شبکه های اجتماعی

گوگل درپشتی اسپم را برای گروه های سیاسی متوقف می کند

Rate this post

گوگل قصد دارد یک برنامه آزمایشی را که به برخی از ایمیل‌های تبلیغاتی سیاسی اجازه می‌دهد فیلترهای اسپم را دور بزنند، متوقف کند جیمیل در پایان این ماه رسانه ها گزارش دادند.

به گزارش The Verge، در سپتامبر سال گذشته، غول فناوری این برنامه را در پاسخ به اتهامات جمهوری خواهان (یک کمیته سیاسی ایالات متحده) مبنی بر اینکه الگوریتم های آن به طور نامتناسبی ایمیل های محافظه کار جمع آوری کمک مالی را به عنوان هرزنامه علامت گذاری می کنند، راه اندازی کرد.

ما به سرمایه‌گذاری در فناوری‌های فیلتر هرزنامه ادامه می‌دهیم که از افراد در برابر پیام‌های ناخواسته محافظت می‌کند و در عین حال به فرستندگان اجازه می‌دهد به صندوق ورودی کاربرانی که می‌خواهند آن پیام‌ها را ببینند دسترسی پیدا کنند.» خوزه کاستاندابه نقل از یک سخنگوی گوگل، گفته شده است.

همچنین بخوانید

مایکروسافت برای سرمایه گذاری بیشتر در شرکت ChatGPT OpenAI
پیش بینی اقتصاددانان کسب و کار، برای اخراج های عمیق تر در سال 2023 آماده شوید

بر اساس این گزارش، با این برنامه، نامزدها، کمیته‌های احزاب سیاسی و کمیته‌های اقدام سیاسی رهبری از سیستم‌های تشخیص هرزنامه گوگل مستثنی هستند.

در همین حال، وزارت دادگستری آمریکا (DOJ) و هشت ایالت از گوگل به دلیل انحصار ادعایی آن بر محصولات فناوری تبلیغات دیجیتال شکایت کرده اند.

ثبت شده در ایالات متحده دادگاه منطقه برای ناحیه شرقی در ویرجینیا، در این شکایت ادعا شده بود که گوگل فناوری‌های کلیدی تبلیغات دیجیتال را در انحصار خود درآورده است، که در مجموع به آن “پشته فناوری تبلیغات” می‌گویند، که ناشران وب‌سایت برای فروش تبلیغات به آن وابسته هستند و تبلیغ‌کنندگان برای خرید تبلیغات و دستیابی به مشتریان بالقوه به آن تکیه می‌کنند.

ناشران وب سایت از ابزارهای فناوری تبلیغات برای تولید درآمد تبلیغاتی استفاده می کنند که از ایجاد و نگهداری یک وب باز پر جنب و جوش پشتیبانی می کند و دسترسی بی سابقه ای را برای عموم به ایده ها، بیان هنری، اطلاعات، کالاها و خدمات فراهم می کند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا