شبکه های اجتماعی

Loco با Mobies همکاری می کند تا جوایز بازی موبایل را برای گیمرهای هندی به ارمغان بیاورد

Loco، یکی از پلتفرم‌های مستقل ورزش‌های الکترونیکی و پخش زنده، همکاری با The Mobile Gaming Awards (Mobies) را به عنوان پخش‌کننده منطقه‌ای انحصاری برای مراسم جوایز Mobies اعلام کرده است. Mobies توسط جوایز Esports تاسیس شده است. جوایز بازی های موبایلی در تاریخ 14 جولای در لس آنجلس، کالیفرنیا برگزار می شود.

Loco با دسترسی و تخصص گسترده خود در عرصه بازی های موبایل و ورزش های الکترونیکی، به عنوان پلتفرم ترجیحی برای ارائه رویداد زنده به مخاطبان بازی های تلفن همراه انتخاب شده است.

لوکو یک مهمانی ویژه هواداران را اعلام کرد
علاوه بر پخش زنده این رویداد، Loco همچنین اعلام کرده است که یک مهمانی تماشای ویژه طرفداران به میزبانی S8ul Sid با حضور Soul Goblin، یکی از نامزدهای جایزه بهترین بازیکن سال موبایل Esports همراه با خانواده S8ul برای ایجاد یک فضای منحصر به فرد و تجربه جذاب برای طرفداران. Animesh Aggarwal، یکی از بنیانگذاران S8ul، در کنار Naman Mathu به نمایش جوایز در لس آنجلس خواهد پیوست.

ما از دیدن موفقیت و کشش باورنکردنی که Mobies به دست می‌آورد، کاملاً خرسندیم. این دقیقاً همان چیزی است که ما قصد داشتیم با مت به آن برسیم و تا اینجای کار نمی توانستیم از نتایج راضی باشیم. ما مفتخریم که به صنعت موبایل شناختی را که شایسته آن است ارائه می‌کنیم و نمی‌توانیم منتظر باشیم تا همه شما را در مراسم افتتاحیه Mobies ببینیم!»، Solenne Larange، مدیر بازاریابی جوایز Esports گفت.

Joanesca Machado، بازاریابی و ارتباطات AVP در Loco، گفت: “ما از شراکت با Mobies به عنوان پخش کننده منطقه ای انحصاری برای مراسم افتتاحیه جوایز خوشحالیم.” “Loco موقعیت منحصر به فردی دارد تا از پایگاه موجود خود از مخاطبان بسیار درگیر و جامعه قوی برای ایجاد هیجان و ایجاد تعامل برای جوایز استفاده کند. تعهد ما در Loco به جامعه بازی هندی کاملاً با ماموریت Mobies برای شناسایی و تجلیل از دستاوردهای تلفن همراه مطابقت دارد. گیمرها و سازندگان،» او افزود.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

MudGames

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا