شبکه های اجتماعی

Moto G13 گواهینامه BIS را دریافت می کند و ممکن است به زودی در هند راه اندازی شود

Moto G13 گزارش شده که در دست ساخت است. قبل از عرضه، این گوشی هوشمند چندین گواهینامه دریافت کرده است. این دستگاه اکنون در اداره استانداردهای هند مشاهده شده است (BIS) سایت اینترنتی. انتظار می رود این گوشی هوشمند به زودی در هند عرضه شود. علاوه بر گواهی BIS، Moto G13 گواهی FCC و NBTC را نیز دریافت کرده است.

Moto G13: مشخصات مورد انتظار

طبق لیست FCC، Moto G13 توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 20 واتی پشتیبانی می شود. طبق تصاویر فاش شده، این گوشی هوشمند احتمالاً دارای صفحه نمایش سوراخ دار با تنظیمات دوربین دوگانه پشتی است. انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش AMOLED باشد. منبع تغذیه دستگاه توسط یکی از این دو دستگاه است مدیاتک چیپست Dimensity یا Qualcomm اسنپدراگون چیپست 732G به احتمال زیاد سیستم عامل اندروید 13 را اجرا می کند. گفته می شود این گوشی هوشمند دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی است.

همچنین بخوانید

بررسی موتورولا اج 30 اولترا مطابق با آن است
گوشی‌های هوشمند سطح پایه Moto G Play 2022 که به زودی راه‌اندازی می‌شود، مشخصات احتمالی آن به‌صورت آنلاین منتشر می‌شود

موتورولا همچنین در حال کار بر روی عرضه سری گوشی های هوشمند پرچمدار Edge 40 در بازار است. این شرکت هنوز به طور رسمی تاریخ عرضه سری گوشی های هوشمند آینده را اعلام نکرده است. با این حال، قبل از راه اندازی، Moto Edge 40 Pro در TDRA که یک وب سایت صدور گواهینامه است، مشاهده شد.

گوشی هوشمند Moto X40 با شماره مدل XT2301 ارائه می شود که نشان می دهد Moto Edge 40 Pro آینده به عنوان نسخه تغییر نام تجاری گوشی Moto X40 وارد بازار خواهد شد.

سری Moto Edge 40 به عنوان جانشین سری Moto Edge 30 عرضه می شود که در ماه سپتامبر در هند عرضه شد. این سری از دو گوشی هوشمند – Motorola Edge 30 Fusion و Moto Edge 30 Ultra تشکیل شده است.

این دو به ترتیب از چیپست اسنپدراگون 888+ و چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 بهره می برند.

این شرکت متعلق به لنوو، نسخه 12 گیگابایتی + 256 گیگابایتی موتورولا اج 30 اولترا را معرفی کرد.

مدل موتورولا اج 30 اولترا با قیمت 64999 روپیه برای نسخه 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی قیمت دارد. این گوشی هوشمند در دو رنگ مختلف عرضه می شود: مشکی بین ستاره ای و سفید ستاره ای.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا