شبکه های اجتماعی

چرا اتحادیه اروپا ممکن است ایلان ماسک را مجبور به استخدام در توییتر کند؟

توییتر از آن زمان تاکنون در حال تعدیل مشاغل بوده است الون ماسک این شرکت را در اکتبر 2022 خریداری کرد. اخراج کارکنان در توییتر تقریباً از روزی شروع شد که ماسک تمام وقت به توییتر پیوست. اولین موردی که وارد شد تقریباً تمام اعضای برتر توییتر از جمله مدیر عامل شرکت پاراگ آگاروال را شامل می شد. تنها یک هفته بعد توییتر نیروی کار خود را تقریباً به نصف کاهش داد. پس از آن، چندین دور دیگر از اخراج در پلت فرم میکروبلاگینگ وجود داشته است. توییتر به طور رسمی هرگز در مورد کاهش مشاغل اظهار نظر نکرده است.

اکنون گزارش‌ها حاکی از آن است که ممکن است شرکت مجبور باشد مسیر خود را تغییر دهد یا به قول برخی اصلاح کند اتحادیه اروپا طبق گزارش‌ها، (اتحادیه اروپا) به ایلان ماسک گفته است که ناظران انسانی و حقیقت‌سنجی بیشتری را برای بررسی پست‌های توییتر استخدام کند. بر اساس گزارشی در فایننشال تایمز، به نقل از چهار نفر از آشنایان با گفتگوهای ماسک، مدیران توییتر و رگولاتورها در بروکسل. گفته می‌شود که اخراج‌های گسترده در توییتر نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است که آیا این شرکت بتواند از قوانین اتحادیه اروپا پیروی کند. قانون خدمات دیجیتال که پیش از اجرای کامل قانون در اوایل سال 2024، پلتفرم های اینترنتی را ملزم می کند تا اقدامات خاصی را علیه محتوای غیرقانونی انجام دهند.

همچنین بخوانید

توییتر رمزگذاری پاسخ های DM فردی را راه اندازی می کند
ایلان ماسک می گوید توییتر ممکن است در سه ماهه آینده جریان نقدی مثبتی داشته باشد

چرا اتحادیه اروپا نگران است
طبق گزارش‌ها، اخیراً توییتر به شدت بر روی محتوای خودکار تا متوسط ​​متکی است و برخی از بررسی‌های دستی را حذف کرده است. در این گزارش آمده است که برخلاف رقیب بزرگتر Meta Platforms که مالک فیس بوک و اینستاگرام است، از بررسی کننده واقعیت استفاده نمی کند. در این گزارش آمده است که توییتر بیش از نیمی از 7500 کارمند توییتر از جمله کل تیم های اعتماد و ایمنی در برخی دفاتر را کاهش داده است، در حالی که به دنبال روش های ارزان تر برای نظارت بر توییت ها است. گفته می شود که نیروی کار توییتر پس از آخرین دور کاهش مشاغل در این شرکت به کمتر از 2000 نفر کاهش یافته است.

تیری برتون، رئیس صنعت اتحادیه اروپا، طی تماس ویدیویی در ژانویه به ماسک هشدار داده بود که توییتر “کار بزرگی در پیش دارد” تا سیاست‌های استفاده شفاف را اعمال کند، اعتدال محتوا را به میزان قابل توجهی تقویت کند و از آزادی بیان محافظت کند.

در اوایل این هفته، ماسک گفت که این شرکت در سه ماهه آینده مثبت بودن جریان نقدینگی را داشته است، زیرا پلت فرم رسانه های اجتماعی به شدت هزینه ها را کاهش داده است.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا