شبکه های اجتماعی

چیست و چه اهمیتی دارد

توییتر از زمانی که توسط مدیرعامل تسلا تصاحب شد، تغییرات متعددی را پشت سر گذاشته است الون ماسک در اکتبر 2022. اخیراً سایت میکروبلاگینگ اعلام کرد که از 1 آوریل ارائه تأیید رایگان حساب را متوقف می کند. پلت فرم رسانه های اجتماعی تأیید کرد که حساب هایی که برای توییتر آبی اشتراک‌ها تنها مواردی هستند که تیک‌های تأیید شده را دریافت می‌کنند و در برگه «برای شما» توصیه می‌شوند. اکنون، این شرکت ویژگی جدیدی به نام “سازمان های تایید شده” را ارائه کرده است.

“سازمان های تایید شده” توییتر چیست؟
این ویژگی به سازمان‌های از پیش تأیید شده اجازه می‌دهد تا دسته‌های توییتر مرتبط با خود را تأیید کنند. آخرین ویژگی توییتر برای کاهش وابستگی به پلت فرم رسانه های اجتماعی طراحی شده است تا تنها تأیید کننده حساب ها باشد. این شرکت یک توییت از دسته رسمی خود برای اعلام ویژگی جدید به اشتراک گذاشته است. ماسک همچنین توییتی در همین تاپیک برای توضیح آخرین ویژگی منتشر کرده است.

این شرکت هنگام اعلام این ویژگی گفت:سازمان های تایید شده روشی جدید برای سازمان ها و شرکت های وابسته به آنها برای متمایز کردن خود در توییتر است. به جای تکیه بر توییتر به عنوان تنها داور حقیقت که حساب‌ها باید برای آن تأیید شوند، سازمان‌های بررسی‌شده که در سازمان‌های تأیید شده ثبت‌نام می‌کنند، کنترل کامل بررسی و تأیید حساب‌هایی را که به آن‌ها وابسته هستند، دارند.

“سازمان های تایید شده” توییتر: در دسترس بودن
توییتر قبلاً ویژگی «سازمان‌های تأیید شده» را در سطح جهانی عرضه کرده است. سازمان‌های موجود در فهرست انتظار که قبلاً تأیید شده‌اند، دعوت‌نامه‌های ایمیلی دریافت خواهند کرد. جدای از این، مشاغل، موسسات غیرانتفاعی، دولت ها و سازمان های چندجانبه نیز می توانند به لیست انتظار بپیوندند.

اهمیت آخرین ویژگی توییتر
ویژگی جدید «سازمان‌های تأیید شده» توییتر رویکرد جدیدی را برای شرکت‌ها و شرکت‌های وابسته به آن‌ها ارائه می‌کند تا بتوانند بین خود در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی تمایز قائل شوند. این ویژگی سازمان ها را قادر می سازد تا خود را در توییتر متمایز کنند. “سازمان های تایید شده” همچنین به شرکت ها پیشنهاد می دهد که کنترل بیشتری بر بررسی و تأیید حساب های وابسته خود داشته باشند.

همچنین بخوانید

توضیح ویژگی های کلیدی متا تایید شده و تفاوت آن با توییتر آبی
4 ویژگی مهم که ایلان ماسک از مشترکین غیر توییتر آبی سلب کرده است

این ویژگی همچنین یک نشان وابسته به حساب های مرتبط با سازمان اضافه می کند. با این حال، حساب‌های وابسته نشان سازمان را نشان می‌دهند و در نمایه سازمان نشان داده می‌شوند.

کدام شرکت ها در حال حاضر از این ویژگی توییتر استفاده می کنند
این سایت رسانه های اجتماعی اعلام کرده است که سازمان های مختلف از صنایع مختلف قبلاً استفاده از ویژگی “سازمان های تایید شده” را آغاز کرده اند. این سازمان ها عبارتند از — تیم های ورزشی، سازمان های خبری، شرکت های مالی، شرکت های Fortune 500 و غیر انتفاعی.

این سازمان ها همچنین حساب های وابسته خود را به صورت عمومی در پروفایل های توییتر خود لیست کرده اند. این فهرست ارتباط حساب‌های وابسته با این سازمان‌ها را نشان می‌دهد.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا