شبکه های اجتماعی

هزینه شارژ خودروهای الکتریکی در خیابان های بریتانیا سالانه 1800 دلار بیشتر از خانه است: تجزیه و تحلیل

طبق مطالعه Equitymaster، سهام خودروهای برقی در فضای خودروهای تجاری شامل تاتا موتورز، الکترا گرین‌تک، JBM Auto، Ashok Leyland، SML Isuzu، Eicher Motors و M&M است.

شارژ خودروهای برقی (EV) با استفاده از شارژرهای عمومی روشن بریتانیابر اساس تجزیه و تحلیل هزینه‌های گروه کمپین طرفدار EV، خیابان‌های این شهر می‌توانند سالانه 1515 پوند (1854.51 دلار) بیشتر از کسانی که از شارژر در خانه استفاده می‌کنند، هزینه داشته باشند. FairCharge.

این تجزیه و تحلیل نشان داد که میانگین هزینه شارژ یک خودروی برقی الکتریکی در یک شبکه عمومی در حال حاضر تا 1838 پوند در سال است، در مقایسه با کسانی که می توانند سالانه 323 پوند برای شارژ در خانه با استفاده از تعرفه های کمتر یک شبه بپردازند.

FairCharge برای تغییر در نحوه مالیات بر شارژ عمومی در بریتانیا به منظور کاهش هزینه‌ها برای مصرف‌کنندگان و تشویق سرمایه‌گذاری در زیرساخت شارژ تلاش می‌کند.

قیمت شارژرهای خانگی از حدود 600 دلار تا بیش از 1000 دلار بدون احتساب نصب متغیر است و اغلب توسط خودروسازان یارانه پرداخت می شود.

شهرهای اروپایی و ایالات متحده که قصد دارند موتورهای احتراقی را در حدود یک دهه آینده متوقف کنند، ابتدا باید برای ده‌ها میلیون نفر از ساکنانی که خودروهای خود را در خیابان پارک می‌کنند، شکاف شارژ را پر کنند.

ارقام دولتی نشان می دهد که حدود 40 درصد از 33 میلیون اتومبیل بریتانیا در خیابان پارک می کنند، در حالی که حدود 40 درصد آمریکایی ها در خانه های تک خانواده با گاراژ زندگی نمی کنند.

خودروسازان استدلال کرده اند که در ازای صدها میلیارد دلاری که صنعت خودرو برای برق رسانی هزینه می کند، اتحادیه اروپا و کشورهایی مانند بریتانیا باید بر ایجاد زیرساخت شارژ تمرکز کنند تا افراد بیشتری را به خرید خودروهای برقی تشویق کنند و به آنها اعتماد به نفسی بدهند که بتوانند جایی مقرون به صرفه برای شارژ مجدد پیدا کنند.

در بریتانیا مالیات بر مصرف 20 درصد از شارژ عمومی اخذ می شود، در حالی که مصرف کنندگان در خانه فقط 5 درصد مالیات می پردازند.

ماليات 15 درصدي اضافي توسط حاميان خودروهاي برقي «ماليات روسازي» نامگذاري شده است، كه استدلال مي‌كنند حذف آن باعث افزايش حمايت عمومي از گذار به خودروهاي بدون آلايندگي مي‌شود.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا