شبکه های اجتماعی

پخش‌کنندگان عمومی هند، مصر تفاهم‌نامه‌ای را برای اشتراک‌گذاری برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی امضا کردند

پخش کنندگان عمومی هند و مصر یادداشت تفاهم (MoU) برای تسهیل اشتراک گذاری محتوا، تولید مشترک و آموزش مقامات در آخرین فن آوری ها امضا شد. تفاهم نامه توسط اطلاع رسانی و پخش آنوراگ سینگ تاکور و وزیر خارجه مصر سامح حسن شکری با حضور نخست وزیر نارندرا مودی و عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر که مهمان اصلی رژه روز جمهوری خواهد بود.

بر اساس تفاهم نامه، پرسار بهاراتی، پخش کننده عمومی هند و سازمان رسانه ملی (NMA) مصر با تبادل برنامه با تلویزیون و رادیو موافقت کرد.

پرسار بهاراتی، مدیر اجرایی پرسار بهاراتی، گفت: «تفاهمنامه یک بیانیه کلی از قصد است، جزئیات مربوط به اشتراک‌گذاری محتوا در آینده متقابلاً مشخص خواهد شد. گاوراو دوویدی وقتی از هند در مورد برنامه هایی که هند به عنوان بخشی از این پیمان با مصر به اشتراک خواهد گذاشت، گفت.

همچنین بخوانید

به زودی کانال های دوردرشان را بدون ست تاپ باکس تماشا کنید
اسپیس ایکس برای راه اندازی سرویس ماهواره ای اینترنتی Starlink در کره جنوبی آماده می شود

«این تفاهم نامه بخشی از تلاش های پرسار بهاراتی برای گسترش دامنه دسترسی DD است کانال هند در بیانیه ای رسمی آمده است تا پیشرفت کشور را از طریق برنامه های متمرکز بر اقتصاد، فناوری، توسعه اجتماعی و همچنین میراث غنی فرهنگی به نمایش بگذارد.

در این بیانیه آمده است که هر دو پخش کننده برنامه های خود را در ژانرهای مختلف مانند ورزش، اخبار، فرهنگی، سرگرمی برای پخش تلویزیونی در پلتفرم های رادیویی و تلویزیونی مربوطه خود مبادله خواهند کرد.

در این بیانیه آمده است: «این تفاهم نامه که به مدت سه سال اعتبار خواهد داشت، تولید مشترک و آموزش مسئولان هر دو صدا و سیما را با آخرین فناوری ها تسهیل می کند».

پرسار بهاراتی 39 تفاهم نامه با پخش کننده های خارجی برای همکاری و همکاری در حوزه پخش دارد که امکان تبادل برنامه در زمینه های فرهنگی، آموزشی، علمی، سرگرمی، ورزشی، خبری را فراهم می کند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا