شبکه های اجتماعی

گوگل به‌روزرسانی ماه آوریل را برای گوشی‌های هوشمند پیکسل حذف می‌کند: در اینجا چیزهای جدید آمده است

گوگل به‌روزرسانی ماه آوریل را برای تلفن‌های هوشمند پیکسل منتشر می‌کند و بهبودهایی را در سه زمینه به ارمغان می‌آورد. این به‌روزرسانی برای پیکسل 4a و نسخه‌های جدیدتر منتشر می‌شود. این شرکت همچنین جزئیات اصلاحات امنیتی این ماه را ارائه کرده است.

«به‌روزرسانی نرم‌افزار ماه آوریل ما از امروز برای همه تلفن‌های پیکسل پشتیبانی‌شده با Android13 منتشر می‌شود و در هفته آینده ادامه خواهد داشت. این به‌روزرسانی‌ها شامل بهبودهایی در اتصال بلوتوث، دوربین و پایداری و عملکرد است.»

تغییرات آپدیت آوریل گوگل
به‌روزرسانی آوریل 2023 شامل رفع اشکال و بهبودهایی برای کاربران Pixel است. این به‌روزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که گهگاه باعث می‌شد دستگاه‌ها یا لوازم جانبی بلوتوث متصل به‌طور بی‌صدا جفت شوند. علاوه بر این، یک به‌روزرسانی برای Pixel 7 Pro وجود دارد که در آن بهبودهایی در فوکوس خودکار دوربین هنگام استفاده از ماکرو فوکوس در شرایط خاص وجود دارد.

سومین مشکل مربوط به سیستم Pixel 6، Pixel 6 Pro، Pixel 6a، Pixel 7 و Pixel 7 Pro است که گهگاه باعث بی ثباتی در هنگام استفاده از دستگاه‌ها یا لوازم جانبی USB خاص می‌شود.

ما به‌روزرسانی ماهانه نرم‌افزار را برای آوریل 2023 ارائه کرده‌ایم. همه دستگاه‌های پیکسل پشتیبانی‌شده در حال اجرا هستند اندروید 13 این به روز رسانی های نرم افزاری را از امروز دریافت خواهد کرد. وقتی OTA برای دستگاهشان در دسترس باشد، کاربران اعلانی دریافت خواهند کرد. ما شما را تشویق می کنیم که نسخه اندروید خود را بررسی کرده و به روز رسانی کنید تا آخرین نرم افزار را دریافت کنید.

به گفته گوگل، این عرضه در طول هفته آینده در مراحل بسته به اپراتور و دستگاه ادامه خواهد یافت.

Google Feature Drop
این یک به روز رسانی افزایشی است که پس از بارگیری در ماه گذشته ارائه می شود. به روز رسانی قبلی پشتیبانی 5G را برای پیکسل 6a، پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو در هند به ارمغان آورد. همچنین «دید در شب» سریع‌تر را برای عکس‌های سریع‌تر در نور کم به ارمغان آورد. Feature Drop همچنین ویژگی Magic Eraser را برای همه کاربران پیکسل و همچنین سایر گوشی‌های هوشمند اندرویدی و آیفون از طریق اشتراک Google One به ارمغان آورد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا