بازی

شخصیت Tears Of The Kingdom با علامت زودیاک شما مطابقت دارد؟

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom بسیاری از شخصیت هایی را که می شناسید و دوست دارید از Breath of the Wild باز می گرداند. با این حال، در Tears of the Kingdom با جنبه‌های جدیدی از آن شخصیت‌ها و پیشرفت‌های جدیدی در شخصیت آنها آشنا می‌شویم.


مطالب مرتبط: Tears Of the Kingdom: Things Only Players Of The Other Games متوجه شدند

ما همچنین با شخصیت‌های جدید، هر چند مختصر، آشنا می‌شویم. همه آنها چنان زندگی پر جنب و جوشی به Hyrule اضافه می کنند که شما نمی توانید بیشتر آنها را دوست نداشته باشید. حتی ممکن است به برخی از آنها متصل شوید و بخش هایی از خود را ببینید. اگرچه ممکن است آنها تولد رسمی نداشته باشند، اما بیشتر این شخصیت ها ویژگی های زودیاک واضحی دارند.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

12 برج حمل – ریو

برج حمل، شما جسور هستید و مایلید هر چالشی را که با آن روبرو می شوید، بپذیرید. دقیقاً مانند Riju در Tears of the Kingdom، شما همیشه به دنبال این هستید که خودتان را بهبود ببخشید و حتی بهتر از روز قبل شوید و بر مهارت‌هایی که در دست دارید تسلط پیدا کنید – شاید حتی در این فرآیند مهارت‌های جدیدی را کشف کنید.

برای تبدیل شدن به یک رهبر بزرگ مانند ریجو باید بهترین باشید، اما نباید از درخواست کمک از دیگران بترسید. گاهی اوقات بهترین بودن نیاز به کمی راهنمایی از یک دوست دارد.

11 ثور – هستو

Legend of Zelda، Tears of the Kingdom، Hestu در حین رقص دانه کروک

برج ثور، شما روح‌های مهربان و مهربانی هستید، حتی اگر شبیه او نباشید. دقیقاً مانند هستو، از کمک به دیگران و قرار گرفتن در موقعیت‌های آرام لذت می‌برید. رویارویی با موقعیت های بسیار شدید و چالش برانگیز نقطه قوت شما نیست و داشتن کسی که در این مورد به شما کمک کند یک موهبت است.

ممکن است ترجیح دهید در موقعیت‌های آرام‌تر و دور از هیولا باشید، اما برای کمک به دیگران در سفر خود در زندگی، کارهای زیادی انجام می‌دهید. به رقصیدن و جشن گرفتن ادامه دهید زیرا زندگی همه را کمی دلپذیرتر می کنید.

10 جوزا – ثور

Legend of Zelda، Tears of the Kingdom، کارت عنوان Tauro

برج جوزا یکی از کنجکاو ترین نشانه هاست، و مانند تارو، اگر به این معنی باشد که بتوانید آن کنجکاوی شدید را برآورده کنید، همه چیز را رها خواهید کرد. با این حال، گاهی اوقات به شخصی مانند جاشا در کنار شما نیاز دارید تا شما را در کار نگه دارد. شما شخصیت سرگرم کننده ای دارید و از صحبت کردن با او لذت می برید، به خصوص به این دلیل که بسیار مشتاق یادگیری هستید.

بدون کسی مثل جاشا که شما را در کار نگه دارد، ممکن است آنقدر کارهایتان را انجام دهید که به یک کلون برای کمک به پاک کردن بشقاب خود نیاز داشته باشید (اما حداقل در این فرآیند چیزی یاد گرفتید!). شاید روزی این کنجکاوی سیری ناپذیر به یک کشف بزرگ منجر شود، حتی اگر به این معنی باشد که باید تاریک ترین اعماق را کشف کنید.

9 سرطان – پایا

Legend of Zelda، Tears of the Kingdom، کارت عنوان پایا

سرطان، شما فردی بسیار شهود و مهربان هستید که دقیقاً مانند پایا تمام تلاش خود را می‌کند. ممکن است در مورد قرار دادن خود در آنجا کمی عصبی باشید و ممکن است نیاز داشته باشید که دیگران مهربانی و حسن نیت خود را قبل از اینکه به آنها اعتماد کنید نشان دهند.

شما به شدت از محیط اطراف، هم از نظر فیزیکی و هم از نظر احساسی آگاه هستید، اما ممکن است در تقلا برای به عهده گرفتن مسئولیت آنچه در حال رخ دادن است، باشید، به خصوص اگر به تازگی نقش بزرگی به شما داده شده است که کاملاً برای آن آماده نیستید. اینقدر نگران پر کردن کفش های دیگران نباش، خودت باش و به صحبت های اطرافیانت گوش کن تا عالی عمل کنی!

8 لئو – صیدون

Legend of Zelda، Tears of the Kingdom، کارت عنوان Sidon

لئو، شما می توانید فوق العاده مهیج و دراماتیک باشید، مانند سیدون وقتی هیجان زده می شود. وفاداری تزلزل ناپذیر شما، افراد را در کنار شما نگه می دارد و مایلند هر چالشی را با شما انجام دهند، اگرچه ممکن است قبل از درگیر شدن مستقیم، نقش رهبری را برای دیکته کردن وظایف به عهده بگیرید.

مطالب مرتبط: کارهایی که فقط بازیکنان حرفه ای می دانند که می توانید در Tears of The Kingdom انجام دهید

وقتی از شما انتظار می رود که رفتاری منظم و متین داشته باشید، ممکن است یکی از سخت ترین چالش هایی باشد که بر عهده گرفته اید و ممکن است خواسته های خود را کنار بگذارید تا دیگران را خوشحال کنید. به خود اجازه ندهید محدود به انتظارات دیگران شوید، آنگاه پیشرفت خواهید کرد.

7 باکره – خالص

Legend of Zelda، Tears of the Kingdom، کارت عنوان پورا

مسلما، باکره‌ها، ممکن است کمی کمال‌گرا باشید، و اگرچه این عالی است، باید به خاطر داشته باشید که گاهی اوقات به خود استراحت دهید. شما همیشه مشغول هستید و به دنبال بهبود و نوآوری در مورد بعدی هستید.

اطرافیان شما را به عنوان یک نمونه درخشان نگاه می کنند، اما اشکالی ندارد که گاهی اوقات کمی به هم ریخته باشید. علایق و پروژه های اشتیاق خود را دنبال کنید و هرگز به عقب نگاه نکنید. هر چیزی که به ذهنتان خطور کند، بدون شک درخشان خواهد بود.

6 ترازو – ترازو

Legend of Zelda، Tears of the Kingdom، کارت عنوان رائورو در جزایر بزرگ آسمان

ترازو، تعادل، هماهنگی و عدالت هسته اصلی شما هستند. شما بر این باورید که هر کسی سزاوار این است که در آرامش نسبی زندگی کند و جایی باشد که بتواند رشد کند، حتی اگر مجبور باشید آن مکان را خودتان بسازید.

اطرافیان شما به دنبال راهنمایی در مورد انتخاب صحیح هستند، و در حالی که ممکن است خودتان را ندانید، هر کاری که از دستتان بر می آید برای کشف آن انجام خواهید داد. میراث شما به عنوان یک دست راهنما ماندگار خواهد بود، حتی اگر جزایر آسمان برای اثبات آن نیاز به سقوط داشته باشند.

5 عقرب – زلدا

Legend of Zelda، Tears of the Kingdom، کارت عنوان Zelda

عقرب ها، شما عاقل و شجاع هستید و می خواهید محدودیت ها را امتحان کنید تا یک قدم جلوتر بروید. اطرافیان شما ممکن است شما را از نظر ظاهری درک کنند، اما شما حیله گر هستید و مردم را بیشتر از آنچه انتظار دارند غافلگیر می کنید. به سختی می توان یکی از آنها را به خود جلب کرد زیرا مجموعه مهارت های گسترده ای دارید.

شما در لبه پیشرفت هستید و همیشه به دنبال راهی برای بهبود خود و انجام حرکت بزرگ بعدی هستید. چه از طریق فعالیت های فکری، مانند زلدا، و چه از طریق ابزارهای ماجراجویانه تر، شما همیشه یک قدم جلوتر از بقیه هستید.

4 قوس – آتش

Legend of Zelda، Tears of the Kingdom، کارت عنوان Tulin

قوس، انرژی شما حد و مرزی نمی شناسد. تعداد کمی می توانند امیدوار باشند که با شما همگام باشند، زیرا شما همیشه در حال مسابقه دادن به ماجراجویی بعدی خود هستید، دقیقاً مانند تولین. با این حال، ممکن است بخواهید به خاطر داشته باشید که کار گروهی باعث می‌شود دنیا بچرخد و هر چالشی را که با آن روبرو می‌شوید کمی آسان‌تر کند.

چالشی که نمی توانید بر آن غلبه کنید ممکن است ماجراجویی شما را خراب کند، اما وقتی با یک شریک یا یک تیم هستید، چیزهای بسیار کمی وجود دارد که نمی توانید بر آن غلبه کنید. خواه ماجراهای شما فکری، معنوی یا فیزیکی باشد، همه آنها را کشف خواهید کرد.

3 برج جدی – ایمپا

Legend of Zelda، Tears of the Kingdom، کارت عنوان Impa

برج جدی، می دانید یکی از مهم ترین درس های زندگی این است که صبر کلیدی است. همه به موقع می‌آیند، اگرچه بیرون رفتن هم ضرری ندارد. شما به اهداف خود اختصاص داده اید، حتی اگر برای یافتن پاسخ مجبور باشید یک محتوا را به طور کامل عبور دهید.

مطالب مرتبط: سوالات ماندگاری که هنوز در پایان اشک های پادشاهی داریم

زمانی که ذهن شما روی چیزی متمرکز شود، تغییر آن دشوار است – حتی اگر اطرافیان شما تمام تلاش خود را بکنند. شما فردی زمینگیر هستید و افرادی که شما را می شناسند ممکن است اغلب برای مشاوره و راهنمایی به شما مراجعه کنند. کسانی که به دنبال شما می آیند، کفش های بزرگی برای پر کردن دارند، اما با کمی راهنمایی شما، آنها به خوبی عمل خواهند کرد.

2 دلو – یونوبو

کارت عنوان Legend of Zelda، Tears of the Kingdom، Yunobo

دلو، شما فوق العاده پیشرو و آینده نگر هستید. در صورت تمایل، می توانید دنیای اطراف خود را کاملاً متحول کنید، هر جنبه ای را بهبود بخشیده و آن را برای همه قابل دسترس تر کنید. Yunobo با این توصیف مطابقت دارد.

فقط مطمئن شوید که در ایده های خود غرق نشوید و توصیه های دیگران را نادیده بگیرید. ممکن است مدتی طول بکشد تا کسی با شما صحبت کند، اما با توجه به اینکه زمان دارید، کار غیرممکنی نیست. با این حال، هر کجا که هستید، روند یا تغییر بزرگ بعدی به سرعت در راه است.

1 ماهی – سونیا

Legend of Zelda، Tears of the Kingdom، Sonia در خاطره اشک اژدها

ماهی ها، شما بسیار همدل و شهود هستید. شما اغلب بهترین راهنماها و نصیحت‌ها را با تشویق کسی در مسیر درست و اجازه دادن به او برای کشف آن ارائه می‌کنید. شما قلب مهربانی دارید اما آنقدر در عزم خود محکم هستید که هیچ کس نمی تواند از روی شما عبور کند. دقیقاً سونیا در فیلم Tears of the Kingdom اینگونه است.

شما هر چالشی را که برایتان پیش می آید قبول می کنید و به راحتی از آن یاد می گیرید، بنابراین می توانید آن درس ها را به دیگران منتقل کنید. اگر هیچ وقت غایب باشی، هیچ روحی نیست که دلتنگ تو نباشد.

بعدی: Legend of Zelda: Tears Of The Kingdom – بهترین آیتم ها برای ترکیب با فلش ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا