شبکه های اجتماعی

اتحادیه اروپا با ایالات متحده و آسیا با طرح یارانه تراشه مقابله می کند

وزیر امور خارجه در پاسخ خود گفت: تصمیم برای راه اندازی یک کارخانه تولیدی تنها بر عهده شرکت هایی است که پیشنهاد ایجاد واحدهای ساخت نیمه هادی در هند را اعلام کرده اند.

اتحادیه اروپا روز سه شنبه با طرحی 43 میلیارد یورویی (47 میلیارد دلاری) برای خود موافقت کرد نیمه هادی صنعت در تلاش برای عقب نشینی با ایالات متحده و آسیا و یک انقلاب صنعتی سبز را آغاز کنید.

را قانون چیپس اتحادیه اروپاکه توسط کمیسیون اروپا در سال گذشته پیشنهاد شد و توسط کمیسر بازار داخلی تیری برتون تایید شد، قصد دارد تا سال 2030 سهم بلوک از تولید تراشه جهانی را به 20 درصد افزایش دهد. ایالات متحده قانون چیپس برای آمریکا

آراتحادیه اروپاters در 5 آوریل گزارش داد که یک معامله قریب الوقوع است و تایید قانون تراشه های اتحادیه اروپا مورد استقبال بازیگران صنعت قرار گرفت و گفت که این قانون توانایی های تولیدی، مهارت ها و پیشرفت های تحقیق و توسعه را به همراه خواهد داشت.

مارگرته وستاگر، معاون رئیس کمیسیون در توییتی گفت: «ما به تراشه‌هایی نیاز داریم تا انتقال دیجیتال و سبز یا سیستم‌های مراقبت بهداشتی را تامین کنیم.

یکی از مقامات اتحادیه اروپا گفت: از زمان اعلام برنامه یارانه تراشه های خود در سال گذشته، اتحادیه اروپا تاکنون بیش از 100 میلیارد یورو سرمایه گذاری دولتی و خصوصی جذب کرده است.

تحلیلگرانی مانند پل تریولو، متخصص چین و متخصص فناوری در مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی مستقر در واشنگتن، می‌گویند که اتحادیه اروپا ممکن است برای از بین بردن شکاف با رقبا تلاش کند.

تریولو می گوید: «بخش مهم معادله ای که اتحادیه اروپا به درستی آن نیاز دارد، در مورد ایالات متحده، این است که چقدر از زنجیره های تأمین حمایت کننده از صنعت می تواند به اتحادیه اروپا منتقل شود و به چه قیمتی.

در حالی که کمیسیون در ابتدا پیشنهاد بودجه فقط برای کارخانه‌های تراشه‌های پیشرفته را داده بود، دولت‌ها و قانون‌گذاران اتحادیه اروپا دامنه را برای پوشش کل زنجیره ارزش، از جمله تراشه‌های قدیمی‌تر و امکانات تحقیقاتی و طراحی، گسترش داده‌اند.

هندریک بورژوا، معاون امور دولت اروپا در تراشه‌ساز آمریکایی اینتل، که برای کارخانه‌ای که در آلمان فعالیت می‌کند یارانه دریافت می‌کند، از این قرارداد استقبال کرد و گفت که نشان می‌دهد اتحادیه اروپا “در تامین رفاه آینده خود جدی است”.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا