شبکه های اجتماعی

9 نکته برای افزایش اعتماد + تعامل

Summarize this content to 300 words in Persian Lang

اگر به دنبال آن هستید بانک نکات رسانه های اجتماعی، شما در جای درستی هستید.

به عنوان یک بازاریاب در خدمات مالی، پیمایش حساب‌های شبکه‌های اجتماعی بانک و اتحادیه اعتباری می‌تواند مشکل باشد. ایجاد تعادل در قوانین انطباق با بازاریابی محتوای خلاقانه کار کوچکی نیست. و وقتی چندین کانال رسانه اجتماعی را مدیریت می کنید، همه چیز پیچیده تر می شود.

خوشبختانه، ما نکات مفیدی برای آسان کردن کار شما داریم. خواه به دنبال راه‌های جدیدی برای جذب مشتریان در اینستاگرام، ایجاد آگاهی از برند در TikTok هستید، یا فقط سعی می‌کنید بفهمید چه تاکتیکی در توییتر بهترین کار را انجام می‌دهد، این نه نکته به شما کمک می‌کند تا شروع کنید.

فالوور Product Popups 5

شماره 1 ابزار رسانه های اجتماعی برای خدمات مالی

با ابزاری که فروش، مشارکت، اندازه‌گیری و برنده شدن را آسان می‌کند، پایگاه مشتری خود را افزایش دهید – همه اینها در عین حال که مطابقت دارید.

نسخه ی نمایشی رزرو کنید

فهرست مطالب

چرا بانک ها باید در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشند؟

چرا بانک ها باید در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشند؟ رسانه های اجتماعی برای بانک ها چه کاری می توانند برای شما انجام دهند؟ چرا باید با استراتژی بازاریابی بانکی خود را خسته کنید؟ اینها سوالاتی با یک میلیون پاسخ هستند، اما ما با چند مورد شروع می کنیم.

رسانه های اجتماعی یکی از پرکاربردترین منابع برای جمع آوری اطلاعات مالی در نسل های خاص هستند

طبق گزارش بنیاد FINRA، 48 درصد از نسل Z و 42 درصد از هزاره ها گزارش می دهند که از رسانه های اجتماعی برای جمع آوری اطلاعات سرمایه گذاری و مالی استفاده می کنند.

آمار FINRA منابع برتر اطلاعات برای سرمایه گذاری و موضوعات مالی را بر اساس نسل نشان می دهد

منبع: بنیاد FINRA

در حالی که این منبع قابل اعتمادترین منبع نیست (که متعلق به والدین و خانواده است)، بسیاری از مردم برای کشف محتوای آموزشی به رسانه های اجتماعی روی می آورند.

ژنرال Z از رسانه های اجتماعی به عنوان راهی برای دریافت مشاوره مالی استفاده می کند

نسل Z نسبت به افراد 41 ساله و بالاتر پنج برابر بیشتر احتمال دارد که در رسانه های اجتماعی مشاوره مالی دریافت کنند. تمایل ژنرال Z به finfluencers تعجب آور نیست. اینفلوئنسرهای مالی مسلط به TikTok می‌دانند چگونه محتوایی را ارائه دهند که با این نسل صحبت کند.

استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی بانک شما می تواند از کار آنها الهام بگیرد و ویدیوهایی با اندازه کوچک با تمرکز بر مشاوره یا استراتژی ایجاد کند.

به یاد داشته باشید، Gen Z به دریافت سریع و فوری اطلاعات عادت دارد. رزرو تماس با یک مشاور مالی ممکن است بهترین استراتژی برای جلب مشارکت آنها نباشد.

رقبای شما آنلاین هستند

از هر 10 بانک، 9 بانک اعلام کرده اند که رسانه های اجتماعی مهم هستند و 88 درصد گزارش می دهند که در حساب های خود بسیار یا تا حدودی فعال هستند.

اگر به صورت آنلاین فعال نیستید، بدانید که رقبای شما فعال هستند. و آنها همه دنبال کنندگان بالقوه رسانه های اجتماعی شما را جمع آوری می کنند و به آنها می گویند که چرا آنها بانک از شما بهتر است

FOMO آنلاین یک عامل بزرگ در انگیزه سرمایه گذاری Gen Z است

زمانی را به یاد دارید که ارز دیجیتال منفجر شد و مردم دست به دست هم پول درآوردند؟ من این کار را می‌کنم، و به یاد می‌آورم که از اینکه در اوایل سرمایه‌گذاری روی آن سرمایه‌گذاری نکردم، بسیار پشیمان شدم.

این نوع FOMO ژنرال Z را به سمت سرمایه گذاری سوق می دهد. در واقع، 50٪ از سرمایه گذاران Gen Z گزارش می دهند که سرمایه گذاری را صرفاً به دلیل FOMO انجام می دهند. برای کسانی که این کار را انجام داده اند، سرمایه گذاری احتمالاً کریپتو (57٪)، سهام فردی (32٪) یا سهام میم (28٪) بوده است.

ما نمی گوییم که باید مردم را به سرمایه گذاری در مشاغل پرخطر مانند ارزهای دیجیتال تشویق کنید. اما این قدرتی است که به گروهی از مردم نشان دهیم که همه در مورد یک کار یا هیجان زده می شوند.

هزینه تبلیغات دیجیتال برای بخش مالی 33 میلیارد دلار در سال 2023 بود

در سال 2023، هزینه تبلیغات دیجیتال بخش مالی سیر صعودی را نشان داد. این شرکت در حال پیوستن به بخش‌های خرده‌فروشی و CPG با بیش از 30 میلیارد دلار هزینه سالانه است. طبق گفته eMarketer، در سال 2025، 36.95 میلیارد دلار خواهد داشت.

هنگامی که استراتژی دیجیتال خود را ایجاد می کنید، فقط به پست های اجتماعی ارگانیک تکیه نکنید. تلاش های تبلیغاتی پولی را مانند حرفه ای ها در نظر بگیرید.

نحوه انجام شبکه های اجتماعی برای بانک ها: 9 نکته

رسانه های اجتماعی و صنعت بانکداری همیشه مترادف ترین اصطلاحات نبوده اند. اما موسسات مالی بیشتر و بیشتری به مزایای پلتفرم هایی مانند TikTok، Facebook و Instagram پی می برند.

و هر چه بانک شما آنلاین تر باشد، بیشتر متوجه می شوید که قوانینی برای این کار وجود دارد. بله، برخی از آنها قوانین ملموس و قانونی هستند، اما برخی دیگر بیشتر از قوانین سخت و سریع، نکات سست رسانه های اجتماعی برای بانک ها هستند.

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در راه اندازی استراتژی رسانه های اجتماعی آورده شده است.

1. با حسابرسی رسانه های اجتماعی شروع کنید

برای دریافت تصویر کامل از آنچه با آن کار می کنید، یک ممیزی در شبکه های اجتماعی انجام دهید. چه اندازه کسب و کار شما، چه یک شرکت بزرگ جهانی، چه یک گروه کوچک مادر و پاپ یا هر چیز دیگری، مفید است.

اگر کسب‌وکار کوچک‌تری هستید، ممکن است نیاز به تصویر بهتری از اینکه چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی نیست، داشته باشید.

اگر یک گروه مالی جهانی هستید، ممکن است چندین حساب در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی پخش کنید.

در هر صورت، ممیزی رسانه های اجتماعی به شما بینشی در مورد آنچه برند شما در رسانه های اجتماعی دارد می دهد.

به عنوان مثال، غول بیمه جهانی MAPFRE، حسابرسی رسانه های اجتماعی را انجام داد و بیش از 80 حساب رسمی را که در پلتفرم های مختلف پخش شده بودند، کشف کرد.

با ادغام این حساب ها در یک پلتفرم با استفاده از ناب فالوور، آنها دید واضح تری از فعالیت رسانه های اجتماعی خود به دست آوردند و حضور آنلاین خود را به طور قابل توجهی افزایش دادند.

نتایج چشمگیر بود:

  • بیش از 2 میلیون دنبال کننده در شبکه های اجتماعی
  • 31 درصد افزایش در تعاملات آنلاین
  • بیش از 200 میلیون نظر در سال دریافت می شود

2. پلتفرم های مناسب را انتخاب کنید

فیس بوک توسط 95٪ از بانک های مورد بررسی توسط انجمن بانکداران آمریکا استفاده می شود و لینکدین در رتبه دوم قرار دارد و 75٪ از بانک های مورد بررسی از آن استفاده می کنند. از آنجایی که فیس‌بوک و لینکدین گزینه‌های محبوبی هستند، ممکن است در بازار پلتفرم‌هایی مانند TikTok (که تنها ۷ درصد از بانک‌ها از آن استفاده می‌کنند) شکافی وجود داشته باشد.

انتخاب پلت فرم مناسب بستگی به این دارد که به چه کسی می خواهید دسترسی پیدا کنید.

برای مثال، TikTok مورد علاقه ژنرال Z است، که ویدیوهای مالی با اندازه کوچک را به رزرو قرار ملاقات با یک مشاور ترجیح می دهند.

برای این نسل، تماس های تلفنی یک تلاش اضافی است که برای آن وقت ندارند. با ملاقات آنها با محتوایی که می خواهند مصرف کنند، اعتماد ایجاد کنید.

3. از آن برای ایجاد اعتماد بین مخاطبان خود استفاده کنید

سرمایه‌گذاران Gen Z در ایجاد اعتماد بزرگ هستند. یک گزارش بنیاد FINRA بیان می‌کند که ژنرال Z تمایل دارد به منابعی اعتماد کند که توضیحات روشنی همراه با اطلاعات مرتبط ارائه می‌دهند. (چه کسی آن را دوست ندارد؟)

ژنرال Z همچنین مفسرانی را دوست دارد که عملکرد مالی شخصی خود را به اشتراک بگذارند. با این حال، آنها در مورد finfluencers که سعی می کنند چیزی به آنها بفروشند بسیار شک دارند.

نکته مهم برای بانک ها این است که اگر با یک finfluencer شریک هستید، یا سخنگویان رسانه های اجتماعی خود را در کارکنان دارید، از وارد شدن به داستان های شخصی نترسید. ضمناً سعی نکنید در یک نفس آموزش دهید و بفروشید. وقتی در حال جمع‌آوری اطلاعات هستند، هیچ‌کس واقعاً خواهان پیشنهاد فروش نیست.

تاکتیک دیگری که می توانید برای ایجاد اعتماد استفاده کنید، محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) است. برای مثال، کمپین رسانه اجتماعی #LifeBalanceRemix Securian Financial، UGC را متمرکز کرد و به نتایج جدی دست یافت.

اسکرین شات پست اینستاگرام بخشی از کمپین UGC شبکه اجتماعی بانکی

منبع: idjhamm در اینستاگرام

این کمپین با استفاده از ترکیبی از گوش دادن اجتماعی، UGC و تعامل اجتماعی، شاهد بود:

  • 2.5 میلیون برداشت در توییتر و اینستاگرام
  • بیش از 1000 شرکت کننده در محتوا مشارکت می کنند
  • 35000 دلار + بازگشت سرمایه

4. از قوانین انطباق و مدیریت ریسک خود آگاه باشید

جایی که شما فعالیت می کنید تعیین می کند که کدام قوانین انطباق و مدیریت ریسک را باید دنبال کنید. اگر رعایت قوانین در رسانه های اجتماعی به درستی مدیریت نشود، صنایعی مانند امور مالی می توانند با خطرات جدی مواجه شوند.

نقض امنیتی، چه در اثر فعالیت های غیرمجاز رسانه های اجتماعی یا حملات سایبری، می تواند منجر به آسیب های مالی و اعتباری شود.

به عنوان مثال، ارائه دهنده خدمات فناوری مالی SIX (که در سوئیس فعالیت می کند) خدمات 130 بانک را مدیریت می کند. با چنین شبکه بزرگی، این شرکت به شدت مستعد تهدیدات سایبری است، به ویژه در پلتفرم های رسانه های اجتماعی که نیاز به هوشیاری مداوم دارند.

اسکرین شات پست اینستاگرامی که 3000 دنبال کننده را جشن می گیرد

منبع: شش گروپ در اینستاگرام

برای مبارزه با این، SIX اقدامات امنیتی سایبری خودکار (که تا حدی توسط ناب فالوور ارائه می‌شود) را برای نظارت و مقابله با تهدیدها، مانند پروفایل‌های غیرمجاز یا محتوای مخرب، اجرا کرد.

نتایج برای خود صحبت می کنند:

  • 30-40 هشدار خودکار در ماه تولید می شود
  • 1-2 حذف محتوای ناسازگار در ماه امکان پذیر شد
  • < 24 ساعت زمان حذف محتوا به دست آمد

و صحبت از انطباق: ما قبلاً چند بار به FINRA اشاره کرده‌ایم، بنابراین در اینجا نکاتی برای سازگاری با آنها و نکاتی در مورد سازگاری با SEC در رسانه‌های اجتماعی آورده شده است.

5. تیم داخلی خود را در مورد انطباق و استراتژی خود آموزش دهید

مرحله ای را در استراتژی رسانه اجتماعی خود بگنجانید که به آموزش تیم داخلی خود در مورد مقررات صنعت و دستورالعمل های رسانه های اجتماعی اختصاص داده شده است.

اگر اعضای تیم شما درک کنند که رعایت چه شکلی است، احتمال اینکه به طور تصادفی چیزی را پست کنند که ممکن است شما را به دردسر بیاندازد، بسیار کمتر خواهد بود.

ناب فالوور نیز می تواند این کار را آسان تر کند. Amplify، پلتفرم حمایت از کارمندان ما، به مدیران محتوا اجازه می‌دهد تا جریان ثابتی از محتوای از پیش تأیید شده و تنظیم‌شده را که کارمندان شما می‌توانند در حساب‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند، ارائه دهند.

Amplify یک راه عالی برای گسترش دامنه دسترسی سازمان شما و در عین حال کاهش ریسک با محتوای مطابق با نام تجاری است. ما خودمان از آن استفاده می کنیم و یک جزء آموزشی را نیز در استراتژی وارد کرده ایم.

پس از اجرای Amplify، شاهد نتایج چشمگیر بودیم:

  • افزایش 250 درصدی در سال در درآمد منبع
  • 80٪ افزایش نرخ ثبت نام – افزایش 9٪ در سال
  • 4.1 میلیون برداشت از برند کارفرما در Q1 به پست های کارمند از طریق Amplify نسبت داده شده است

6. یک خط مشی حاکمیت رسانه های اجتماعی داشته باشید

یک خط مشی حاکمیت رسانه های اجتماعی قوانین تعامل را برای همه کارمندان تعیین می کند. این می تواند سندی باشد که تمام «نیازهای دانستن» را برای سازندگان محتوای شما بیان می کند.

خط‌مشی شما باید با دستورالعمل‌های شما برای ایمیل، متن و سایر ارتباطات با مشتریان و عموم همسو باشد. به طور کلی، به شما کمک می کند تا در چارچوب مقررات صنعت خود عمل کنید.

از آنجایی که مدیریت رسانه‌های اجتماعی بخشی از سیاست‌های امنیتی و انطباق کلی شرکت است، مدیر ارشد اطلاعات و افسر ارشد ریسک ممکن است در ایجاد خط‌مشی حاکمیت رسانه‌های اجتماعی شما نقش داشته باشند.

ناب فالوور حتی می‌تواند با شما همکاری کند تا آموزش مدیریت رسانه‌های اجتماعی سفارشی را برای کارمندان شما ارائه دهد.

7. از رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید

سرمایه گذاران در نسل های جوان (18 تا 34 سال) برای مشاوره مالی به طور انحصاری به رسانه های اجتماعی متکی نیستند. آنها از آن در ارتباط با منابع دیگر برای جمع آوری اطلاعات استفاده می کنند.

svg%3E

منبع: vancitycu در اینستاگرام

بنابراین، ایجاد شبکه ای از اطلاعات دیجیتال (مانند پیوند دادن پست های اجتماعی خود به وبلاگ و از وبلاگ خود به منابع تأیید شده) به شما کمک می کند شهرت قابل اعتمادی بسازید. این کار می تواند به سادگی اضافه کردن یک CTA مانند “روی پیوند موجود در بیو ما کلیک کنید.”

8. برند خود را با محتوایی که برای مردم ارسال می شود، انسانی کنید

محتوای افراد در صفحه رسانه اجتماعی یک برند مالی معمولاً بسیار خوب است. مدیران بازاریابی بانکی که در یک گزارش ABA نظرسنجی کردند، به اتفاق آرا موافقت کردند که مخاطبان از یادگیری در مورد افراد بانک قدردانی می کنند.

شما می توانید تعامل خود در رسانه های اجتماعی را با ارسال پست در مورد افراد درون شرکت خود بهبود بخشید. داستان های کارمندان، تجربیات و توصیفات مشتری خود و به روز رسانی های پشت صحنه را به اشتراک بگذارید.

شما این تصور را ایجاد می کنید که به افرادی که در سازمان شما کار می کنند اهمیت می دهید، که در صنعتی که اغلب غیرشخصی تلقی می شود مهم است.

اسکرین شات پست اینستاگرام از holidayheroesfoundation

منبع: holidayheroesfoundation در اینستاگرام

تلاش شما برای انسانی کردن برندتان نتیجه خواهد داد. به عنوان مثال، Armanino LLP، 20 شرکت برتر CPA و مشاوره، از ناب فالوور Amplify برای توانمندسازی کارکنان به عنوان سفیران برند استفاده کرد.

این امر باعث افزایش دسترسی و شهرت شرکت با موارد زیر شد:

  • 14707 کلیک وب سایت از پست های کارمندان
  • 19.2 میلیون نفر با محتوای کارمند (+ 638٪ سال به سال) تماس گرفتند
  • 232375 دلار ارزش تبلیغاتی بالقوه ایجاد شده از طریق حمایت از کارمندان

9. با مخاطبان خود درگیر شوید

نکته زیبای شبکه های اجتماعی این است که یک خیابان دوطرفه است. افرادی با شما تماس می گیرند که می خواهند با شما درگیر شوند و گفتگو داشته باشند.

خدمات خوب به مشتریان نیز فقط مربوط به ارائه شکایات نیست. باز بودن و پذیرا بودن برای گفتگو با مخاطبان، موسسه شما را انسانی می کند و به ایجاد وفاداری مشتری کمک می کند.

اسکرین شات از یک پست در موضوعات از اتحادیه اعتباری Vancity

منبع: پوچی در موضوعات

به توییت ها و موضوعات پاسخ دهید، با نظرات در اینستاگرام، تیک تاک و لینکدین درگیر شوید و حتماً در مسنجر پیام ارسال کنید.

Social Trends 2024

گزارش روندهای اجتماعی برای خدمات مالی

نگاهی اجمالی به آینده خدمات مالی در رسانه های اجتماعی داشته باشید و یک استراتژی بسازید که بتوانید روی آن سرمایه گذاری کنید.

گزارش را دریافت کنید

رسانه های اجتماعی و بانکداری: نحوه اندازه گیری موفقیت

موفقیت فقط با لایک و فالو نیست. موسسات مالی باید با یک ذهنیت استراتژیک، با تمرکز بر معیارهای مناسب و استفاده از بهترین ابزار برای ردیابی، تجزیه و تحلیل و تطبیق، به رسانه های اجتماعی نزدیک شوند.

تعیین اهداف رسانه های اجتماعی به شما بینشی در مورد آنچه که برای تعیین موفقیت خود باید به دنبال آن باشید، می دهد.

از ابزار مناسب استفاده کنید

ابزار مناسب می تواند استراتژی اجتماعی شما را از ابتدایی به برجسته تبدیل کند. راه حل همه کاره ناب فالوور نه برای لاف زدن (بلکه برای لاف زدن) به اتحادیه های اعتباری، بانک ها و سایر مؤسسات مالی کمک می کند تا هر جنبه ای از حضور خود در رسانه های اجتماعی را اندازه گیری و مدیریت کنند.

نمای کلی داشبورد ناب فالوور Analytics

می‌توانید برای برنامه‌ریزی، گزارش‌دهی، و ایجاد محتوای مطابقت برای اتحادیه‌های اعتباری و بانک‌ها یا هر چیز دیگری که دلتان می‌خواهد کمک بگیرید.

ناب فالوور Analytics به شما یک دید کلی از آنچه در استراتژی شما کار می کند و آنچه در استراتژی شما نیست ارائه می دهد، اما ویژگی های دیگری وجود دارد که بخش مالی دوست دارد:

  • برنامه ریزی: برای ثابت ماندن، پست‌ها را در چندین پلتفرم برنامه‌ریزی کنید. می‌توانید با استفاده از ابزار بهترین زمان برای انتشار، حتی در مناطق زمانی مختلف، در زمان‌های بهینه به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.
  • محک زدن: عملکرد خود را با رقبا و استانداردهای صنعت مقایسه کنید تا ببینید در چه جایگاهی هستید. می توانید این کار را با استفاده از ناب فالوور Analytics انجام دهید یا راهنمای کامل ما برای معیارهای رسانه های اجتماعی برای خدمات مالی را بررسی کنید (هر سه ماهه به روز می شود!).
  • گوش دادن اجتماعی: آنچه را که مردم در مورد برند، رقبا و روندهای صنعت شما می گویند را در زمان واقعی نظارت کنید. این به شما کمک می کند تا در مدیریت شهرت خود و رسیدگی به نگرانی ها قبل از تشدید آنها فعال باشید.
  • مدیریت جامعه: ناب فالوور به شما امکان می دهد تا سوالات و پاسخ های مشتری را از یک داشبورد مدیریت کنید و به شما در برقراری ارتباط مداوم کمک می کند.
  • انطباق و مدیریت ریسک: ابزارهای نظارتی ناب فالوور تضمین می کنند که محتوای شما با قوانین مالی مطابقت دارد و در عین حال از نام تجاری شما در برابر تهدیدات سایبری محافظت می کند.

معیارهای مناسب را دنبال کنید

برای سنجش اثربخشی تلاش‌های رسانه‌های اجتماعی، روی شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) که با اهداف کسب‌وکار شما همسو هستند، تمرکز کنید.

در اینجا چند معیار محبوب وجود دارد که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید:

نتایج را مرور کنید و استراتژی خود را تطبیق دهید

راهبردهای اجتماعی مؤثر، آنهایی هستند که به طور مرتب مورد بازبینی و تطبیق قرار می گیرند. با استفاده از ناب فالوور Analytics به معیارهای خود نگاهی بیندازید تا ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی خوب نیست و بودجه و استراتژی خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

اگر نوع خاصی از محتوا عملکرد بهتری دارد، به آن متمایل شوید. اگر تعامل کاهش یافت، رویکرد خود را دوباره ارزیابی کنید. داده‌های شما بهترین شاخص برای اینکه چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی نیست، خواهد بود و به شما امکان می‌دهد استراتژی خود را برای بهترین نتایج و بهترین استفاده از بودجه رسانه‌های اجتماعی خود تنظیم کنید.

ناب فالوور بازاریابی اجتماعی را برای متخصصان خدمات مالی آسان می کند. همه شبکه‌های خود را مدیریت کنید، درآمد را افزایش دهید، خدمات مشتری ارائه دهید، خطرات را کاهش دهید، و سازگار بمانید – همه از یک داشبورد با کاربری آسان. پلت فرم را در عمل ببینید.

سرنخ های بیشتری دریافت کنید، مشتریان را درگیر کنید و با ناب فالوور سازگار باشید شماره 1 ابزار رسانه اجتماعی برای خدمات مالی.

اگر به دنبال آن هستید بانک نکات رسانه های اجتماعی، شما در جای درستی هستید.

به عنوان یک بازاریاب در خدمات مالی، پیمایش حساب‌های شبکه‌های اجتماعی بانک و اتحادیه اعتباری می‌تواند مشکل باشد. ایجاد تعادل در قوانین انطباق با بازاریابی محتوای خلاقانه کار کوچکی نیست. و وقتی چندین کانال رسانه اجتماعی را مدیریت می کنید، همه چیز پیچیده تر می شود.

خوشبختانه، ما نکات مفیدی برای آسان کردن کار شما داریم. خواه به دنبال راه‌های جدیدی برای جذب مشتریان در اینستاگرام، ایجاد آگاهی از برند در TikTok هستید، یا فقط سعی می‌کنید بفهمید چه تاکتیکی در توییتر بهترین کار را انجام می‌دهد، این نه نکته به شما کمک می‌کند تا شروع کنید.

فالوور Product Popups 5

شماره 1 ابزار رسانه های اجتماعی برای خدمات مالی

با ابزاری که فروش، مشارکت، اندازه‌گیری و برنده شدن را آسان می‌کند، پایگاه مشتری خود را افزایش دهید – همه اینها در عین حال که مطابقت دارید.

نسخه ی نمایشی رزرو کنید

چرا بانک ها باید در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشند؟

چرا بانک ها باید در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشند؟ رسانه های اجتماعی برای بانک ها چه کاری می توانند برای شما انجام دهند؟ چرا باید با استراتژی بازاریابی بانکی خود را خسته کنید؟ اینها سوالاتی با یک میلیون پاسخ هستند، اما ما با چند مورد شروع می کنیم.

رسانه های اجتماعی یکی از پرکاربردترین منابع برای جمع آوری اطلاعات مالی در نسل های خاص هستند

طبق گزارش بنیاد FINRA، 48 درصد از نسل Z و 42 درصد از هزاره ها گزارش می دهند که از رسانه های اجتماعی برای جمع آوری اطلاعات سرمایه گذاری و مالی استفاده می کنند.

آمار FINRA منابع برتر اطلاعات برای سرمایه گذاری و موضوعات مالی را بر اساس نسل نشان می دهد

منبع: بنیاد FINRA

در حالی که این منبع قابل اعتمادترین منبع نیست (که متعلق به والدین و خانواده است)، بسیاری از مردم برای کشف محتوای آموزشی به رسانه های اجتماعی روی می آورند.

ژنرال Z از رسانه های اجتماعی به عنوان راهی برای دریافت مشاوره مالی استفاده می کند

نسل Z نسبت به افراد 41 ساله و بالاتر پنج برابر بیشتر احتمال دارد که در رسانه های اجتماعی مشاوره مالی دریافت کنند. تمایل ژنرال Z به finfluencers تعجب آور نیست. اینفلوئنسرهای مالی مسلط به TikTok می‌دانند چگونه محتوایی را ارائه دهند که با این نسل صحبت کند.

استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی بانک شما می تواند از کار آنها الهام بگیرد و ویدیوهایی با اندازه کوچک با تمرکز بر مشاوره یا استراتژی ایجاد کند.

به یاد داشته باشید، Gen Z به دریافت سریع و فوری اطلاعات عادت دارد. رزرو تماس با یک مشاور مالی ممکن است بهترین استراتژی برای جلب مشارکت آنها نباشد.

رقبای شما آنلاین هستند

از هر 10 بانک، 9 بانک اعلام کرده اند که رسانه های اجتماعی مهم هستند و 88 درصد گزارش می دهند که در حساب های خود بسیار یا تا حدودی فعال هستند.

اگر به صورت آنلاین فعال نیستید، بدانید که رقبای شما فعال هستند. و آنها همه دنبال کنندگان بالقوه رسانه های اجتماعی شما را جمع آوری می کنند و به آنها می گویند که چرا آنها بانک از شما بهتر است

FOMO آنلاین یک عامل بزرگ در انگیزه سرمایه گذاری Gen Z است

زمانی را به یاد دارید که ارز دیجیتال منفجر شد و مردم دست به دست هم پول درآوردند؟ من این کار را می‌کنم، و به یاد می‌آورم که از اینکه در اوایل سرمایه‌گذاری روی آن سرمایه‌گذاری نکردم، بسیار پشیمان شدم.

این نوع FOMO ژنرال Z را به سمت سرمایه گذاری سوق می دهد. در واقع، 50٪ از سرمایه گذاران Gen Z گزارش می دهند که سرمایه گذاری را صرفاً به دلیل FOMO انجام می دهند. برای کسانی که این کار را انجام داده اند، سرمایه گذاری احتمالاً کریپتو (57٪)، سهام فردی (32٪) یا سهام میم (28٪) بوده است.

ما نمی گوییم که باید مردم را به سرمایه گذاری در مشاغل پرخطر مانند ارزهای دیجیتال تشویق کنید. اما این قدرتی است که به گروهی از مردم نشان دهیم که همه در مورد یک کار یا هیجان زده می شوند.

هزینه تبلیغات دیجیتال برای بخش مالی 33 میلیارد دلار در سال 2023 بود

در سال 2023، هزینه تبلیغات دیجیتال بخش مالی سیر صعودی را نشان داد. این شرکت در حال پیوستن به بخش‌های خرده‌فروشی و CPG با بیش از 30 میلیارد دلار هزینه سالانه است. طبق گفته eMarketer، در سال 2025، 36.95 میلیارد دلار خواهد داشت.

هنگامی که استراتژی دیجیتال خود را ایجاد می کنید، فقط به پست های اجتماعی ارگانیک تکیه نکنید. تلاش های تبلیغاتی پولی را مانند حرفه ای ها در نظر بگیرید.

نحوه انجام شبکه های اجتماعی برای بانک ها: 9 نکته

رسانه های اجتماعی و صنعت بانکداری همیشه مترادف ترین اصطلاحات نبوده اند. اما موسسات مالی بیشتر و بیشتری به مزایای پلتفرم هایی مانند TikTok، Facebook و Instagram پی می برند.

و هر چه بانک شما آنلاین تر باشد، بیشتر متوجه می شوید که قوانینی برای این کار وجود دارد. بله، برخی از آنها قوانین ملموس و قانونی هستند، اما برخی دیگر بیشتر از قوانین سخت و سریع، نکات سست رسانه های اجتماعی برای بانک ها هستند.

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در راه اندازی استراتژی رسانه های اجتماعی آورده شده است.

1. با حسابرسی رسانه های اجتماعی شروع کنید

برای دریافت تصویر کامل از آنچه با آن کار می کنید، یک ممیزی در شبکه های اجتماعی انجام دهید. چه اندازه کسب و کار شما، چه یک شرکت بزرگ جهانی، چه یک گروه کوچک مادر و پاپ یا هر چیز دیگری، مفید است.

اگر کسب‌وکار کوچک‌تری هستید، ممکن است نیاز به تصویر بهتری از اینکه چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی نیست، داشته باشید.

اگر یک گروه مالی جهانی هستید، ممکن است چندین حساب در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی پخش کنید.

در هر صورت، ممیزی رسانه های اجتماعی به شما بینشی در مورد آنچه برند شما در رسانه های اجتماعی دارد می دهد.

به عنوان مثال، غول بیمه جهانی MAPFRE، حسابرسی رسانه های اجتماعی را انجام داد و بیش از 80 حساب رسمی را که در پلتفرم های مختلف پخش شده بودند، کشف کرد.

با ادغام این حساب ها در یک پلتفرم با استفاده از ناب فالوور، آنها دید واضح تری از فعالیت رسانه های اجتماعی خود به دست آوردند و حضور آنلاین خود را به طور قابل توجهی افزایش دادند.

نتایج چشمگیر بود:

  • بیش از 2 میلیون دنبال کننده در شبکه های اجتماعی
  • 31 درصد افزایش در تعاملات آنلاین
  • بیش از 200 میلیون نظر در سال دریافت می شود

2. پلتفرم های مناسب را انتخاب کنید

فیس بوک توسط 95٪ از بانک های مورد بررسی توسط انجمن بانکداران آمریکا استفاده می شود و لینکدین در رتبه دوم قرار دارد و 75٪ از بانک های مورد بررسی از آن استفاده می کنند. از آنجایی که فیس‌بوک و لینکدین گزینه‌های محبوبی هستند، ممکن است در بازار پلتفرم‌هایی مانند TikTok (که تنها ۷ درصد از بانک‌ها از آن استفاده می‌کنند) شکافی وجود داشته باشد.

انتخاب پلت فرم مناسب بستگی به این دارد که به چه کسی می خواهید دسترسی پیدا کنید.

برای مثال، TikTok مورد علاقه ژنرال Z است، که ویدیوهای مالی با اندازه کوچک را به رزرو قرار ملاقات با یک مشاور ترجیح می دهند.

برای این نسل، تماس های تلفنی یک تلاش اضافی است که برای آن وقت ندارند. با ملاقات آنها با محتوایی که می خواهند مصرف کنند، اعتماد ایجاد کنید.

3. از آن برای ایجاد اعتماد بین مخاطبان خود استفاده کنید

سرمایه‌گذاران Gen Z در ایجاد اعتماد بزرگ هستند. یک گزارش بنیاد FINRA بیان می‌کند که ژنرال Z تمایل دارد به منابعی اعتماد کند که توضیحات روشنی همراه با اطلاعات مرتبط ارائه می‌دهند. (چه کسی آن را دوست ندارد؟)

ژنرال Z همچنین مفسرانی را دوست دارد که عملکرد مالی شخصی خود را به اشتراک بگذارند. با این حال، آنها در مورد finfluencers که سعی می کنند چیزی به آنها بفروشند بسیار شک دارند.

نکته مهم برای بانک ها این است که اگر با یک finfluencer شریک هستید، یا سخنگویان رسانه های اجتماعی خود را در کارکنان دارید، از وارد شدن به داستان های شخصی نترسید. ضمناً سعی نکنید در یک نفس آموزش دهید و بفروشید. وقتی در حال جمع‌آوری اطلاعات هستند، هیچ‌کس واقعاً خواهان پیشنهاد فروش نیست.

تاکتیک دیگری که می توانید برای ایجاد اعتماد استفاده کنید، محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) است. برای مثال، کمپین رسانه اجتماعی #LifeBalanceRemix Securian Financial، UGC را متمرکز کرد و به نتایج جدی دست یافت.

اسکرین شات پست اینستاگرام بخشی از کمپین UGC شبکه اجتماعی بانکی

منبع: idjhamm در اینستاگرام

این کمپین با استفاده از ترکیبی از گوش دادن اجتماعی، UGC و تعامل اجتماعی، شاهد بود:

  • 2.5 میلیون برداشت در توییتر و اینستاگرام
  • بیش از 1000 شرکت کننده در محتوا مشارکت می کنند
  • 35000 دلار + بازگشت سرمایه

4. از قوانین انطباق و مدیریت ریسک خود آگاه باشید

جایی که شما فعالیت می کنید تعیین می کند که کدام قوانین انطباق و مدیریت ریسک را باید دنبال کنید. اگر رعایت قوانین در رسانه های اجتماعی به درستی مدیریت نشود، صنایعی مانند امور مالی می توانند با خطرات جدی مواجه شوند.

نقض امنیتی، چه در اثر فعالیت های غیرمجاز رسانه های اجتماعی یا حملات سایبری، می تواند منجر به آسیب های مالی و اعتباری شود.

به عنوان مثال، ارائه دهنده خدمات فناوری مالی SIX (که در سوئیس فعالیت می کند) خدمات 130 بانک را مدیریت می کند. با چنین شبکه بزرگی، این شرکت به شدت مستعد تهدیدات سایبری است، به ویژه در پلتفرم های رسانه های اجتماعی که نیاز به هوشیاری مداوم دارند.

اسکرین شات پست اینستاگرامی که 3000 دنبال کننده را جشن می گیرد

منبع: شش گروپ در اینستاگرام

برای مبارزه با این، SIX اقدامات امنیتی سایبری خودکار (که تا حدی توسط ناب فالوور ارائه می‌شود) را برای نظارت و مقابله با تهدیدها، مانند پروفایل‌های غیرمجاز یا محتوای مخرب، اجرا کرد.

نتایج برای خود صحبت می کنند:

  • 30-40 هشدار خودکار در ماه تولید می شود
  • 1-2 حذف محتوای ناسازگار در ماه امکان پذیر شد
  • < 24 ساعت زمان حذف محتوا به دست آمد

و صحبت از انطباق: ما قبلاً چند بار به FINRA اشاره کرده‌ایم، بنابراین در اینجا نکاتی برای سازگاری با آنها و نکاتی در مورد سازگاری با SEC در رسانه‌های اجتماعی آورده شده است.

5. تیم داخلی خود را در مورد انطباق و استراتژی خود آموزش دهید

مرحله ای را در استراتژی رسانه اجتماعی خود بگنجانید که به آموزش تیم داخلی خود در مورد مقررات صنعت و دستورالعمل های رسانه های اجتماعی اختصاص داده شده است.

اگر اعضای تیم شما درک کنند که رعایت چه شکلی است، احتمال اینکه به طور تصادفی چیزی را پست کنند که ممکن است شما را به دردسر بیاندازد، بسیار کمتر خواهد بود.

ناب فالوور نیز می تواند این کار را آسان تر کند. Amplify، پلتفرم حمایت از کارمندان ما، به مدیران محتوا اجازه می‌دهد تا جریان ثابتی از محتوای از پیش تأیید شده و تنظیم‌شده را که کارمندان شما می‌توانند در حساب‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند، ارائه دهند.

Amplify یک راه عالی برای گسترش دامنه دسترسی سازمان شما و در عین حال کاهش ریسک با محتوای مطابق با نام تجاری است. ما خودمان از آن استفاده می کنیم و یک جزء آموزشی را نیز در استراتژی وارد کرده ایم.

پس از اجرای Amplify، شاهد نتایج چشمگیر بودیم:

  • افزایش 250 درصدی در سال در درآمد منبع
  • 80٪ افزایش نرخ ثبت نام – افزایش 9٪ در سال
  • 4.1 میلیون برداشت از برند کارفرما در Q1 به پست های کارمند از طریق Amplify نسبت داده شده است

6. یک خط مشی حاکمیت رسانه های اجتماعی داشته باشید

یک خط مشی حاکمیت رسانه های اجتماعی قوانین تعامل را برای همه کارمندان تعیین می کند. این می تواند سندی باشد که تمام «نیازهای دانستن» را برای سازندگان محتوای شما بیان می کند.

خط‌مشی شما باید با دستورالعمل‌های شما برای ایمیل، متن و سایر ارتباطات با مشتریان و عموم همسو باشد. به طور کلی، به شما کمک می کند تا در چارچوب مقررات صنعت خود عمل کنید.

از آنجایی که مدیریت رسانه‌های اجتماعی بخشی از سیاست‌های امنیتی و انطباق کلی شرکت است، مدیر ارشد اطلاعات و افسر ارشد ریسک ممکن است در ایجاد خط‌مشی حاکمیت رسانه‌های اجتماعی شما نقش داشته باشند.

ناب فالوور حتی می‌تواند با شما همکاری کند تا آموزش مدیریت رسانه‌های اجتماعی سفارشی را برای کارمندان شما ارائه دهد.

7. از رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید

سرمایه گذاران در نسل های جوان (18 تا 34 سال) برای مشاوره مالی به طور انحصاری به رسانه های اجتماعی متکی نیستند. آنها از آن در ارتباط با منابع دیگر برای جمع آوری اطلاعات استفاده می کنند.

svg%3E

منبع: vancitycu در اینستاگرام

بنابراین، ایجاد شبکه ای از اطلاعات دیجیتال (مانند پیوند دادن پست های اجتماعی خود به وبلاگ و از وبلاگ خود به منابع تأیید شده) به شما کمک می کند شهرت قابل اعتمادی بسازید. این کار می تواند به سادگی اضافه کردن یک CTA مانند “روی پیوند موجود در بیو ما کلیک کنید.”

8. برند خود را با محتوایی که برای مردم ارسال می شود، انسانی کنید

محتوای افراد در صفحه رسانه اجتماعی یک برند مالی معمولاً بسیار خوب است. مدیران بازاریابی بانکی که در یک گزارش ABA نظرسنجی کردند، به اتفاق آرا موافقت کردند که مخاطبان از یادگیری در مورد افراد بانک قدردانی می کنند.

شما می توانید تعامل خود در رسانه های اجتماعی را با ارسال پست در مورد افراد درون شرکت خود بهبود بخشید. داستان های کارمندان، تجربیات و توصیفات مشتری خود و به روز رسانی های پشت صحنه را به اشتراک بگذارید.

شما این تصور را ایجاد می کنید که به افرادی که در سازمان شما کار می کنند اهمیت می دهید، که در صنعتی که اغلب غیرشخصی تلقی می شود مهم است.

اسکرین شات پست اینستاگرام از holidayheroesfoundation

منبع: holidayheroesfoundation در اینستاگرام

تلاش شما برای انسانی کردن برندتان نتیجه خواهد داد. به عنوان مثال، Armanino LLP، 20 شرکت برتر CPA و مشاوره، از ناب فالوور Amplify برای توانمندسازی کارکنان به عنوان سفیران برند استفاده کرد.

این امر باعث افزایش دسترسی و شهرت شرکت با موارد زیر شد:

  • 14707 کلیک وب سایت از پست های کارمندان
  • 19.2 میلیون نفر با محتوای کارمند (+ 638٪ سال به سال) تماس گرفتند
  • 232375 دلار ارزش تبلیغاتی بالقوه ایجاد شده از طریق حمایت از کارمندان

9. با مخاطبان خود درگیر شوید

نکته زیبای شبکه های اجتماعی این است که یک خیابان دوطرفه است. افرادی با شما تماس می گیرند که می خواهند با شما درگیر شوند و گفتگو داشته باشند.

خدمات خوب به مشتریان نیز فقط مربوط به ارائه شکایات نیست. باز بودن و پذیرا بودن برای گفتگو با مخاطبان، موسسه شما را انسانی می کند و به ایجاد وفاداری مشتری کمک می کند.

اسکرین شات از یک پست در موضوعات از اتحادیه اعتباری Vancity

منبع: پوچی در موضوعات

به توییت ها و موضوعات پاسخ دهید، با نظرات در اینستاگرام، تیک تاک و لینکدین درگیر شوید و حتماً در مسنجر پیام ارسال کنید.

Social Trends 2024

گزارش روندهای اجتماعی برای خدمات مالی

نگاهی اجمالی به آینده خدمات مالی در رسانه های اجتماعی داشته باشید و یک استراتژی بسازید که بتوانید روی آن سرمایه گذاری کنید.

گزارش را دریافت کنید

رسانه های اجتماعی و بانکداری: نحوه اندازه گیری موفقیت

موفقیت فقط با لایک و فالو نیست. موسسات مالی باید با یک ذهنیت استراتژیک، با تمرکز بر معیارهای مناسب و استفاده از بهترین ابزار برای ردیابی، تجزیه و تحلیل و تطبیق، به رسانه های اجتماعی نزدیک شوند.

تعیین اهداف رسانه های اجتماعی به شما بینشی در مورد آنچه که برای تعیین موفقیت خود باید به دنبال آن باشید، می دهد.

از ابزار مناسب استفاده کنید

ابزار مناسب می تواند استراتژی اجتماعی شما را از ابتدایی به برجسته تبدیل کند. راه حل همه کاره ناب فالوور نه برای لاف زدن (بلکه برای لاف زدن) به اتحادیه های اعتباری، بانک ها و سایر مؤسسات مالی کمک می کند تا هر جنبه ای از حضور خود در رسانه های اجتماعی را اندازه گیری و مدیریت کنند.

نمای کلی داشبورد ناب فالوور Analytics

می‌توانید برای برنامه‌ریزی، گزارش‌دهی، و ایجاد محتوای مطابقت برای اتحادیه‌های اعتباری و بانک‌ها یا هر چیز دیگری که دلتان می‌خواهد کمک بگیرید.

ناب فالوور Analytics به شما یک دید کلی از آنچه در استراتژی شما کار می کند و آنچه در استراتژی شما نیست ارائه می دهد، اما ویژگی های دیگری وجود دارد که بخش مالی دوست دارد:

  • برنامه ریزی: برای ثابت ماندن، پست‌ها را در چندین پلتفرم برنامه‌ریزی کنید. می‌توانید با استفاده از ابزار بهترین زمان برای انتشار، حتی در مناطق زمانی مختلف، در زمان‌های بهینه به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.
  • محک زدن: عملکرد خود را با رقبا و استانداردهای صنعت مقایسه کنید تا ببینید در چه جایگاهی هستید. می توانید این کار را با استفاده از ناب فالوور Analytics انجام دهید یا راهنمای کامل ما برای معیارهای رسانه های اجتماعی برای خدمات مالی را بررسی کنید (هر سه ماهه به روز می شود!).
  • گوش دادن اجتماعی: آنچه را که مردم در مورد برند، رقبا و روندهای صنعت شما می گویند را در زمان واقعی نظارت کنید. این به شما کمک می کند تا در مدیریت شهرت خود و رسیدگی به نگرانی ها قبل از تشدید آنها فعال باشید.
  • مدیریت جامعه: ناب فالوور به شما امکان می دهد تا سوالات و پاسخ های مشتری را از یک داشبورد مدیریت کنید و به شما در برقراری ارتباط مداوم کمک می کند.
  • انطباق و مدیریت ریسک: ابزارهای نظارتی ناب فالوور تضمین می کنند که محتوای شما با قوانین مالی مطابقت دارد و در عین حال از نام تجاری شما در برابر تهدیدات سایبری محافظت می کند.

معیارهای مناسب را دنبال کنید

برای سنجش اثربخشی تلاش‌های رسانه‌های اجتماعی، روی شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) که با اهداف کسب‌وکار شما همسو هستند، تمرکز کنید.

در اینجا چند معیار محبوب وجود دارد که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید:

نتایج را مرور کنید و استراتژی خود را تطبیق دهید

راهبردهای اجتماعی مؤثر، آنهایی هستند که به طور مرتب مورد بازبینی و تطبیق قرار می گیرند. با استفاده از ناب فالوور Analytics به معیارهای خود نگاهی بیندازید تا ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی خوب نیست و بودجه و استراتژی خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

اگر نوع خاصی از محتوا عملکرد بهتری دارد، به آن متمایل شوید. اگر تعامل کاهش یافت، رویکرد خود را دوباره ارزیابی کنید. داده‌های شما بهترین شاخص برای اینکه چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی نیست، خواهد بود و به شما امکان می‌دهد استراتژی خود را برای بهترین نتایج و بهترین استفاده از بودجه رسانه‌های اجتماعی خود تنظیم کنید.

ناب فالوور بازاریابی اجتماعی را برای متخصصان خدمات مالی آسان می کند. همه شبکه‌های خود را مدیریت کنید، درآمد را افزایش دهید، خدمات مشتری ارائه دهید، خطرات را کاهش دهید، و سازگار بمانید – همه از یک داشبورد با کاربری آسان. پلت فرم را در عمل ببینید.

سرنخ های بیشتری دریافت کنید، مشتریان را درگیر کنید و با ناب فالوور سازگار باشید شماره 1 ابزار رسانه اجتماعی برای خدمات مالی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا