شبکه های اجتماعی

ویندوز 7، 8.1 برای جلوگیری از دریافت به روز رسانی های امنیتی مهم

مایکروسافت قطع خواهد شد ویندوز 7 و ویندوز 8.1 از جانب به روز رسانی های امنیتی و پشتیبانی فنی در 10 ژانویه.

The Verge گزارش می دهد که پشتیبانی از WebView2، ابزاری که به توسعه دهندگان اجازه می دهد محتوای مبتنی بر وب را در برنامه های خود جاسازی کنند، همچنین از 10 ژانویه دریافت به روز رسانی را متوقف می کند.

تا سال 2021، حدود 100 میلیون دستگاه هنوز کار می کردند پنجره ها بر اساس این گزارش، زمان کمی برای صاحبان آنها باقی می گذارد تا دستگاه های خود را ارتقا دهند یا در غیر این صورت با خطرات امنیتی ناشی از استفاده از مرورگر و سیستم عامل قدیمی مواجه شوند.

آ لنزروب بررسی 27 میلیون دستگاه ویندوزی که در اکتبر گذشته انجام شد، نشان داد که تعداد رایانه های شخصی با XP، 7 یا 8 بیشتر از تعداد رایانه های دارای ویندوز 11 است.

همچنین بخوانید

مایکروسافت استخراج کریپتو را برای محافظت از مشتریان سرویس ابری خود ممنوع کرد
Nvidia ویژگی GameStream را در دستگاه های Shield حذف می کند

سال گذشته، مایکروسافت تاریخ پایان پشتیبانی از آن را اعلام کرد حاشیه، غیرمتمرکز مرورگر وب در ویندوز 7 و ویندوز 8/8.1 در 10 ژانویه.

گوگل همچنین اعلام کرد که پشتیبانی از ویندوز 7 و ویندوز 8.1 را در اوایل سال 2023 با یک نسخه جدید پایان خواهد داد. کروم نسخه

این شرکت در صفحه پشتیبانی اعلام کرد که این غول فناوری در تاریخ 7 فوریه 2023، زمانی که انتظار می رود کروم 110 منتشر شود، پشتیبانی از ویندوز 7 و ویندوز 8.1 را به طور رسمی متوقف خواهد کرد.

کاربران باید مطمئن شوند که دستگاه آنها از ویندوز 10 یا بالاتر استفاده می کند تا نسخه های بعدی Chrome را دریافت کنند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا