شبکه های اجتماعی

Energyshroom: Boat پاوربانک های Energyshroom را راه اندازی کرد: جزئیات کلیدی

قایق با راه اندازی Energyshroom، سری جدید، سبد محصولات خود را گسترش داده است پاور بانک ها که ادعا می کنند سرعت شارژ تا 22.5 وات دارند. مجموعه جدید پاور بانک های Boat با دو نسخه Energyshroom PB300 و Energyshroom PB400 عرضه می شود.

قیمت و در دسترس بودن
Energyshroom PB300 999 روپیه قیمت دارد و برای خرید در دسترس است فلیپ کارت و وب سایت های قایق در گزینه های رنگ کربن سیاه و استیل آبی.

Energyshroom PB400 با قیمت 1499 روپیه است و برای خرید از وب سایت رسمی Flipkart و Boat در رنگ های Carbon Black و Steel Blue در دسترس است.

Energyshroom PB300: مشخصات کلیدی
Energyshroom PB300 دارای باتری 10000 میلی آمپر ساعتی، سرعت شارژ تا 22.5 وات و سازگاری جهانی است. این پاوربانک دارای 12 لایه محافظ آی سی هوشمند است که شامل ایمنی در برابر شارژ بیش از حد باتری، تخلیه بیش از حد، اتصال کوتاه و موارد دیگر می شود.
Energyshroom PB300 دارای دو درگاه خروجی USB-A – یک درگاه دو طرفه نوع C و یک درگاه ورودی میکرو USB است که می‌تواند حداکثر سه دستگاه را به طور همزمان در خود جای دهد.
وزن پاوربانک 255 گرم و عرض آن 16 میلی متر است.

Energyshroom PB400: مشخصات کلیدی
Energyshroom PB400 دارای طراحی ارگونومیک و قابل حمل است. دارای باتری لیتیوم پلیمری 20000 میلی آمپر ساعتی، حفاظت IC هوشمند 12 لایه، سرعت شارژ تا 22.5 وات و سازگاری جهانی است. Energyshroom PB400 449 گرم وزن و 28 میلی متر عرض دارد. این پاوربانک دارای دو درگاه خروجی USB-A – یک درگاه دو طرفه نوع C و یک پورت ورودی میکرو USB – است که می‌تواند سه دستگاه را به طور همزمان در خود جای دهد.

قابلیت شارژ دو طرفه این پاوربانک به کاربران این امکان را می دهد که پاوربانک را همزمان با شارژ سایر دستگاه ها شارژ کنند. پاور بانک ها در برابر حرارت و خش مقاوم هستند.

در 14 جولای، Boat یک ساعت هوشمند جدید به نام Wave Call 2 عرضه کرد. قیمت این ساعت هوشمند 1299 روپیه است و برای خرید در وب‌سایت‌های رسمی آمازون و Boat در رنگ‌های Orchid Haze، Active Black، Cool Grey، Cherry Blossom و Silver Metal در دسترس است.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا