شبکه های اجتماعی

چیپست Apple M2 Max: امتیاز Geekbench چیپست Apple M2 Max لو رفت: مشخصات و عملکرد مورد انتظار

سیب تراشه M2 را بر اساس نسخه بهبودیافته اعلام کرد TSMCفرآیند 5 نانومتری در ژوئن 2022. M2 Pro و حداکثر تراشه‌ها از پردازنده‌های M2 پیروی می‌کنند که جدیدترین پردازنده‌ها را تامین می‌کنند مک بوک پرو. طبق گزارش ها، غول کوپرتینویی در حال کار بر روی چندین مک جدید است که انتظار می رود در سال 2023 عرضه شوند. این محصولات شامل یک نسخه به روز شده هستند. آی مک، نسل بعدی مک بوک پرو و ​​مک بوک پرو که مدت ها شایعه شده است مک پرو با سیلیکون اپل انتظار می رود برخی از این مک های جدید از چیپست اختصاصی M2 Max این شرکت استفاده کنند. طبق گزارش MacRumors، نمرات Geekbench برای تراشه آینده “M2 Max” ظاهراً به صورت آنلاین ظاهر شده است. این امتیازها نگاه دقیق تری به سطوح عملکرد و جزئیات خاص پردازنده آینده اپل ارائه می دهد.
چیپست Apple M2 Max نتایج Geekbench
طبق این گزارش، نتایج Geekbench چیپست Apple M2 Max برای اولین بار در توییتر مشاهده شد. نتیجه نشان می دهد که چیپست آینده دارای یک CPU 12 هسته ای و 96 گیگابایت حافظه است. توییت شامل نتایج همچنین دارای یک شناسه “Mac14,6” بود که می تواند نشان دهنده مک بوک پروهای آینده یا نسل بعدی باشد. مک استودیو.

همچنین بخوانید

ویژگی Split View در مک نحوه استفاده از نحوه عملکرد و موارد دیگر
نحوه انتقال تماس های FaceTime از آیفون به مک

در حال حاضر، اپل حداکثر 64 گیگابایت حافظه را در آخرین نسخه های 14 و 16 اینچی ارائه می کند. مکطرفداران کتاب با این حال، چیپست M1 Ultra می تواند به پیکربندی مک استودیو با حداکثر 128 گیگابایت حافظه کمک کند.

نتیجه فاش شده ادعا می کند که تراشه M2 مکس امتیاز 1853 را در عملکردهای تک هسته ای و 13855 را در عملکردهای چند هسته ای کسب کرده است. برای مقایسه، تراشه M1 Max در مک استودیو امتیاز 1755 را در عملکردهای تک هسته ای و 12333 را در عملکردهای چند هسته ای کسب کرد. این نشان می دهد که تراشه آینده ممکن است هیچ افزایش عملکرد عمده ای را ارائه نکند.

جزئیات مورد انتظار چیپست Apple M2 Max
در این گزارش اشاره ای نشده است که آیا اپل از همان گره 5 نانومتری استفاده شده در چیپست M2 برای پردازنده های آینده استفاده خواهد کرد یا خیر. شایعات حاکی از آن است که این شرکت ممکن است به فرآیند 3 نانومتری برای تراشه‌های M2‌ Pro و ‌M2 Max بپرد که ممکن است هم عملکرد و هم بهره‌وری انرژی را افزایش دهد.

تراشه M2 اپل روی مک در حال اجرا آزمایش شد macOS در راه است 13.2، گزارش ادعا می کند. این نسخه از macOS Ventura هنوز وارد تست توسعه دهندگان یا آزمایش بتا عمومی نشده است، اما در حال آزمایش داخلی توسط شرکت است.

اولین مک‌هایی که گمان می‌رود دارای تراشه‌های M2‌ Pro و ‌M2‌ Max باشند، مک‌بوک پروهای 14 و 16 اینچی به‌روزرسانی خواهند شد که انتظار می‌رود در اوایل سال 2023 عرضه شوند. اپل ممکن است در اواخر سال آینده، مک استودیو را با این تراشه‌ها به‌روزرسانی کند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا