شبکه های اجتماعی

سیستم فناوری اطلاعات دولت مرکزی تا 2 سال دیگر از پیام‌های ایمیل به زبان هندی پشتیبانی می‌کند

تمام سیستم های فناوری اطلاعات در دولت مرکزی شروع به پشتیبانی از ارتباطات ایمیلی خواهند کرد نه اسکریپت ها یک مقام ارشد روز دوشنبه گفت در دو سال آینده. بوونش کومار، دبیر اضافی وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات، در حین سخنرانی در رویداد افزایش پرده روز پذیرش جهانی (UA) گفت که کار برای مطابقت با وب سایت 15 وزارتخانه با UA آغاز شده است و محتوای آنها به زبان هندی در دسترس است.

کومار گفت: “تحلیل کننده برای تسهیل ارتباطات ایمیل به خط زبان محلی در مدت 2 سال انجام می شود. در ابتدا از خط هندی پشتیبانی می کند و بعداً زبان های دیگر اضافه می شود.”

او گفت که این مرکز دولت های ایالتی را تشویق می کند تا محتوا را به زبان های محلی ارائه دهند.

سازمان جهانی اینترنت ICANN از پذیرش جهانی پشتیبانی می‌کند که هدف آن رسیدگی به مشکلات پیرامون موانع زبانی است که افراد را از اتصال به اینترنت باز می‌دارد.

اینترنت تحت تسلط زبان انگلیسی قرار گرفته است که از استفاده افراد غیر انگلیسی زبان جلوگیری می کند.

مفهوم UA توسعه فناوری برای تسهیل ارتباطات در اسکریپت های بومی در اینترنت مانند بنگالی، دوانگاری، گجراتی، گورموکی، کانادا، مالایالام، اوریا، تامیل و تلوگو است.

ICANN، معاون، مشارکت سهامداران و مدیر عامل آسیا پاسیفیک جیا-رونگ لو در این مراسم گفت که شرکت‌های فناوری بزرگ مانند گوگل، مایکروسافت برای حمایت از UA وارد عمل شده‌اند و نیاز است که شرکت‌های محلی آن را همانطور که هستند اتخاذ کنند. به کاربران نزدیک تر است.

دولتی تبادل اینترنت ملی هند (شوکه شدن) مدیر عامل AK Jain گفت که مردم اکنون می توانند نام دامنه را به تمام اسکریپت های زبان هندی رزرو کنند و مرکز شروع به استفاده از آنها کرده است.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا