ارز دیجیتال

اسپانیا در بخش املاک و مستغلات کریپتو پیشرو است

منبع: xtock/Adobe

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که اسپانیا به مرکز ثقل بخش نوپای املاک و مستغلات مبتنی بر کریپتو تبدیل شده است.

به گفته رسانه Criptonizando، این مطالعه توسط Forex Suggest انجام شده است. این مطالعه نشان داد که 289 ملک برای فروش در اسپانیا با رمزارز به عنوان گزینه پرداخت فهرست شده است.

این گزارش خاطرنشان کرد که این املاک عمدتاً در شهرهای جنوبی آلیکانته و ماربلا واقع شده اند. اما اضافه کرد که تعدادی نیز در بارسلونا یافت می شود.

«این عدد قرار می دهد [Spain] این رسانه خاطرنشان کرد که با اختلاف قابل توجهی از سایر کشورها جلوتر است.

تایلند با 227 ملک برای فروش در رمزارز در رتبه دوم قرار گرفت. اما ارتباط دیگری با ایبری وجود داشت – پرتغال با 130 ملک در جایگاه سوم قرار گرفت.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که میانگین قیمت یک ملک برای فروش در بیت کوین (BTC) در السالوادور، کشوری که بیت کوین دارای وضعیت مناقصه قانونی است، BTC 40 – حدود 900,000 دلار است.

نه فقط اسپانیا: فروشندگان املاک و مستغلات می گویند که پرداخت های BTC، ETH را می پذیرند

Cryptonews.com همچنین نمونه‌هایی از املاکی را که در حال حاضر در کشورهایی مانند آلمان به فروش می‌رسند، با پوسترهایی که نشان می‌دهند پرداخت بیت‌کوین را می‌پذیرند، دیده است. یکی از خانه‌ها در تورینگن، آلمان، در پلتفرم بریتانیایی Rightmove فهرست شده بود – با این که فروشنده اشاره کرد که پرداخت BTC پذیرفته می‌شود.

تعدادی از املاک نیز برای فروش به صورت رمزنگاری در اسپانیا از طریق پلت فرم اموال Idealista فهرست شده است. یکی از فروشندگان در گرن کاناریا نوشت که آنها پرداخت را با بیت کوین یا اتریوم (ETH) می پذیرند. و یک مالک کلبه در آراگون نیز تمایل خود را برای پذیرش BTC اعلام کرد.

اولین قطعه املاک و مستغلات توکن شده اسپانیا – آپارتمانی در سویل – در سال 2021 به سرمایه گذاران بین المللی در بلاک چین اتریوم فروخته شد.

سال گذشته، صاحب ارزشمندترین خانه ونزوئلا دارایی خود را به صورت رمزنگاری برای فروش گذاشت. کارشناسان ادعا کرده اند که برخی از «جوانان با دانش قابل توجهی از [crypto] صنعت» ترجیح می‌دهند توکن‌ها را در معاملات املاک و مستغلات بپذیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا