شبکه های اجتماعی

وزیر تجارت کره جنوبی در جلسات ایالات متحده نگرانی خود را در مورد قانون چیپس مطرح می کند

وزیر تجارت کره جنوبی در این هفته با همتایان خود در واشنگتن دیدار خواهد کرد تا نگرانی های خود را در مورد این موضوع ابراز کند قانون چیپس آمریکا وزارت بازرگانی این کشور گفت که می تواند ایالات متحده را به مقصد سرمایه گذاری کمتر جذاب تبدیل کند.

آن دوک گئون، وزیر بازرگانی کره جنوبی در طول سفر خود قصد دارد با مقامات ارشد وزارت بازرگانی ایالات متحده و کاخ سفید و همچنین مقامات اندیشکده های بزرگ دیدار کند تا درباره این موضوع گفتگو کند. قانون چیپس.

دولت بایدن ماه گذشته گفت که از شرکت‌هایی که 52.7 میلیارد دلار از بودجه موجود را از قانون چیپس به دست می‌آورند ملزم می‌کند تا سود مازاد را به اشتراک بگذارند و توضیح دهند که چگونه برنامه‌ریزی برای ارائه مراقبت از کودکان مقرون به صرفه دارند.

قانون چیپس نقش اساسی در تلاش دولت بایدن برای بازگرداندن تولید نیمه هادی به خانه ایفا می کند و موفقیت آن برای جاه طلبی های ایالات متحده برای پیشی گرفتن از چین در بازارهای جهانی حیاتی است.

در حالی که انگیزه ها برای تصمیمات سرمایه گذاری سازندگان تراشه بسیار مهم است، برخی از شرایط دریافت یارانه، سازندگان تراشه های کره جنوبی را قرار داده است. سامسونگ الکترونیک شرکت با مسئولیت محدود و SK Hynix مقامات دولت کره جنوبی گفتند که شرکت در موقعیت دشواری قرار دارد زیرا آنها تصمیم می گیرند برای کمک مالی درخواست دهند یا خیر.

وزارت تجارت کره جنوبی گفت: «دولت کره جنوبی روشن خواهد کرد که شرایط قانون چیپس می‌تواند عدم قطعیت‌های تجاری را عمیق‌تر کند، حقوق مدیریت و فناوری شرکت‌ها را نقض کند و همچنین جذابیت ایالات متحده را به عنوان یک گزینه سرمایه‌گذاری کاهش دهد.»

بر اساس قانون چیپس، شرکت‌هایی که مشوق‌ها را می‌پذیرند، موظفند بخشی از سود خود را که بیش از پیش‌بینی‌های اولیه تا آستانه توافق شده، با دولت ایالات متحده به اشتراک بگذارند.

شرکت‌هایی که یارانه‌های چیپ‌ها را دریافت می‌کنند، به مدت 10 سال از مشارکت در تلاش‌های مشترک تحقیقاتی و صدور مجوز فناوری یا توسعه ظرفیت تولید نیمه‌رسانا در کشورهای خارجی نگران‌کننده مانند چین محروم خواهند شد. هر دو سامسونگ الکترونیک و SK Hynix کارخانه تولید تراشه در چین دارند.

به گفته تحلیلگران، سازندگان تراشه همچنین نگران الزامات انتقال اطلاعات در مورد پیش بینی سود و عملیات هستند، زیرا آنها راز تجاری تلقی می شوند.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا