ارز دیجیتال

بهترین کریپتو برای خرید اکنون در 2 ژوئن – The Sandbox، Injective، The Graph

بهترین رمزارز دوم ژوئن / منبع: Cryptonews.com

بازارهای ارزهای دیجیتال در پی گزارش مختلط بازار کار ایالات متحده متلاطم هستند که شاهد ضربه‌ای در سرفصل تعداد حقوق و دستمزدهای غیرکشاورزی (یعنی تعداد مشاغل اضافه شده در ماه مه)، اما همچنین افزایش بیش از حد انتظار در نرخ بیکاری و کاهش رشد بود. در سرعت مادرانه رشد متوسط ​​درآمد ساعتی.

بیت کوین آخرین بار نزدیک به 27000 دلار تغییر کرد و روند نزولی فنی اخیر آن همچنان دست نخورده بود، در حالی که اتریوم آخرین بار در 1800 دلار بالاتر معامله می شد.

بهترین کریپتو برای خرید اکنون در 2 ژوئن The

از آنجایی که سرمایه گذاران کریپتو چشم انداز سیاست نرخ بهره فدرال رزرو را در نظر می گیرند (سیاست گذاران کلیدی هشدار داده اند که احتمال توقف افزایش نرخ وجود دارد) و ارزهای دیجیتال اصلی محدود به محدوده هستند، در اینجا برخی از بهترین آلت کوین ها برای خرید امروز آورده شده است.

جعبه شنی (SAND)

SAND در حال حاضر درست زیر میانگین متحرک 50 روزه خود (DMA) در منطقه 0.55 دلاری خود تجمیع می شود.

SAND توکن رمزنگاری ERC-20 صادر شده توسط بلاک چین اتریوم است که به The Sandbox Metaverse قدرت می‌دهد، که خود را به عنوان یک تجربه بازی آنلاین “غواصی” توصیف می‌کند که به کاربران این فرصت را می‌دهد تا از NFT‌های خود درآمد کسب کنند.

اگر ارز دیجیتال بتواند به بالاتر از 50DMA و بالاترین قیمت اخیر در منطقه 0.575 دلار برسد، این می تواند راه را برای آزمایش مجدد روند نزولی از اوج های 2023 و 100 و 200DMA که در حال حاضر همگی در منطقه 0.60 دلار قرار دارند، باز کند.

1685749316 87 بهترین کریپتو برای خرید اکنون در 2 ژوئن The

شکستن بالاتر از این ناحیه کلیدی مقاومت می‌تواند بازار صعودی را که احتمالاً زمانی آغاز شد که SAND از روند نزولی 2021/2022 خود در اوایل امسال خارج شد، دوباره شعله‌ور کند.

1685749316 348 بهترین کریپتو برای خرید اکنون در 2 ژوئن The

SAND با پتانسیل بالا برای خرید امروز می تواند ارز دیجیتال عالی باشد.

اکنون کریپتو بخرید

میم های وال استریت (WSM)

وال استریت میم یکی از داغ‌ترین جوامع سرمایه‌گذاری خرده‌فروشی اینترنت است که قبلاً در شور و شوق سهام میم در سال 2021 به شهرت رسید، اما اخیراً ارتباط خود را در فضای ارزهای دیجیتال با پیش‌فروش جدید توکن WSM دلاری خود گسترش داده است.

این پیش فروش که در کمتر از یک هفته نزدیک به 3 میلیون دلار جمع آوری کرده است، به سرعت از ضرابخانه بسیار موفق سال 2021 از مجموعه 10000 قطعه NFT وال استریت بولز پیروی می کند که به طرز معروفی 2.5 میلیون دلار درآمد داشت و در 32 دقیقه فروخته شد.

موفقیت پیش فروش $WSM با توجه به وسعت جامعه میم های وال استریت تعجب آور نیست.

در حساب اینستاگرام wallstbets نه تنها 523 هزار عضو انجمن بیش از حد درگیر هستند، بلکه 214 هزار نفر دیگر در توییتر و بیش از 100 هزار عضو در دو کانال اینستاگرام دیگر آن، wallstgonewild و wallstbullsnft وجود دارد.

در مجموع، میم های وال استریت دارای یک جامعه اجتماعی 1 میلیون نفری از degens است، که تحلیلگران فکر می کنند همه آنها تضمین می کنند که توکن $ WSM در صرافی های رمزنگاری سطح 1 مانند بایننس فهرست می شود.

و در تناسب با تمرکز آن بر توانمندسازی پسر کوچک، 100٪ عرضه توکن برای جامعه میم‌های وال استریت است – هیچ فروش خصوصی پشت صحنه و هیچ هزینه‌ای برای تخصیص تیم وجود ندارد.

50 درصد از عرضه توکن در پیش فروش موجود است. 30٪ به عنوان پاداش جامعه؛ 10 درصد برای نقدینگی CEX و 10 درصد برای نقدینگی DEX.

با توجه به تخصیص 30 درصد از عرضه به جوایز جامعه، می توان انتظار داشت که ایردراپ به دارندگان بخش بزرگی از اکوسیستم باشد.

در واقع، اولین ایردراپ $WSM اکنون باز است. به اختلاف بپیوندید، شبکه‌های اجتماعی را به هم متصل کنید، در شبکه‌های اجتماعی شرکت کنید، دلار WSM را بخرید و معامله کنید تا واجد شرایط دریافت افت شوید.

برای خرید توکن های $WSM به ETH، BNB یا USDT (نسخه های ERC-20 یا BEP-20 پذیرفته شده) در کیف پول رمزنگاری خود نیاز دارید. برای خرید خود کافی است به وب سایت متصل شوید.

تحلیلگران در حال حاضر سود ۱۰ برابری را برای میم های وال استریت زمانی که در صرافی ها فهرست می شوند پیش بینی می کنند و شما می توانید بخشی از آن باشید.

از وال استریت میم ها در اینجا دیدن کنید

تزریقی (INJ)

INJ آخرین بار دست کمی کمتر از 8.0 دلار به ازای هر توکن تغییر داد و در روز جمعه نزدیک به 10 درصد افزایش یافت.

INJ ارز دیجیتالی است که پروتکل Injective را تقویت می کند، یک بلاک چین لایه 1 که ادعا می کند “اولین بلاک چینی است که قراردادهای هوشمند خودکار را ارائه می دهد که برنامه های کاربردی سریع تر، خلاقانه تر و پیشگامانه تر را تقویت می کند”.

به نظر می‌رسد این ارز دیجیتال در آینده‌ای نزدیک بالاترین قیمت‌های سالانه را در منطقه 10 دلاری مجدداً آزمایش کند.

1685749316 348 بهترین کریپتو برای خرید اکنون در 2 ژوئن The

دلیل آن این است که INJ اخیراً از یک روند نزولی کوتاه مدت به سمت شمال شکسته و شکسته شدن این روند نزولی را با یافتن مقاومت در آزمون مجدد تأیید کرده است.

INJ همچنین یک بار دیگر به شمال 21 و 50DMA خود شکسته است.

با سودهای کوتاه مدت بالقوه آسان در حدود 25 درصد ممکن، INJ می تواند یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید امروز باشد.

اکنون کریپتو بخرید

Ecoterra (ECOTERRA)

Ecoterra (ECOTERRA) ارز دیجیتال بومی یک اکوسیستم سبز مبتنی بر بلاک چین است که رفتار دوستدار محیط زیست را تحریک می کند.

همانطور که در وایت پیپر پروژه ذکر شده است، برنده جایزه این پروژه در حال ساخت یک اکوسیستم وب 3 با پشتیبانی از $ECOTERRA است که به منظور تشویق بازیافت از طریق اولین سیستم در نوع خود Recycle-to-Earn (R2E)، تسهیل تجارت مواد بازیافتی و تشویق افراد و مشاغل به ردپای کربن آنها را جبران کند.

برنامه R2E استارت‌آپ سبز در هر کشوری که از ماشین‌های فروش معکوس (RVM) استفاده می‌کند، پشتیبانی می‌شود، به این معنی که یک بازار بالقوه بزرگ است.

انتظار می رود پروژه های نوپای وب 3 سبز مانند ecoterra نقش فزاینده ای مهمی در تلاش های جهانی برای رسیدگی به تغییرات آب و هوایی در دهه های آینده داشته باشند، زیرا پذیرش گسترده تر کریپتو افزایش می یابد.

پس جای تعجب نیست که پیش فروش رمزنگاری که ecoterra در حال حاضر به منظور تامین بودجه توسعه پلتفرم خود در حال اجرا است، موفقیت چشمگیری بوده است.

Ecoterra در مرحله چهارم پیش فروش توکن ECOTERRA خود قرار دارد و توکن ها در حال حاضر تنها 0.0085 دلار قیمت دارند.

این پروژه به تازگی از نقطه عطف عظیمی عبور کرده است که بیش از 4.5 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

از ecoterra در اینجا دیدن کنید

نمودار (GRT)

GRT در حال حاضر حدود 0.13 دلار به ازای هر توکن تغییر می کند و چشم به شکسته شدن بالاتر از یک روند نزولی کلیدی از اوج های سالانه است که می تواند راه را برای آزمایش مجدد این اوج سالانه در منطقه 0.23 دلار باز کند.

GRT توکن رمزنگاری ERC-20 صادر شده توسط بلاک‌چین اتریوم است که به The Graph، یک پروتکل غیرمتمرکز برای نمایه‌سازی و جستجوی داده‌ها از زنجیره‌های بلوکی قدرت می‌دهد.

Graph توضیح می‌دهد که «همانطور که گوگل وب را فهرست‌بندی می‌کند»، پروتکل «داده‌های بلاک چین را از شبکه‌هایی مانند اتریوم و فایل‌کوین فهرست‌بندی می‌کند… (و) این داده‌ها در APIهای باز به نام زیرگراف گروه‌بندی می‌شوند که هر کسی می‌تواند پرس و جو کند.

با توجه به این احتمال که GRT به راحتی می تواند 75 درصد بالاتر از سطوح فعلی را به بالاترین سطح سالانه برساند، اگر بتواند از مقاومت کلیدی عبور کند، ممکن است یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید امروز باشد.

1685749316 346 بهترین کریپتو برای خرید اکنون در 2 ژوئن The

yPredict (YPRED)

یک پلتفرم تجاری و هوشمند بازار رمزنگاری جدید مبتنی بر هوش مصنوعی به نام yPredict در حال ساخت اولین سیستم پیش‌بینی قیمت کریپتو با درجه سازمانی در نوع خود است.

به گفته ناظران، این ابزار که توسط تجزیه و تحلیل داده‌های عمیق داخلی yPredict پشتیبانی می‌شود، به سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال کمک می‌کند تا ارز دیجیتال انفجاری بعدی را به راحتی کشف کنند.

بهترین بخش، سیستم پیش‌بینی قیمت کریپتو yPredict برای دسترسی همه کاربران رایگان و باز باقی می‌ماند – پیش‌بینی‌های قیمت به صورت عمومی در دسترس خواهند بود و برای دیدن نیازی به ورود به سیستم ندارند.

اما yPredict به سرمایه گذاران بسیار بیشتر از پیش بینی قیمت کریپتو ارائه می دهد.

این استارت‌آپ در Litepaper خود می‌گوید: این پروژه در حال ساخت یک پلت‌فرم تحقیقاتی و معاملاتی ارزهای دیجیتال است که به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران امکان دسترسی به ده‌ها سیگنال مبتنی بر هوش مصنوعی، شکست‌ها، تشخیص الگو و ویژگی‌های احساسات اجتماعی/اخباری را می‌دهد.

فناوری این پلتفرم با استفاده از مدل‌های پیش‌بینی پیشرفته و بینش‌های داده‌ای که توسط توسعه‌دهندگان و کوانت‌های برتر 1 درصد هوش مصنوعی ساخته شده‌اند، طراحی شده است.

در همین حال، «بازار ypredict.ai کارشناسان را قادر می‌سازد تا با ارائه پیش‌بینی‌های مدل یا تحقیقات داده‌های خود به‌عنوان سیگنال‌های تجاری، که معامله‌گران و سرمایه‌گذاران می‌توانند در آن مشترک شوند، درآمدهای مکرر کسب کنند».

yPredict برای تامین مالی توسعه تجارت رمزنگاری انقلابی مبتنی بر هوش مصنوعی و پلت فرم هوشمند بازار، پیش فروش توکن بومی YPRED $ را اجرا می کند که پلتفرم آن را تقویت می کند.

پیش فروش کاملاً عالی است و به نقطه عطف 2 میلیون دلاری رسیده است.

پیش فروش این پروژه در مرحله ششم خود قرار دارد و توکن های YPRED دلار به قیمت 0.09 دلار به فروش می رسند.

با این حال، هنوز هم برای سرمایه‌گذاران جدید چیزهای مثبت زیادی وجود دارد، زیرا این توکن در صرافی‌های اصلی با قیمت 0.12 دلار در اواخر سال جاری فهرست می‌شود، برای سود کاغذی 33%.

اما سرعتی که توکن $YPRED yPredict همچنان از قفسه‌ها خارج می‌شود به این معنی است که سرمایه‌گذاران باید مراقب باشند تا قبل از فروش پیش‌فروش از دست ندهند.

yPredict دارای سقف پیش فروش 6.5 میلیون دلاری است که در صورت ادامه روند پیش فروش مانند روزهای اخیر، ممکن است در چند هفته آینده به نتیجه برسد.

سود 33 درصدی که سرمایه‌گذارانی که اکنون می‌توانند از آن برخوردار شوند، در مقایسه با $YPRED صعودی که در بلندمدت می‌توانست از آن برخوردار شوند، کمرنگ است.

yPredict را اینجا بخرید

شمشیرهای خون (SWDTKN)

Swords of Blood، یک بازی نقش‌آفرینی مبتنی بر بلاک‌چین Polygon (RPG)، یک بازی متقابل رایگان را روی رایانه شخصی و موبایل ارائه می‌کند که دنیایی فراگیر، گیم‌پلی صیقلی و داستانی جذاب را ارائه می‌دهد.

این بازی در حال حاضر دارای 4 میلیون بار دانلود در فروشگاه‌های iOS و Google Play است که نشان‌دهنده تعداد بازیکنان قابل توجهی است که با 6 میلیون دلار درآمد درون‌برنامه پشتیبانی می‌شود.

این بازی دارای محتوای فراوان است که نویدبخش بیش از 250 ساعت گیم پلی کمپین همراه با حالت های مختلف از جمله PvP برای حداکثر 16 بازیکن است.

روایت جذابی که در دنیای پرتلاطم Ezura اتفاق می‌افتد، آن را در بخش بازی‌های ارزهای دیجیتال متمایز می‌کند.

این خط داستانی پیچیده، بازیکنان را مجذوب خود می‌کند، زیرا نقش‌های مختلفی را بر عهده می‌گیرند و تلاش‌های جذابی را آغاز می‌کنند.

این بازی کاربر محور دارای یک رابط بصری است، با فرصت های زیادی برای بازیکنان برای به دست آوردن سلاح ها و زره های قوی، درگیر شدن در کاردستی و ابداع استراتژی های منحصر به فرد خود.

یک حالت PvP نیز برای کسانی که دارای رگه های رقابتی هستند در دسترس است و بازیکنان را به چالش می کشد تا بهترین ساخت های خود را در برابر دیگران آزمایش کنند.

این بازی، رایگان برای بازی در هر دو پلتفرم رایانه شخصی و موبایل، تعامل بین بازیکنان را از طریق عملکرد متقابل خود تسهیل می کند.

شمشیرهای خون با انعکاس بازی‌های RPG معمولی، به پیشرفت بازیکن ارزش می‌دهد و گیم‌پلی چالش‌برانگیزی را ارائه می‌دهد.

سطح دشواری متعادل آن بازیکنان را با وعده غارت برتر وسوسه می کند و یک حلقه گیم پلی جذاب ایجاد می کند.

در اینجا، بازیکنان کاوش های خطرناک سیاه چال، مبارزه با هیولاها و غلبه بر تله ها را انجام می دهند.

ماموریت‌های موفقیت‌آمیز غارت ارزشمندی را به آنها پاداش می‌دهد که می‌توانند از آن برای ارتقاء تجهیزات یا ایجاد تجهیزات جدید استفاده کنند.

اما Swords of Blood با معمول شما متفاوت است زیرا دارایی های درون بازی به صورت NFT های مبتنی بر بلاک چین زندگی می کنند که قابل معامله هستند.

این بدان معناست که بازیکنان، بر خلاف پلتفرم‌های بازی web2، مالکیت واقعی بر دارایی‌های درون بازی، مانند سلاح‌ها و لباس‌ها، دارند که برای رسیدن به آن‌ها سخت تلاش می‌کنند.

پیش فروش SWDTKN، توکن اکوسیستم بازی، در حال انجام است و در حال حاضر در مرحله سوم خود قرار دارد.

اما قیمت SWDTKN قرار است به زودی از سطح 0.012 دلار فعلی خود به زمانی که پیش فروش به 1.37 میلیون دلار برسد، افزایش یابد.

سپس SWDTKN در صرافی‌های اصلی ارزهای دیجیتال با قیمت 0.015 دلار در اواخر سال جاری فهرست می‌کند، به این معنی که سرمایه‌گذارانی که اکنون وارد می‌شوند می‌توانند با سود 25 درصدی روی کاغذ بنشینند.

مالکیت SWDTKN به بازیکنان این امکان را می دهد که قفل پاداش های منحصر به فرد درون بازی را باز کنند.

گزینه های پرداخت شامل USDT، USDC، ETH و DAI است.

Swords of Blood با ترکیب یک محیط غوطه ور، گیم پلی شیک و داستانی جذاب، مسیر بالقوه ای را ترسیم می کند که تأثیر قابل توجهی بر بازار Play-to-Earn (P2E) دارد.

با تعهد به پشتیبانی مداوم و به روز رسانی محتوا، این بازی می تواند در آستانه پل زدن موفقیت آمیز بازار ارزهای دیجیتال و صنعت گیمینگ گسترده تر باشد.

اکنون از Swords of Blood دیدن کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا