شبکه های اجتماعی

Skyball وارد رده ساعت های هوشمند می شود و امسال 40 کرور درآمد را هدف گذاری کرده است

Skyball ورود خود به دسته ساعت های هوشمند را اعلام کرد. این شرکت قصد دارد پنج مدل ساعت هوشمند جدید را در سال جاری عرضه کند، که با معرفی Skyfit Elevate و Skyfit Rigor در آگوست 2023 شروع می شود. Skyball مشتریانی را هدف قرار خواهد داد که به دنبال محصولات مقرون به صرفه با قیمتی بین 1999 تا 4499 روپیه هستند.

“چشم انداز ما برای Skyball این است که به مشتریان ساعت های هوشمند ممتاز و غنی ارائه دهیم که ارزش زیادی برای پول ارائه می دهند. ما Skyfit Elevate و Skyfit Rigor را با دقت طراحی و توسعه داده ایم تا فراتر از انتظارات و پاسخگویی به نیازهای متنوع مشتریانمان باشد. ما برنامه های هیجان انگیزی برای فصل جشن داریم و چندین محصول جدید را در سراسر دسته بندی کرده ایم. Sandeep Gupta، رئیس و مدیر عامل Skyball.

Skyball برنامه هایی برای دسته ساعت های هوشمند دارد و قصد دارد سه مدل دیگر را قبل از دیوالی عرضه کند. این شرکت متعهد به ارائه کیفیت استثنایی است و هدف آن دستیابی به حجم فروش 100000 واحدی در دسته ساعت‌های هوشمند در سال جاری است که تخمین زده می‌شود 40 درصد از تجارت آن از ساعت‌های هوشمند نشأت می‌گیرد.

گردش مالی این شرکت در سال اول 100 کرور روپیه پیش بینی شده است، Skyball انتظار دارد ساعت های هوشمند تقریباً 40 کرور روپیه به درآمد کلی آن کمک کنند. Skyball با شرکت مادر خود، Videomax International Pvt Ltd، برای تولید و مونتاژ ساعت‌های هوشمند خود شریک شده است و بالاترین استانداردهای ساخت و کیفیت را تضمین می‌کند. قبل از Diwali، این شرکت قصد دارد ده مدل جدید را در رده صوتی، به ویژه بلندگوهای مهمانی عرضه کند. این گسترش بر تعهد Skyball برای ارائه یک تجربه صوتی فراگیر و لذت بخش برای همه موارد به مشتریان تاکید می کند.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا