شبکه های اجتماعی

حکم شورای GST در مورد بازی های آنلاین برخلاف بهترین شیوه های جهانی است: IAMAI

انجمن اینترنت و موبایل هند (IAMAI) نگرانی عمیق خود را نسبت به تصمیم شورای GST مبنی بر وضع 28 درصد GST از ارزش اسمی کل مبلغ به جای هزینه پلتفرم، و پیامدهای بسیاری که بدون شک بر اقتصاد دیجیتال هند خواهد داشت، ابراز کرد. صنعت بازی های آنلاین

بازی آنلاین از قمار و شرط بندی متمایز است. از این رو، مالیات بر صنعت بازی‌های آنلاین قانونی هند با فعالیت‌های قمار، نه تنها به شدت بخش رو به رشد بازی‌های آنلاین را تحت تأثیر قرار می‌دهد، بلکه کل بخش ۲۰ میلیارد دلاری بازی‌های آنلاین هند را به یک مدل تجاری غیرقابل دوام تبدیل می‌کند.

ساختار مالیاتی جدید برخلاف بهترین شیوه های جهانی است، جایی که GST در بازی های آنلاین از درآمد ناخالص بازی (GGR)/هزینه پلتفرم اخذ می شود. اثر خالص این مالیات منجر به افزایش تقریبی 1000 درصدی GST در صنعت خواهد شد و به سرمایه گذاری 2.5 میلیارد دلاری در اکوسیستم استارت آپ بازی آنلاین هند آسیب جبران ناپذیری وارد می کند و منجر به توقف کامل هر FDI احتمالی می شود. همچنین ضربه بزرگی به هدف بلندپروازانه هند برای دستیابی به اقتصاد دیجیتال 1 تریلیون دلاری تا سال 2025 خواهد بود.

ضربه بدن به شرکت های بازی سازی
علاوه بر این، شرکت‌های بازی هندی را در مقابل شرکت‌های بازی‌های خارج از کشور در مضیقه قرار می‌دهد و به سختی مانع از تبدیل شدن هند به یک مرکز جهانی برای بازی‌های آنلاین می‌شود.

صنعت طی رایزنی‌ها به شورای GST پیشنهاد داده بود که 28% GST باید از هزینه پلتفرم دریافت شود، که تاکنون روش ارزش‌گذاری بوده است. IAMAI از شورای GST و دولت مرکزی می خواهد که در تصمیم گیری برای وضع یکنواخت 28٪ GST از ارزش اسمی کامل برای بازی های آنلاین تجدید نظر کنند.

IAMAI به تعامل با شورای GST و سایر ذینفعان ادامه خواهد داد تا اطمینان حاصل شود که سطوح نهایی GST در نظر گرفته شده مانع نوآوری، FDI و رشد این صنعت نمی شود.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

MudGames

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا