکمه های حالت جامد اشاره کرد، اما ظاهرا تایید کرد که این برنامه ها در ماه می لغو شده است.

شرکت نیمه هادی مستقر در تگزاس در نامه ای به سهامداران اعلام کرد که به “درگیر شدن با یک مشتری استراتژیک” ادامه می دهد و انتظار دارد “یک جزء جدید HPMS را در سال آینده به بازار گوشی های هوشمند بیاورد.” HPMS مخفف تراشه های سیگنال ترکیبی با کارایی بالا Cirrus Logic است که توسط درایورهای لمسی برای موتور Taptic در آیفون ها هدایت می شود.

دکمه های حالت جامد چیست؟
طراحی حالت جامد در مدل‌های آیفون 15 پرو اجازه نمی‌دهد که دکمه‌ها به شکل غیرمکانیکی استفاده شوند که در آن دکمه‌ها حرکت فیزیکی نداشته باشند اما یک فرمان را ثبت کنند. علاوه بر این، شایعه شده است که این شرکت سه موتور Taptic را در داخل آیفون ادغام می کند که بازخوردهای مطبوعاتی را ارائه می دهد.

در همین حال، انتظار می‌رود مدل‌های آیفون 15 پرو همچنان به جای کلید Ring/Silent که در لبه سمت چپ قرار دارد، از یک دکمه اکشن مکانیکی استفاده کنند. این احتمال وجود دارد که کاربران بتوانند این دکمه را به عملکردهای مختلف سیستم، مانند Ring/Silent یا Do Not Disturb اختصاص دهند.

با توجه به اینکه هنوز بیش از یک سال از عرضه سری آیفون 16 باقی مانده است، برنامه های اپل برای آیفون ها قابل تایید نیست.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا