شبکه های اجتماعی

اولین برداشت های تبلت Realme Pad 2

تبلت Realme Pad 2 اخیراً در هند عرضه شده است. این تبلت در بخش تبلت های مقرون به صرفه با Redmi Pad و Oppo Pad Air رقابت خواهد کرد. Realme Pad 2 با قیمت 19999 روپیه برای مدل 6 گیگابایتی + 128 گیگابایتی شروع می شود و نسخه 8 گیگابایتی + 256 گیگابایتی آن دارای برچسب قیمتی 22999 روپیه است. تبلت اندرویدی در رنگ‌های Imagination Grey و Inspiration Green عرضه می‌شود.

طراحی و نمایش
Realme Pad 2 دارای بدنه فلزی است و پنل پشتی دارای طراحی دو بافتی شبیه Oppo Pad Air با دوربین پشتی تکی 8 مگاپیکسلی است. این تبلت دارای صفحه نمایش 11.5 اینچی است که به گفته شرکت بزرگ‌ترین نمایشگر در این بخش است و حاشیه‌های یکنواختی در همه طرف‌ها وجود دارد. Realme Pad 2 7.2 میلی متر باریک است و حس خوبی را در دست ارائه می دهد.

صفحه نمایش Realme Pad 2 دارای صفحه نمایش 2K با وضوح 2000×1200 پیکسل و نرخ تجدید هوشمند تطبیقی ​​120 هرتز است. در مقایسه، Redmi Pad صفحه نمایش 90 هرتزی دارد. این صفحه نمایش دارای محافظت از نور آبی در سطح سخت افزار، DC Dimming و حداکثر روشنایی 450 نیت است. در چند دقیقه ما با تبلت، متوجه شدیم که صفحه نمایش برای تبلتی با این قیمت مناسب است. این نمایشگر با تنظیم بلندگوهای چهارگانه با Dolby Atmos تکمیل می شود.

سخت افزار و نرم افزار
Realme Pad 2 مجهز به چیپست هشت هسته ای MediaTek Helio G99 است که با حداکثر 8 گیگابایت رم LPDDR4X جفت شده است. این تبلت در دو گزینه حافظه داخلی (UFS 2.2) 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود که بالاترین میزان در هر تبلتی در این بخش قیمتی است. کاربران می توانند با اضافه کردن کارت microSD، فضای ذخیره سازی را تا 1 ترابایت افزایش دهند. این تبلت از یک باتری 8360 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می کند. این تبلت از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند.

همانطور که گفته شد، Realme Pad 2 Pad دارای دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسل جلو است. ما متوجه شدیم که دوربین ها سالم هستند و در بررسی خود آنها را آزمایش خواهیم کرد.

تبلت اندرویدی مقرون به صرفه از سیستم عامل اندروید 13 خارج از جعبه استفاده می کند و سیستم عامل دارای لایه ریلمی UI 4.0 خود شرکت است. برخی از ویژگی ها شامل همکاری چند صفحه نمایش است، با این حال، به تعداد انگشت شماری از گوشی های هوشمند Realme محدود می شود. همچنین ویژگی پنجره تقسیم صفحه نمایش معمولی و پنجره دوگانه وجود دارد که به کاربران امکان می دهد از یک برنامه در دو پنجره مختلف به طور همزمان استفاده کنند.

آنچه ما فکر می کنیم
به نظر می رسد Realme Pad 2 Pad یک گزینه مقرون به صرفه برای کسانی است که فقط یک تبلت برای مصارف رسانه ای می خواهند. Helio G99 SoC می تواند بازی های محبوبی را اجرا کند اما یک پردازنده قدیمی است. در بررسی دقیق خود که در چند روز آینده منتشر خواهد شد، بیشتر در مورد عملکرد صحبت خواهیم کرد.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا