شبکه های اجتماعی

توییتر به کاربران امکان داد و ستد سهام و ارزهای دیجیتال را می دهد

سال گذشته، ماسک گفت که این شرکت از نظر مالی شکست خواهد خورد. او در این مصاحبه گفت که شرکت تقریباً از نظر مالی در حال شکست است و تبلیغ‌کنندگان پس از فرار در روزهای اولیه آشفته پس از فروش به سایت بازمی‌گردند.

ماسک گفت: «بسیاری پیش‌بینی کرده‌اند که توییتر از کار نخواهد افتاد. «پیش‌بینی‌های آن‌ها به حقیقت نپیوست. ما اکنون به معنای واقعی کلمه در توییتر هستیم. او گفت که همه چیز “به طور معقولی خوب” پیش می رود زیرا استفاده از سایت بالا رفته و “سایت کار می کند”.

توییتر با شرکت تجارت اجتماعی مستقر در اسرائیل همکاری کرده است eToro، که به کاربران امکان دسترسی می دهد سهام، ارزهای دیجیتال و سایر دارایی های مالی.

این شرکت ویژگی جدیدی به نام «Cashtags» معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد نمادی را جستجو کنند و علامت دلار را در جلوی آن درج کنند، پس از آن برنامه اطلاعات قیمت را از TradingView با استفاده از یک API (رابط برنامه‌نویسی اپلیکیشن) به آنها نشان می‌دهد. CNBC گزارش می دهد.

این ویژگی جدید اکنون در اپلیکیشن توییتر در حال اجراست.

علاوه بر این، این ویژگی جدید به کاربران امکان می دهد نمودارهای بازار را در طیف گسترده ای از ابزارهای مالی مشاهده کنند و سهام و سایر دارایی ها را از eToro خریداری و بفروشند.

یونی آسیا، مدیرعامل eToro در این باره می گوید: «از آنجایی که در سه سال گذشته به شدت رشد کرده ایم، شاهد تعامل بیشتر و بیشتری از کاربرانمان در توییتر (و آموزش خود در مورد بازارها) بوده ایم.

“محتوای بسیار با کیفیت، محتوای بلادرنگ در تحلیل مالی شرکت‌ها و آنچه در سرتاسر جهان اتفاق می‌افتد وجود دارد. ما معتقدیم که این مشارکت ما را قادر می‌سازد تا به آن مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنیم (و) مارک‌های توییتر و eToro را بهتر به هم متصل کنیم.” او اضافه کرد.

علاوه بر این، این گزارش می‌گوید که با مشارکت eToro، برچسب‌های توییتر برای پوشش ابزارها و کلاس‌های دارایی بسیار بیشتری گسترش خواهند یافت.

eToro که در سال 2007 تاسیس شد، یک کارگزاری آنلاین است که به کاربران امکان خرید و فروش سهام، ارزهای دیجیتال و صندوق های شاخص را می دهد.

یکی از محبوب ترین ویژگی های آن امکان تقلید از استراتژی های معاملاتی سایر کاربران است.

به گفته آسیا، این شرکت بیش از 32 میلیون کاربر ثبت شده در سراسر اروپا، آسیا و ایالات متحده دارد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا