شبکه های اجتماعی

یوتیوب خبر خوبی برای طرفداران تنیس دارد

فینال یکی از بزرگترین تورنمنت های تنیس جهانی، ویمبلدون، اوایل ماه جاری در بریتانیا برگزار شد. دیدار نهایی این مسابقات بین کارلوس آلکاراز و نواک جوکوویچ برگزار شد. این نبرد حماسی به آلکاراز کمک کرد تا جایگاه خود را به عنوان شماره یک جهان تثبیت کند. همچنین این اولین قهرمانی آلکاراز در ویمبلدون در برابر جوکوویچ قهرمان هفت دوره بود. اکنون، گوگل خبر خوبی برای دوستداران تنیس دارد. برنامه پخش ویدئوی غول فناوری، یوتیوب در حال حاضر فینال را به صورت رایگان نمایش می دهد. این ویدیو اخیراً در حساب رسمی یوتیوب ویمبلدون آپلود شده است و تاکنون بیش از 150 هزار بازدید داشته است. یکی از کاربران همچنین زمان هایی را در این ویدیو که بینندگان می توانند مجموعه های خاص و همچنین امتیاز قهرمانی را بیابند، نظر داده است. این اولین بار است که ویمبلدون یک مسابقه کامل را در یوتیوب منتشر می کند.

https://www.youtube.com/watch?v=5uFAkizQNJI

یوتیوب در حال آزمایش ویژگی های جدید
پلت فرم متعلق به گوگل به آزمایش ویژگی های جدید برای بهبود تجربه کاربر ادامه می دهد. اخیراً، YouTube آزمایش چند «ویژگی آزمایشی» را برای مشترکین Premium پولی آغاز کرده است. این ویژگی‌های جدید شامل توقف ضربه‌های تصادفی با صفحه قفل، حرکتی برای کنترل سرعت پخش ویدیو و تصاویر کوچک پیش‌نمایش بزرگ‌تر است. این شرکت با توجه به بازخورد کاربران Premium تصمیم خواهد گرفت که آیا می‌خواهد این ویژگی‌ها را برای همه کاربران عرضه کند. این ویژگی‌های آزمایشی تا ماه اوت برای کاربران Premium در دسترس خواهند بود.

یوتیوب همچنین در حال آزمایش یک ویژگی جدید برای فرمت ویدیوی کوتاه خود، Shorts است. این ویژگی به بینندگان این امکان را می دهد که از نظرات روی ویدیوهای دیگران، Shorts ایجاد کنند. این شرکت نام این ویژگی را «شورت‌های کوتاه ایجاد شده توسط بیننده با نظرات» گذاشته است. این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا افکار و واکنش‌های خود را نسبت به ویدیوها خلاقانه‌تر به اشتراک بگذارند.

همچنین بخوانید

یوتیوب در حال آزمایش یک ویژگی شبیه به نتفلیکس برای کاربران Premium است
نحوه استفاده از Google Meet برای تماشای مشترک ویدیوهای YouTube با دیگران

یوتیوب در صفحه پشتیبانی خود گفت: «در حالی که سازندگان از قبل می‌توانند به نظرات (پست شده در محتوای خودشان) با یک Short پاسخ دهند، ما می‌خواهیم این فرصت را به بینندگان ارائه دهیم که از نظرات نیز محتوا ایجاد کنند.

جدای از این، این شرکت همچنین اخیراً برای اولین بار قیمت مشترکین پریمیوم خود در ایالات متحده را افزایش داده است. یوتیوب سرویس اشتراک خود را در سال 2018 راه اندازی کرد.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا