شبکه های اجتماعی

LSEG با پلتفرم معاملاتی دیجیتال برای ارائه معاملات آتی و گزینه های بیت کوین تیم می کند

گروه بورس لندن همکاری کرده است آینده و گزینه های جهانی (GFO-X) برای ارائه اولین تجارت قانونی و تسویه حساب در بریتانیا بیت کوین این شرکت ها روز پنجشنبه اعلام کردند که اوراق بهادار و مشتقات اختیار معامله را شاخص می کنند.

بریتانیا که قصد دارد به یک مرکز جهانی تبدیل شود رمزنگاری فناوری، اوایل سال جاری یک مشاوره عمومی در مورد قوانین آتی برای دارایی های رمزنگاری شده، که در حال حاضر غیرقانونی هستند، راه اندازی کرد.

GFO-X، که دارای مجوز توسط انگلستان‘s Financial Conduct Authority، یک پلتفرم استارت آپی است که هدف آن سرمایه گذاران نهادی جهانی است که می خواهند مشتقات دارایی های دیجیتال را مبادله کنند.

LSEGواحد تسویه حساب LCH SA مستقر در پاریس، یک سرویس تسویه حساب جداگانه به نام DigitalAssetClear را برای دارایی های دیجیتال دلاری تسویه شده نقدی که در GFO-X معامله می شوند، معرفی خواهد کرد.

پیش‌بینی می‌شود این سرویس جدید در سه ماهه چهارم سال جاری آغاز شود و در انتظار تایید قانون‌گذاران فرانسوی است.

GFO-X در بیانیه‌ای گفت: «GFO-X اولین گام‌ها را برای استخراج کارایی از فناوری‌های جدید در یک ساختار بازار سنتی با هدف ارائه معاملات 24 ساعته و 7 روز هفته به بازارهای دارایی دیجیتالی تنظیم‌شده جهانی برمی‌دارد».

هدف از گنجاندن یک خانه تسویه با جریان اصلی قدیمی با هدف اطمینان دادن به سرمایه گذاران پس از سقوط در بخش کریپتو از جمله تبادل FTX است.

آرناب سن، مدیر اجرایی و یکی از بنیانگذاران GFO گفت: رویدادهای اخیر بازار در تجارت دارایی های دیجیتال، نیاز به مکانی امن و تنظیم شده را برجسته کرده است که در آن موسسات مالی بزرگ بتوانند در مقیاس بزرگ تجارت کنند و در عین حال دارایی های مشتریان خود را محافظت کنند. -ایکس.

فرانک سوسان، رئیس LCH DigitalAssetClear، گفت که معاملات آتی و آپشن های شاخص بیت کوین یک طبقه دارایی به سرعت در حال رشد است که با افزایش علاقه سرمایه گذاران نهادی همراه است.

سوسان گفت: “ما مشتاقانه منتظر همکاری با GFO-X و شرکت کنندگان در بازار هستیم تا بازاری مایع و تنظیم شده برای این محصولات ایجاد کنیم و به رشد و توسعه ایمن آن کمک کنیم.”

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا