شبکه های اجتماعی

22 ایده جدید پست رسانه های اجتماعی برای سال 2024

Summarize this content to 300 words in Persian Lang

معتبر باشید قرقره های پست. مخاطب ایده آل خود را هدف قرار دهید. بز قربانی کن شاید آن چیزها سال گذشته توجه شما را جلب کرده باشد، اما دیگر نه.

با تقریباً نیمی (46٪) از Gen Z “به طور مداوم آنلاین” – و من فکر می کنم افراد قدیمی هزاره مانند من دور از دسترس نیستند – رسانه های اجتماعی شلوغ تر از همیشه هستند.

این کافی نیست که به طور منظم پست کنید، بر انتقال Reels مسلط شوید، به TikTok بپیوندید یا آنچه را که دیگران انجام می دهند دنبال کنید. برای رشد امسال، برندها باید اصیل، دوست داشتنی و مفید باشند.

اگر شما هیچ یک از آن چیزها نیستید، در اینجا 22 ایده برای محتوای رسانه های اجتماعی وجود دارد که باید انجام دهید. (شوخی! شما در حال حاضر عالی هستید، و این ایده ها شما را حتی بهتر خواهند کرد.)

پست های عالی را در چند ثانیه بسازید

هوش مصنوعی OwlyWriter فوراً برای هر شبکه رسانه‌های اجتماعی ایده‌ها و شرح‌ها تولید می‌کند. به طور جدی آسان است.

استفاده آزمایشی رایگان 30 روزه را شروع کنید

فهرست مطالب

22 ایده خلاقانه محتوای رسانه های اجتماعی

1. از صدای اصلی در محتوای ویدیویی استفاده کنید

این یک استراتژی کلاسیک رشد اینستاگرام برای مدتی بوده است: یک کلیپ صوتی Reels یا TikTok پرطرفدار پیدا کنید، یک ویدیو بسازید، هزاران فالوور جدید دریافت کنید و تکرار کنید.

آن روزها رفتند. بله، همچنان می‌توانید از صدای مایکل از The Office استفاده کنید و بله، ممکن است اینستاگرام شما را کمی رشد دهد. اما 2024 همه چیز در مورد صدای اصلی است.

به‌جای آن، طرح‌های خنده‌دار خود را طوفان فکری کنید، یا به سؤالات مشتریان خود پاسخ دهید.

استفاده از صدای اصلی در ویدیوی شما می تواند:

  • مردم را برای مدت طولانی‌تری در حال تماشا نگه دارید، بدون اینکه بدانند چگونه پایان می‌یابد (همانطور که با شنیدن صدای پرطرفدار انجام می‌دهند).
  • خلاقیت خود را به نمایش بگذارید و، به طور بالقوه، شما را بسازد – نفس کشیدن – ویروسی شدن.

2. محتوای «چگونه» را در YouTube Shorts ایجاد کنید

نحوه استفاده از YouTube Shorts فوراً با تصاویر بصری سریع و نتیجه نهایی خاص افراد را جذب می کند. اگر محصولی را می فروشید، به مخاطبان خود نشان دهید که چگونه از آن استفاده کنند – یا به روش معمولی یا چیزی خلاقانه.

ارائه دهندگان خدمات، فرآیند یا مراحل خود را برای دستیابی به یک برد سریع به اشتراک بگذارید، مانند بهترین اسکریپت ایمیل فروش یا یک آموزش نرم افزاری.

نحوه استفاده از YouTube Shorts می تواند به شما کمک کند:

  • جذب مشترکین جدید
  • به سرعت تست کنید تا بفهمید مخاطبان شما بیشتر می خواهند چه چیزی را ببینند یا درباره آن بیاموزند.

3. شروع یک سریال آموزشی یا پشت صحنه

شما نام #ThrowbackThursday و #SundayFunday را شنیده اید، اما به جای اینکه دوباره این روندهای خسته کننده را تکرار کنید، سریال روزانه یا هفتگی خود را بسازید. اصل تر است و روند برنامه ریزی محتوای شما را آسان تر می کند.

به جای اینکه مجبور باشید به سه ایده جدید پست برای هفته آینده فکر کنید، از قبل قالب و موضوع سریال خود را می‌شناسید و می‌توانید بلافاصله آن را ایجاد کنید.

برای حداکثر بهره وری، فهرستی از تمام ایده های خود را در نظر بگیرید، سپس یکی را برای فیلم برداری در هفته انتخاب کنید، یا فیلم برداری کنید و همه آنها را یک ماه یا بیشتر به صورت انبوه یک ماه یا بیشتر زودتر برنامه ریزی کنید.

مجموعه های آموزشی عمیق به ویژه در YouTube به خوبی کار می کنند. برای اینکه مردم تماشا کنند، یک لیست پخش YouTube ایجاد کنید و از توضیحات هر ویدیو به آن پیوند دهید.

لیست پخش یوتیوب آموزش در پاسخ به سوالات مرتبط با یوتیوب

منبع: یوتیوب

یک سریال پشت صحنه (حتی یک سریال بازیگوش، مانند این مثال از SEMrush) به مخاطب شما یک نگاه اجمالی منحصر به فرد به عملکرد برند شما می دهد و به شما کمک می کند ارتباط عمیق تری با مخاطبان خود ایجاد کنید.

یک سری محتوا می تواند به شما کمک کند:

  • به سمت معرفی محصول یا رویداد حرکت کنید.
  • تخصص خود را نشان دهید و اعتماد کسب کنید.
  • یک برنامه منظم برای انتشار داشته باشید.

4. روی محتوای UGC سرمایه گذاری کنید

UGC یا «محتوای تولید شده توسط کاربر» جدید نیست، اما اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، قطعاً زمان آن رسیده است که از آن استفاده کنید. مانند اینفلوئنسر مارکتینگ، محتوای UGC به جای برند توسط افراد ایجاد می‌شود، اما – به طور سنتی – محتوای UGC از مشتریان واقعی و بدون دستمزد می‌آید.

چرا زحمت؟ مشتریان شما 2.4 برابر بیشتر احتمال دارد با محتوای UGC در مقایسه با محتوای ایجاد شده توسط برند تعامل داشته باشند. اصالت می فروشد.

یک هشتگ برای مشتریان خود ایجاد کنید تا از آنها استفاده کنند و عکس‌ها یا ویدیوهایشان را در فید شما نمایش دهند.

هنوز مخاطب زیادی ندارید؟ نگران نباشید: شما می توانید اصالت را نیز خریداری کنید. سازندگان UGC در سال 2024 بزرگ هستند: مردم برای ایجاد محتوایی پول پرداخت می کنند به نظر می رسد محتوای ارگانیک مشتری

محتوای UGC می تواند به شما کمک کند:

  • محصولات خود را بدون فروش زیاد تبلیغ کنید.
  • دارایی های متنوع را جمع آوری کنید تا در حساب های اجتماعی خود مجدداً ارسال کنید یا در محتوای دیگر استفاده کنید. برای مثال، عکس‌هایی از افراد با قومیت‌های مختلف که از محصولات شما استفاده می‌کنند، یا چندین سبک دکوراسیون منزل، مانند مثال Wayfair در بالا.

5. محتوایی را اولویت بندی کنید که ساخت آن آسان است

برداشت تند: برخی از کسب و کارها در مورد ایده های محتوای رسانه های اجتماعی از دیگران خوش شانس تر هستند.

نمایش الف: چه نوع محتوایی بدون توجه به زبان، مکان، فرهنگ، جمعیت شناسی یا علایق، به طور جهانی توسط همه مورد تحسین قرار می گیرد؟

ویدیوهای زیبا از حیوانات

باغ وحش سن دیگو به استراتژی محتوای اجتماعی خود فکر نمی کند. مردم ویدیوهای حیوانات بامزه را دوست دارند، بنابراین به آنها ویدیوهای بامزه حیوانات می دهند. واقعاً گاهی اوقات به همین راحتی است.

به این فکر کنید که «محتوای ساده» برای کسب و کار شما چگونه به نظر می رسد. چه چیزی می توانید در 5 دقیقه یا کمتر بسازید؟ سپس، به یکباره مجموعه‌ای تهیه کنید و به صورت انبوه تا 350 قطعه محتوا را در یک زمان برای انتشار خودکار با ناب فالوور برنامه‌ریزی کنید. آه، زندگی ساده

محتوای ساده می تواند:

  • امکان تولید دسته ای و زمان بندی را فراهم کنید و زمان تولید محتوا را کاهش دهید.
  • برای چندین نوع مشتری و مخاطب جذاب است.

6. الگوهای رفتاری و محتوای پرطرفدار را در آغوش بگیرید

طنز همیشه در سبک است زیرا همیشه چیزی برای غمگین بودن وجود دارد. پس به مخاطبان خود یک لبخند خنده دار بدهید، نه؟

الگوهای رفتاری و گرایش‌ها الهام‌بخش بسیاری برای تیم اجتماعی ما هستند. Trish Riswick، سرپرست تیم اجتماعی در ناب فالوور می‌گوید: «بیشتر ایده‌های من از ساعت‌ها پیمایش در شبکه‌های مختلف می‌آیند تا ببینم چه چیزی را می‌توانیم تقلید کنیم یا آیا روندی وجود دارد که بتوانیم به آن بپریم.

من معمولاً برای ایده‌ها به TikTok و LinkedIn نگاه می‌کنم زیرا آنچه در آن شبکه‌ها پیدا می‌کنید اغلب می‌تواند برای اینستاگرام، فیس‌بوک، Threads و X تطبیق داده شود.»

شاید ابتدا موارد فوق تند را از طریق رعایت قوانین اجرا کنید. نگویید ما به شما هشدار ندادیم.

میم ها می توانند به شما کمک کنند:

  • با استفاده از میم های جدید و پرطرفدار، فالوورهای جدیدی به دست آورید.
  • سردتر از آنچه هستید ظاهر شوید. (این یه شوخیه

7. یک چالش راه اندازی کنید

چالش‌ها روشی سرگرم‌کننده برای تقویت تعامل، به‌طور بالقوه دریافت مقداری UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر) و به‌طور نامحسوس تبلیغ خود در همان زمان است.

برخی از کسب و کارها ایده های چالشی واضح تری نسبت به دیگران دارند. Strava میزبان چالش های دویدن سالانه برای پراید است.

چالش ها می توانند کمک کنند:

  • به مخاطبان خود آموزش دهید یا الهام بخشید و آنها را تشویق کنید تا برای یک هدف اقدام کنند یا از محصول شما بیشتر استفاده کنند.
  • تقویم محتوای خود را پر کنید. به عنوان بخشی از فرآیند تولید محتوا، کار مخاطبان خود را به اشتراک بگذارید.

8. از هوش مصنوعی برای ایده های محتوای اجتماعی استفاده کنید

من فقط یک نویسنده هستم که جلوی ChatGPT ایستاده و از آن می خواهد که کار من را نگیرد. شوخی کردم هوش مصنوعی نمی تواند جایگزین این نوع از

ایده های پست رسانه های اجتماعی OpenAI

منبع: OpenAI

چرندیات. خوب، اما جدی: هوش مصنوعی دوست ماست (حداقل تا زمانی که سعی کند مایکروویوهای ما را دوباره برنامه ریزی کند تا همه ما را بکشد).

وقتی این مقاله را شرح دادم از ChatGPT استفاده نکردم، اما چندین ایده مشابه برای پست رسانه های اجتماعی داشت.

هیچکدام از آنها علم موشکی نیستند، اما این دقیقاً نکته است: به هوش مصنوعی اجازه دهید کارهای آسان شما را انجام دهد تا زمان بیشتری برای ایجاد عناصر اصلی محتوای خود داشته باشید که شما را متمایز کند.

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، احتمالاً یا هنوز همه رسانه های اجتماعی خود را انجام می دهید یا به یک تیم کوچک متکی هستید. اگر ایده پردازی شما را از ارسال هر چه که می خواهید باز می دارد، ابزارهای محتوای هوش مصنوعی به شما کمک می کنند.

فقط تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد مصنوعی قرار ندهید. از مغز انسان خود برای ایده های محتوا نیز استفاده کنید.

ابزارهای محتوای هوش مصنوعی می توانند به شما کمک کنند:

  • لیستی از ایده های محتوا را پر کنید تا بتوانید سریعتر ایجاد کنید.
  • بر بلوک نویسنده غلبه کنید.
  • در زمان تولید ایده صرفه جویی کنید تا بتوانید روی کار واقعی که کسب و کار شما را به جلو می برد تمرکز کنید. (هشدار اسپویلر: محتوای آن است.)

آیا می‌دانستید که ناب فالوور با هوش مصنوعی OwlyWriter ارائه می‌شود، یک ابزار هوش مصنوعی خلاقانه داخلی که باعث صرفه‌جویی در ساعات کار حرفه‌ای رسانه‌های اجتماعی می‌شود؟

می توانید از OwlyWriter برای موارد زیر استفاده کنید:

  • یک کپشن جدید در رسانه های اجتماعی با لحنی خاص و بر اساس یک درخواست بنویسید
  • یک پست بر اساس یک پیوند بنویسید (مثلاً یک پست وبلاگ یا یک صفحه محصول)
  • ایده های پست را بر اساس یک کلمه کلیدی یا موضوع ایجاد کنید (و سپس پست هایی بنویسید که ایده ای را که بیشتر دوست دارید بسط دهید)
  • پست های با عملکرد برتر خود را شناسایی کرده و مجدداً هدف قرار دهید در رسانه های اجتماعی
  • برای تعطیلات آینده زیرنویس‌های مرتبط ایجاد کنید
استفاده از هوش مصنوعی ناب فالوور OwlyWriter برای نوشتن کپشن اینستاگرام: تایپ موضوع و انتخاب آهنگ از یک لیست کشویی.

برای شروع کار با OwlyWriter، به حساب ناب فالوور خود وارد شوید و به این آدرس بروید را الهام گرفتن بخش داشبورد سپس، نوع جادوی هوش مصنوعی را که می‌خواهید در عمل ببینید، انتخاب کنید.

هوش مصنوعی OwlyWriter در ناب فالوور.  صفحه اصلی با گزینه های موجود: پست های برتر خود را تغییر دهید، از ابتدا شروع کنید، الهام بگیرید، محتوای وب را به پست تبدیل کنید، تقویم تعطیلات خود را آماده کنید

برای مثال، اگر مطمئن نیستید چه چیزی را پست کنید، روی آن کلیک کنید الهام گرفته. سپس، موضوع عمومی و سطح بالایی را که می‌خواهید به آن بپردازید تایپ کرده و کلیک کنید ایده بگیرید.

ایجاد ایده های پست رسانه های اجتماعی در هوش مصنوعی OwlyWriter ناب فالوور

آزمایشی رایگان 30 روزه خود را شروع کنید

OwlyWriter لیستی از ایده های پست مرتبط با موضوع را ایجاد می کند:

ایده های ارسال شده در رسانه های اجتماعی تولید شده توسط هوش مصنوعی در هوش مصنوعی OwlyWriter ناب فالوور

برای رفتن به مرحله بعدی روی یکی از مواردی که بیشتر دوست دارید کلیک کنید – زیرنویس ها و هشتگ ها.

زیرنویس‌های پست رسانه‌های اجتماعی تولید شده توسط هوش مصنوعی در هوش مصنوعی OwlyWriter ناب فالوور

عنوانی را که دوست دارید انتخاب کنید و کلیک کنید پست ایجاد کنید. عنوان در ناب فالوور Composer باز می‌شود، جایی که می‌توانید ویرایش‌ها را انجام دهید، فایل‌های رسانه‌ای و پیوندها را اضافه کنید، نسخه را مطابق با دستورالعمل‌های انطباق خود بررسی کنید – و پست خود را برای پخش در آینده برنامه‌ریزی کنید.

ایده پست ایجاد شده توسط هوش مصنوعی در ناب فالوور Composer

و بس! OwlyWriter هیچ‌گاه ایده‌های خود را تمام نمی‌کند، بنابراین می‌توانید این روند را تا زمانی که تقویم رسانه‌های اجتماعی‌تان پر شود تکرار کنید – و به تماشای رشد تعامل خود بنشینید.

آزمایشی رایگان 30 روزه خود را شروع کنید

9. یک مسابقه برگزار کنید

مسابقات رسانه های اجتماعی همیشه ایده خوبی هستند زیرا مردم چیزهای رایگان را دوست دارند.

به کسب و کارتان یا چیزی که می فروشید یک کارت هدیه بدهید. شما می توانید هر کاری انجام دهید، از قالب بسیار ساده «لایک، دنبال کردن، و نظر دادن» گرفته تا مسابقات درگیرتر مانند درخواست از دنبال کنندگان خود برای به اشتراک گذاشتن یک عکس، تگ کردن یک دوست یا پر کردن نظرسنجی.

یک قانون سرانگشتی خوب این است که تلاش برای شرکت در مسابقه مطابق با ارزش جایزه باشد. جایزه با ارزش کمتر = تلاش کمتر برای ورود، جایزه با ارزش بالاتر = تلاش بیشتر.

برای کسب و کارهای آجر و ملات، مردم محلی را با یک مسابقه سرگرم کننده شکار لاشخور هدف قرار دهید:

مسابقات رسانه های اجتماعی می تواند به شما کمک کند:

  • تعداد فالوورها و مخاطبان خود را به سرعت افزایش دهید.
  • سرنخ های بالقوه ایجاد کنید.
  • اطلاعات ارزشمندی در مورد مشتریان خود از طریق نظرسنجی برای اطلاع رسانی استراتژی بازاریابی خود بیابید.
  • دارایی‌های محتوایی را که می‌توانید برای کمپین‌های آینده (برای مسابقه ارسال عکس یا ویدیو) استفاده کنید، جمع‌آوری کنید.

10. توصیفات مشتری را مشخص کنید

بهترین راه برای فروش محصولات یا خدمات شما در شبکه های اجتماعی چیست؟ نشان دادن نگفتن.

یک توصیف یا داستان تحول از یک مشتری به اشتراک بگذارید. جلب اعتماد بسیار فراتر از صحبت در مورد خودتان است.

این کار می‌تواند به آسانی به‌عنوان ارائه یک نمودار نقل قول گواهی، یا بهتر از آن: فیلم کوتاهی از مصاحبه با مشتری خود بگیرید. آن را در چندین نسخه ویرایش کنید و آنها را در TikTok، Reels، Instagram Stories، ویدیوهای YouTube و موارد دیگر به اشتراک بگذارید.

برای بهترین نتیجه، ویدیوهای رسانه های اجتماعی را زیر 60 ثانیه نگه دارید.

داستان های مشتری (مخصوصاً موارد ویدیویی!) عبارتند از:

  • تاثیرگذارتر و همه کاره تر از یک گواهی مکتوب.
  • ابزارهای فروش عالی: افرادی که مشکلی مشابه مشتری برجسته شما دارند، شما را به عنوان راه حل می بینند.

11. با سازندگان محتوا و تأثیرگذاران شریک شوید

سازندگان، با نام اینفلوئنسرها (یا KOL)، اغلب تنها با برندهای بزرگ کار می کنند، اما سال 2024 سالی است که کسب و کارهای کوچک زمام امور را در دست می گیرند.

گزارش گرایش‌های اجتماعی ما نشان می‌دهد که در حال حاضر تنها 28 درصد از کسب‌وکارهای کوچک با سازندگان کار می‌کنند، در حالی که 42 درصد از کسب‌وکارهایی که بیش از 1000 کارمند دارند، کار می‌کنند.

افزودن اینفلوئنسر مارکتینگ به استراتژی خود در سال جاری به شما کمک می کند تا از همتایان خود متمایز شوید و کمپین های مقرون به صرفه را در این زمان های مالی نامشخص ارائه دهید.

برای شروع همکاری با سازندگان نیازی به اعلامیه بزرگ ندارید. تحقیقات جدید نشان می‌دهد که کمپین‌های اینفلوئنسر تا 30.5 درصد ROI بالاتری دارند نه برای معرفی محصولات جدید

همچنین برای استخدام اینفلوئنسر نیازی به صرف یک میلیون دلار نیست. میکرو و نانو اینفلوئنسرها گزینه‌های بسیار مقرون به صرفه‌تری هستند – و در واقع می‌توانند در ترغیب مخاطبانشان به اقدام مؤثرتر از سازندگان بسیار بزرگ باشند (مثلاً روی وب‌سایت خود کلیک کنید یا یک محصول را بخرید).

مشارکت سازنده می تواند به شما کمک کند:

  • به مخاطبان ارزشمندی دسترسی پیدا کنید که به سازنده‌ای که شما را معرفی می‌کند اعتماد دارند، اغلب با هزینه‌ای بسیار کمتر از پرداخت برای تبلیغات.
  • عکس‌ها یا ویدیوهای با کیفیتی را که می‌توانید در کمپین‌های آینده، وب‌سایت خود و موارد دیگر استفاده کنید، جمع‌آوری کنید.

12. از مشتریان خود بازخورد دریافت کنید

می خواهید بدانید مشتریان شما چه می خواهند؟ فقط ازشون بپرس

این بدان معنا نیست که چون یک نفر چیزی را پیشنهاد می کند، ایده خوبی است یا اینکه باید فورا آن را انجام دهید. اما اجازه دادن به مشتریان برای انتخاب طعم های جدید یا موضوع رویداد بعدی، آنها را به کسب و کار شما نزدیک تر می کند و حس اجتماعی ایجاد می کند.

درخواست بازخورد در رسانه های اجتماعی می تواند:

  • مشارکت را تشویق کنید. حتما به نظرات پاسخ دهید، حتی برای تشکر.
  • روابط موجود با مشتری را تعمیق کنید و روابط جدید ایجاد کنید.

Content GTM Inbound Blog Ad 02

فرمول ویروسی شدن

هر چیزی که برای تولید محتوای جذاب نیاز دارید. پشتیبانی هوش مصنوعی از زیرنویس ها، تولید کننده هشتگ هوش مصنوعی و دسترسی به Canva در ناب فالوور.

30 روز با 0 دلار دریافت کنید

شما قطعا می توانید از نکات بالا استفاده کنید، اما این ایده های رسانه های اجتماعی به ویژه برای مارک های B2B موثر هستند:

13. بهترین مطالعات موردی خود را به اشتراک بگذارید

توصیفات، داستان های موفقیت، قبل و بعد، یادا – کلمات مشابه، متفاوت برای یک چیز: نشان دادن توانایی های خود.

خریداران B2B به دنبال نتیجه هستند، نه امید به نتیجه.

پس از استفاده از نرم افزار تست A/B، نرخ باز شدن ایمیل مشتری شما چقدر افزایش یافته است؟ دقیقا راه حل شما چقدر پول مشتری شما را نجات داد؟

برخی از آمارهای کلیدی را از یک مطالعه موردی موجود بیرون بکشید و چند تصویر گرافیکی برای پست کردن در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید، یا آنها را در یک ویدیو برای TikTok یا Reel ویرایش کنید (بسته به پلتفرم های رسانه اجتماعی که در آن هستید).

مطالعات موردی می تواند کمک کند:

  • ایجاد اعتماد. توصیفات عالی هستند، اما اعداد و آمار متقاعد کننده هستند.
  • مشتریان بالقوه شما ویژگی های کلیدی محصول شما را در عمل درک می کنند.

آیا به طور منظم به سازمان های غیرانتفاعی محلی پول می دهید یا وقت داوطلبانه می دهید؟ آیا به کارمندان یک روز حقوق پیشنهاد می دهید تا در سازمانی که برایشان مهم است داوطلب شوند؟ اخیراً از یک گردآوری کمک مالی یا رویداد حمایت کرده اید؟

نشان دهید که چقدر با جوامع محلی و صنعتی درگیر هستید. با درخواست از کارمندان خود برای به اشتراک گذاشتن یک کلیپ کوتاه از روز داوطلبانه خود، روی الگوریتم حلقه های اینستاگرام ضربه بزنید.

اگر از یک رویداد پشتیبانی می‌کنید، چند کلیپ را به یک Reel، TikTok یا YouTube Short سریع بچسبانید و به مشتریان خود اجازه دهید تأثیر مشارکت‌هایشان در این هدف را بدانند.

مشارکت جامعه می تواند به شما کمک کند:

  • در منطقه محلی خود اعتماد ایجاد کنید و به مردم احساس خوبی نسبت به خرید از کسب و کار شما در مقابل یک رقیب بدهید.
  • با سایر مشاغل محلی ارتباط برقرار کنید و به طور غیرمستقیم، هرچند موثر، خود را برای جذب مشتریان جدید تبلیغ کنید.

15. تحقیقات خود را ارسال کنید

وایت پیپر جدید یا مطالعه دارید؟ چند آمار کلیدی را به دست آورید و محتوای اجتماعی ایجاد کنید که به گزارش کامل پیوند داده شود.

برای پست‌های چرخ فلک و ویدیوهای کوتاه برای Instagram Reels، TikTok و YouTube Shorts گرافیک بسازید. یا، چند صفحه از گزارش خود را به صورت PDF در لینکدین به همراه لینک دانلود بقیه ارائه دهید.

از ابزارهای طراحی گرافیک آنلاین استفاده کنید تا آمار خود را به انیمیشن هایی تبدیل کنید که می توانید به عنوان قرقره برای مشاهده بیشتر در الگوریتم اینستاگرام پست کنید.

به اشتراک گذاری تحقیقات خود می تواند به شما کمک کند:

  • مخاطب ایده آل خود را هدف قرار داده و جذب کنید.
  • در صنعت خود، به ویژه برای شرکت های جدید، اعتبار ایجاد کنید.

16. فرهنگ شرکت خود را با نورافکن کارمندان به اشتراک بگذارید

علاوه بر فروش، جذب استعدادهای برتر نیز باید یک هدف اصلی در برنامه بازاریابی شبکه های اجتماعی B2B شما باشد. به اشتراک گذاشتن مشاغل آزاد بخشی از آن است، اما به اشتراک گذاشتن اینکه چرا کسی باید در وهله اول شما را در نظر بگیرد نیز همینطور است.

اگر می توانید، یک هشتگ محبوب را در نظر بگیرید تا دسترسی خود را بیشتر کنید.

البته، این بدان معناست که شما در واقع باید مزایای بزرگی برای اعضای تیم خود ارائه دهید. اگر قبلاً این کار را نکرده اید، همین حالا شروع کنید.

نشان دادن فرهنگ شرکت شما می تواند:

  • زمانی که کارمند ستاره یک رقیب به دنبال تغییر است، شما را در بالاترین حد خود نگه دارید.
  • به پیشبرد مزایا و حمایت های مهم برای کارکنان در سراسر بخش یا کشور خود کمک کنید. (پیشرفت اجتماعی جالب است.)

17. یک نظرسنجی شروع کنید یا یک سوال بپرسید

ارسال یک نظرسنجی یا پرسیدن یک سوال در شبکه های اجتماعی باعث می شود مخاطبان شما درگیر این موضوع شوند و احساس کنند که شنیده می شوند و با ارزش هستند.

این یک راه سرگرم کننده برای افزایش نرخ تعامل و تعامل است. به‌علاوه، می‌توانید درباره آنچه دنبال‌کنندگانتان فکر می‌کنند و دوست دارند، اطلاعات بیشتری کسب کنید، که می‌تواند به شما در ایجاد محتوای بهتر در آینده کمک کند.

در این مثال، این خالق لحظه‌ای آسیب‌پذیر را به اشتراک می‌گذارد و از فالوورهایش می‌پرسد که بدترین تصمیم مراقبت از پوست آن‌ها چه بوده است، و یک مکالمه نظر 50+ را شروع می‌کند.

18. تعطیلات شبکه های اجتماعی را جشن بگیرید

پیوستن به تعطیلات رسانه‌های اجتماعی به شما امکان می‌دهد به موضوعات پرطرفدار ضربه بزنید و جنبه سرگرم‌کننده برند خود را به نمایش بگذارید و پست‌هایتان را مرتبط‌تر کند.

تعطیلات راهی عالی برای تعامل با مخاطبان خود به شیوه ای آرام است، دید شما را افزایش می دهد و فالوورهای جدید را جذب می کند – و وجود دارد تن از تعطیلات هر ماه

ما یک تقویم مفید برای شما درست کردیم تا از همه آنها مطلع شوید.

19. آخرین اخبار صنعت را به اشتراک بگذارید

اشتراک‌گذاری اخبار صنعت در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که از آخرین اطلاعات مطلع هستید، و شما را به منبعی مناسب برای دنبال‌کنندگانتان تبدیل می‌کند. این پست‌ها به ایجاد اعتماد بین فالوورهایتان کمک می‌کنند و نشان می‌دهند که به حفظ آنها در جریان هستید.

به‌علاوه، اخبار هیجان‌انگیز می‌توانند مکالمات و تعاملات بیشتری را تشویق کنند، که نرخ تعامل (و دسترسی شما) را افزایش می‌دهد.

20. شراکت با برند دیگری

شراکت با برند دیگری – چه در فضای شما یا در یک صنعت مرتبط – یک راه عالی برای گسترش مخاطبان و ارتباط با طرفداران بالقوه جدید است.

وقتی Scrub Daddy و Dunkin’ Donuts برای جشن گرفتن روز ملی دونات (یکی دیگر از تعطیلات عجیب رسانه های اجتماعی!) با یکدیگر همکاری کردند، پست بازیگوش آنها باعث شد دسته از توجه

21. به روز رسانی های ویدئویی زنده را به اشتراک بگذارید

پخش زنده برای اعلام عرضه محصول جدید یا همکاری هیجان انگیز راهی عالی برای تشویق تعامل مخاطبان است. پخش زنده معتبر، جذاب است و احساس فوریت بی نظیری ایجاد می کند.

لزومی ندارد که پخش زنده شما به اندازه اعلامیه های محصولات معمولی اپل پرمخاطب باشد، اما توجه آنها را به عنوان مدرکی برای پخش زنده در نظر بگیرید. آثار.

22. تبلیغات انحصاری را ارائه دهید

آیا می خواهید وفاداری در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید؟ معاملات انحصاری راهی عالی برای اطمینان از اینکه بیشترین استفاده را از مخاطبان آنلاین خود می‌برید.

معاملات ویژه فقط برای دنبال کنندگان شما، مانند این مورد از JD Sports، همچنین به عنوان یک پاداش کم هزینه برای جامعه شما عمل می کند.

جایزه: قالب تقویم رسانه های اجتماعی رایگان و قابل تنظیم ما را دانلود کنید تا به راحتی تمام محتوای خود را از قبل برنامه ریزی و زمان بندی کنید.

برنامه ریزی، برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل تمام محتوای رسانه های اجتماعی خود را از یک فضای کاری سازمان یافته با ناب فالوور. با بهترین زمان انتشار، ابزارهای شنیداری اجتماعی، تقویت خودکار پست و موارد دیگر از ویژگی‌های اساسی که انتظار دارید پیش بروید. همه این کارها را در تمام پلتفرم های خود با ناب فالوور انجام دهید.

شروع کنید

با OwlyWriter AI، ابزاری که در زمان خود صرفه جویی کنید و سریعتر رشد کنید فوراً زیرنویس‌های رسانه‌های اجتماعی و ایده‌های محتوا تولید می‌کند.

معتبر باشید قرقره های پست. مخاطب ایده آل خود را هدف قرار دهید. بز قربانی کن شاید آن چیزها سال گذشته توجه شما را جلب کرده باشد، اما دیگر نه.

با تقریباً نیمی (46٪) از Gen Z “به طور مداوم آنلاین” – و من فکر می کنم افراد قدیمی هزاره مانند من دور از دسترس نیستند – رسانه های اجتماعی شلوغ تر از همیشه هستند.

این کافی نیست که به طور منظم پست کنید، بر انتقال Reels مسلط شوید، به TikTok بپیوندید یا آنچه را که دیگران انجام می دهند دنبال کنید. برای رشد امسال، برندها باید اصیل، دوست داشتنی و مفید باشند.

اگر شما هیچ یک از آن چیزها نیستید، در اینجا 22 ایده برای محتوای رسانه های اجتماعی وجود دارد که باید انجام دهید. (شوخی! شما در حال حاضر عالی هستید، و این ایده ها شما را حتی بهتر خواهند کرد.)

OwlyWriter AI blog CTA

پست های عالی را در چند ثانیه بسازید

هوش مصنوعی OwlyWriter فوراً برای هر شبکه رسانه‌های اجتماعی ایده‌ها و شرح‌ها تولید می‌کند. به طور جدی آسان است.

استفاده آزمایشی رایگان 30 روزه را شروع کنید

22 ایده خلاقانه محتوای رسانه های اجتماعی

1. از صدای اصلی در محتوای ویدیویی استفاده کنید

این یک استراتژی کلاسیک رشد اینستاگرام برای مدتی بوده است: یک کلیپ صوتی Reels یا TikTok پرطرفدار پیدا کنید، یک ویدیو بسازید، هزاران فالوور جدید دریافت کنید و تکرار کنید.

آن روزها رفتند. بله، همچنان می‌توانید از صدای مایکل از The Office استفاده کنید و بله، ممکن است اینستاگرام شما را کمی رشد دهد. اما 2024 همه چیز در مورد صدای اصلی است.

به‌جای آن، طرح‌های خنده‌دار خود را طوفان فکری کنید، یا به سؤالات مشتریان خود پاسخ دهید.

استفاده از صدای اصلی در ویدیوی شما می تواند:

  • مردم را برای مدت طولانی‌تری در حال تماشا نگه دارید، بدون اینکه بدانند چگونه پایان می‌یابد (همانطور که با شنیدن صدای پرطرفدار انجام می‌دهند).
  • خلاقیت خود را به نمایش بگذارید و، به طور بالقوه، شما را بسازد – نفس کشیدن – ویروسی شدن.

2. محتوای «چگونه» را در YouTube Shorts ایجاد کنید

نحوه استفاده از YouTube Shorts فوراً با تصاویر بصری سریع و نتیجه نهایی خاص افراد را جذب می کند. اگر محصولی را می فروشید، به مخاطبان خود نشان دهید که چگونه از آن استفاده کنند – یا به روش معمولی یا چیزی خلاقانه.

ارائه دهندگان خدمات، فرآیند یا مراحل خود را برای دستیابی به یک برد سریع به اشتراک بگذارید، مانند بهترین اسکریپت ایمیل فروش یا یک آموزش نرم افزاری.

نحوه استفاده از YouTube Shorts می تواند به شما کمک کند:

  • جذب مشترکین جدید
  • به سرعت تست کنید تا بفهمید مخاطبان شما بیشتر می خواهند چه چیزی را ببینند یا درباره آن بیاموزند.

3. شروع یک سریال آموزشی یا پشت صحنه

شما نام #ThrowbackThursday و #SundayFunday را شنیده اید، اما به جای اینکه دوباره این روندهای خسته کننده را تکرار کنید، سریال روزانه یا هفتگی خود را بسازید. اصل تر است و روند برنامه ریزی محتوای شما را آسان تر می کند.

به جای اینکه مجبور باشید به سه ایده جدید پست برای هفته آینده فکر کنید، از قبل قالب و موضوع سریال خود را می‌شناسید و می‌توانید بلافاصله آن را ایجاد کنید.

برای حداکثر بهره وری، فهرستی از تمام ایده های خود را در نظر بگیرید، سپس یکی را برای فیلم برداری در هفته انتخاب کنید، یا فیلم برداری کنید و همه آنها را یک ماه یا بیشتر به صورت انبوه یک ماه یا بیشتر زودتر برنامه ریزی کنید.

مجموعه های آموزشی عمیق به ویژه در YouTube به خوبی کار می کنند. برای اینکه مردم تماشا کنند، یک لیست پخش YouTube ایجاد کنید و از توضیحات هر ویدیو به آن پیوند دهید.

لیست پخش یوتیوب آموزش در پاسخ به سوالات مرتبط با یوتیوب

منبع: یوتیوب

یک سریال پشت صحنه (حتی یک سریال بازیگوش، مانند این مثال از SEMrush) به مخاطب شما یک نگاه اجمالی منحصر به فرد به عملکرد برند شما می دهد و به شما کمک می کند ارتباط عمیق تری با مخاطبان خود ایجاد کنید.

یک سری محتوا می تواند به شما کمک کند:

  • به سمت معرفی محصول یا رویداد حرکت کنید.
  • تخصص خود را نشان دهید و اعتماد کسب کنید.
  • یک برنامه منظم برای انتشار داشته باشید.

4. روی محتوای UGC سرمایه گذاری کنید

UGC یا «محتوای تولید شده توسط کاربر» جدید نیست، اما اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، قطعاً زمان آن رسیده است که از آن استفاده کنید. مانند اینفلوئنسر مارکتینگ، محتوای UGC به جای برند توسط افراد ایجاد می‌شود، اما – به طور سنتی – محتوای UGC از مشتریان واقعی و بدون دستمزد می‌آید.

چرا زحمت؟ مشتریان شما 2.4 برابر بیشتر احتمال دارد با محتوای UGC در مقایسه با محتوای ایجاد شده توسط برند تعامل داشته باشند. اصالت می فروشد.

یک هشتگ برای مشتریان خود ایجاد کنید تا از آنها استفاده کنند و عکس‌ها یا ویدیوهایشان را در فید شما نمایش دهند.

هنوز مخاطب زیادی ندارید؟ نگران نباشید: شما می توانید اصالت را نیز خریداری کنید. سازندگان UGC در سال 2024 بزرگ هستند: مردم برای ایجاد محتوایی پول پرداخت می کنند به نظر می رسد محتوای ارگانیک مشتری

محتوای UGC می تواند به شما کمک کند:

  • محصولات خود را بدون فروش زیاد تبلیغ کنید.
  • دارایی های متنوع را جمع آوری کنید تا در حساب های اجتماعی خود مجدداً ارسال کنید یا در محتوای دیگر استفاده کنید. برای مثال، عکس‌هایی از افراد با قومیت‌های مختلف که از محصولات شما استفاده می‌کنند، یا چندین سبک دکوراسیون منزل، مانند مثال Wayfair در بالا.

5. محتوایی را اولویت بندی کنید که ساخت آن آسان است

برداشت تند: برخی از کسب و کارها در مورد ایده های محتوای رسانه های اجتماعی از دیگران خوش شانس تر هستند.

نمایش الف: چه نوع محتوایی بدون توجه به زبان، مکان، فرهنگ، جمعیت شناسی یا علایق، به طور جهانی توسط همه مورد تحسین قرار می گیرد؟

ویدیوهای زیبا از حیوانات

باغ وحش سن دیگو به استراتژی محتوای اجتماعی خود فکر نمی کند. مردم ویدیوهای حیوانات بامزه را دوست دارند، بنابراین به آنها ویدیوهای بامزه حیوانات می دهند. واقعاً گاهی اوقات به همین راحتی است.

به این فکر کنید که «محتوای ساده» برای کسب و کار شما چگونه به نظر می رسد. چه چیزی می توانید در 5 دقیقه یا کمتر بسازید؟ سپس، به یکباره مجموعه‌ای تهیه کنید و به صورت انبوه تا 350 قطعه محتوا را در یک زمان برای انتشار خودکار با ناب فالوور برنامه‌ریزی کنید. آه، زندگی ساده

محتوای ساده می تواند:

  • امکان تولید دسته ای و زمان بندی را فراهم کنید و زمان تولید محتوا را کاهش دهید.
  • برای چندین نوع مشتری و مخاطب جذاب است.

6. الگوهای رفتاری و محتوای پرطرفدار را در آغوش بگیرید

طنز همیشه در سبک است زیرا همیشه چیزی برای غمگین بودن وجود دارد. پس به مخاطبان خود یک لبخند خنده دار بدهید، نه؟

الگوهای رفتاری و گرایش‌ها الهام‌بخش بسیاری برای تیم اجتماعی ما هستند. Trish Riswick، سرپرست تیم اجتماعی در ناب فالوور می‌گوید: «بیشتر ایده‌های من از ساعت‌ها پیمایش در شبکه‌های مختلف می‌آیند تا ببینم چه چیزی را می‌توانیم تقلید کنیم یا آیا روندی وجود دارد که بتوانیم به آن بپریم.

من معمولاً برای ایده‌ها به TikTok و LinkedIn نگاه می‌کنم زیرا آنچه در آن شبکه‌ها پیدا می‌کنید اغلب می‌تواند برای اینستاگرام، فیس‌بوک، Threads و X تطبیق داده شود.»

شاید ابتدا موارد فوق تند را از طریق رعایت قوانین اجرا کنید. نگویید ما به شما هشدار ندادیم.

میم ها می توانند به شما کمک کنند:

  • با استفاده از میم های جدید و پرطرفدار، فالوورهای جدیدی به دست آورید.
  • سردتر از آنچه هستید ظاهر شوید. (این یه شوخیه

7. یک چالش راه اندازی کنید

چالش‌ها روشی سرگرم‌کننده برای تقویت تعامل، به‌طور بالقوه دریافت مقداری UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر) و به‌طور نامحسوس تبلیغ خود در همان زمان است.

برخی از کسب و کارها ایده های چالشی واضح تری نسبت به دیگران دارند. Strava میزبان چالش های دویدن سالانه برای پراید است.

چالش ها می توانند کمک کنند:

  • به مخاطبان خود آموزش دهید یا الهام بخشید و آنها را تشویق کنید تا برای یک هدف اقدام کنند یا از محصول شما بیشتر استفاده کنند.
  • تقویم محتوای خود را پر کنید. به عنوان بخشی از فرآیند تولید محتوا، کار مخاطبان خود را به اشتراک بگذارید.

8. از هوش مصنوعی برای ایده های محتوای اجتماعی استفاده کنید

من فقط یک نویسنده هستم که جلوی ChatGPT ایستاده و از آن می خواهد که کار من را نگیرد. شوخی کردم هوش مصنوعی نمی تواند جایگزین این نوع از

ایده های پست رسانه های اجتماعی OpenAI

منبع: OpenAI

چرندیات. خوب، اما جدی: هوش مصنوعی دوست ماست (حداقل تا زمانی که سعی کند مایکروویوهای ما را دوباره برنامه ریزی کند تا همه ما را بکشد).

وقتی این مقاله را شرح دادم از ChatGPT استفاده نکردم، اما چندین ایده مشابه برای پست رسانه های اجتماعی داشت.

هیچکدام از آنها علم موشکی نیستند، اما این دقیقاً نکته است: به هوش مصنوعی اجازه دهید کارهای آسان شما را انجام دهد تا زمان بیشتری برای ایجاد عناصر اصلی محتوای خود داشته باشید که شما را متمایز کند.

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، احتمالاً یا هنوز همه رسانه های اجتماعی خود را انجام می دهید یا به یک تیم کوچک متکی هستید. اگر ایده پردازی شما را از ارسال هر چه که می خواهید باز می دارد، ابزارهای محتوای هوش مصنوعی به شما کمک می کنند.

فقط تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد مصنوعی قرار ندهید. از مغز انسان خود برای ایده های محتوا نیز استفاده کنید.

ابزارهای محتوای هوش مصنوعی می توانند به شما کمک کنند:

  • لیستی از ایده های محتوا را پر کنید تا بتوانید سریعتر ایجاد کنید.
  • بر بلوک نویسنده غلبه کنید.
  • در زمان تولید ایده صرفه جویی کنید تا بتوانید روی کار واقعی که کسب و کار شما را به جلو می برد تمرکز کنید. (هشدار اسپویلر: محتوای آن است.)

آیا می‌دانستید که ناب فالوور با هوش مصنوعی OwlyWriter ارائه می‌شود، یک ابزار هوش مصنوعی خلاقانه داخلی که باعث صرفه‌جویی در ساعات کار حرفه‌ای رسانه‌های اجتماعی می‌شود؟

می توانید از OwlyWriter برای موارد زیر استفاده کنید:

  • یک کپشن جدید در رسانه های اجتماعی با لحنی خاص و بر اساس یک درخواست بنویسید
  • یک پست بر اساس یک پیوند بنویسید (مثلاً یک پست وبلاگ یا یک صفحه محصول)
  • ایده های پست را بر اساس یک کلمه کلیدی یا موضوع ایجاد کنید (و سپس پست هایی بنویسید که ایده ای را که بیشتر دوست دارید بسط دهید)
  • پست های با عملکرد برتر خود را شناسایی کرده و مجدداً هدف قرار دهید در رسانه های اجتماعی
  • برای تعطیلات آینده زیرنویس‌های مرتبط ایجاد کنید
استفاده از هوش مصنوعی ناب فالوور OwlyWriter برای نوشتن کپشن اینستاگرام: تایپ موضوع و انتخاب آهنگ از یک لیست کشویی.

برای شروع کار با OwlyWriter، به حساب ناب فالوور خود وارد شوید و به این آدرس بروید را الهام گرفتن بخش داشبورد سپس، نوع جادوی هوش مصنوعی را که می‌خواهید در عمل ببینید، انتخاب کنید.

هوش مصنوعی OwlyWriter در ناب فالوور.  صفحه اصلی با گزینه های موجود: پست های برتر خود را تغییر دهید، از ابتدا شروع کنید، الهام بگیرید، محتوای وب را به پست تبدیل کنید، تقویم تعطیلات خود را آماده کنید

برای مثال، اگر مطمئن نیستید چه چیزی را پست کنید، روی آن کلیک کنید الهام گرفته. سپس، موضوع عمومی و سطح بالایی را که می‌خواهید به آن بپردازید تایپ کرده و کلیک کنید ایده بگیرید.

ایجاد ایده های پست رسانه های اجتماعی در هوش مصنوعی OwlyWriter ناب فالوور

آزمایشی رایگان 30 روزه خود را شروع کنید

OwlyWriter لیستی از ایده های پست مرتبط با موضوع را ایجاد می کند:

ایده های ارسال شده در رسانه های اجتماعی تولید شده توسط هوش مصنوعی در هوش مصنوعی OwlyWriter ناب فالوور

برای رفتن به مرحله بعدی روی یکی از مواردی که بیشتر دوست دارید کلیک کنید – زیرنویس ها و هشتگ ها.

زیرنویس‌های پست رسانه‌های اجتماعی تولید شده توسط هوش مصنوعی در هوش مصنوعی OwlyWriter ناب فالوور

عنوانی را که دوست دارید انتخاب کنید و کلیک کنید پست ایجاد کنید. عنوان در ناب فالوور Composer باز می‌شود، جایی که می‌توانید ویرایش‌ها را انجام دهید، فایل‌های رسانه‌ای و پیوندها را اضافه کنید، نسخه را مطابق با دستورالعمل‌های انطباق خود بررسی کنید – و پست خود را برای پخش در آینده برنامه‌ریزی کنید.

ایده پست ایجاد شده توسط هوش مصنوعی در ناب فالوور Composer

و بس! OwlyWriter هیچ‌گاه ایده‌های خود را تمام نمی‌کند، بنابراین می‌توانید این روند را تا زمانی که تقویم رسانه‌های اجتماعی‌تان پر شود تکرار کنید – و به تماشای رشد تعامل خود بنشینید.

آزمایشی رایگان 30 روزه خود را شروع کنید

9. یک مسابقه برگزار کنید

مسابقات رسانه های اجتماعی همیشه ایده خوبی هستند زیرا مردم چیزهای رایگان را دوست دارند.

به کسب و کارتان یا چیزی که می فروشید یک کارت هدیه بدهید. شما می توانید هر کاری انجام دهید، از قالب بسیار ساده «لایک، دنبال کردن، و نظر دادن» گرفته تا مسابقات درگیرتر مانند درخواست از دنبال کنندگان خود برای به اشتراک گذاشتن یک عکس، تگ کردن یک دوست یا پر کردن نظرسنجی.

یک قانون سرانگشتی خوب این است که تلاش برای شرکت در مسابقه مطابق با ارزش جایزه باشد. جایزه با ارزش کمتر = تلاش کمتر برای ورود، جایزه با ارزش بالاتر = تلاش بیشتر.

برای کسب و کارهای آجر و ملات، مردم محلی را با یک مسابقه سرگرم کننده شکار لاشخور هدف قرار دهید:

مسابقات رسانه های اجتماعی می تواند به شما کمک کند:

  • تعداد فالوورها و مخاطبان خود را به سرعت افزایش دهید.
  • سرنخ های بالقوه ایجاد کنید.
  • اطلاعات ارزشمندی در مورد مشتریان خود از طریق نظرسنجی برای اطلاع رسانی استراتژی بازاریابی خود بیابید.
  • دارایی‌های محتوایی را که می‌توانید برای کمپین‌های آینده (برای مسابقه ارسال عکس یا ویدیو) استفاده کنید، جمع‌آوری کنید.

10. توصیفات مشتری را مشخص کنید

بهترین راه برای فروش محصولات یا خدمات شما در شبکه های اجتماعی چیست؟ نشان دادن نگفتن.

یک توصیف یا داستان تحول از یک مشتری به اشتراک بگذارید. جلب اعتماد بسیار فراتر از صحبت در مورد خودتان است.

این کار می‌تواند به آسانی به‌عنوان ارائه یک نمودار نقل قول گواهی، یا بهتر از آن: فیلم کوتاهی از مصاحبه با مشتری خود بگیرید. آن را در چندین نسخه ویرایش کنید و آنها را در TikTok، Reels، Instagram Stories، ویدیوهای YouTube و موارد دیگر به اشتراک بگذارید.

برای بهترین نتیجه، ویدیوهای رسانه های اجتماعی را زیر 60 ثانیه نگه دارید.

داستان های مشتری (مخصوصاً موارد ویدیویی!) عبارتند از:

  • تاثیرگذارتر و همه کاره تر از یک گواهی مکتوب.
  • ابزارهای فروش عالی: افرادی که مشکلی مشابه مشتری برجسته شما دارند، شما را به عنوان راه حل می بینند.

11. با سازندگان محتوا و تأثیرگذاران شریک شوید

سازندگان، با نام اینفلوئنسرها (یا KOL)، اغلب تنها با برندهای بزرگ کار می کنند، اما سال 2024 سالی است که کسب و کارهای کوچک زمام امور را در دست می گیرند.

گزارش گرایش‌های اجتماعی ما نشان می‌دهد که در حال حاضر تنها 28 درصد از کسب‌وکارهای کوچک با سازندگان کار می‌کنند، در حالی که 42 درصد از کسب‌وکارهایی که بیش از 1000 کارمند دارند، کار می‌کنند.

افزودن اینفلوئنسر مارکتینگ به استراتژی خود در سال جاری به شما کمک می کند تا از همتایان خود متمایز شوید و کمپین های مقرون به صرفه را در این زمان های مالی نامشخص ارائه دهید.

برای شروع همکاری با سازندگان نیازی به اعلامیه بزرگ ندارید. تحقیقات جدید نشان می‌دهد که کمپین‌های اینفلوئنسر تا 30.5 درصد ROI بالاتری دارند نه برای معرفی محصولات جدید

همچنین برای استخدام اینفلوئنسر نیازی به صرف یک میلیون دلار نیست. میکرو و نانو اینفلوئنسرها گزینه‌های بسیار مقرون به صرفه‌تری هستند – و در واقع می‌توانند در ترغیب مخاطبانشان به اقدام مؤثرتر از سازندگان بسیار بزرگ باشند (مثلاً روی وب‌سایت خود کلیک کنید یا یک محصول را بخرید).

مشارکت سازنده می تواند به شما کمک کند:

  • به مخاطبان ارزشمندی دسترسی پیدا کنید که به سازنده‌ای که شما را معرفی می‌کند اعتماد دارند، اغلب با هزینه‌ای بسیار کمتر از پرداخت برای تبلیغات.
  • عکس‌ها یا ویدیوهای با کیفیتی را که می‌توانید در کمپین‌های آینده، وب‌سایت خود و موارد دیگر استفاده کنید، جمع‌آوری کنید.

12. از مشتریان خود بازخورد دریافت کنید

می خواهید بدانید مشتریان شما چه می خواهند؟ فقط ازشون بپرس

این بدان معنا نیست که چون یک نفر چیزی را پیشنهاد می کند، ایده خوبی است یا اینکه باید فورا آن را انجام دهید. اما اجازه دادن به مشتریان برای انتخاب طعم های جدید یا موضوع رویداد بعدی، آنها را به کسب و کار شما نزدیک تر می کند و حس اجتماعی ایجاد می کند.

درخواست بازخورد در رسانه های اجتماعی می تواند:

  • مشارکت را تشویق کنید. حتما به نظرات پاسخ دهید، حتی برای تشکر.
  • روابط موجود با مشتری را تعمیق کنید و روابط جدید ایجاد کنید.

Content GTM Inbound Blog Ad 02

فرمول ویروسی شدن

هر چیزی که برای تولید محتوای جذاب نیاز دارید. پشتیبانی هوش مصنوعی از زیرنویس ها، تولید کننده هشتگ هوش مصنوعی و دسترسی به Canva در ناب فالوور.

30 روز با 0 دلار دریافت کنید

شما قطعا می توانید از نکات بالا استفاده کنید، اما این ایده های رسانه های اجتماعی به ویژه برای مارک های B2B موثر هستند:

13. بهترین مطالعات موردی خود را به اشتراک بگذارید

توصیفات، داستان های موفقیت، قبل و بعد، یادا – کلمات مشابه، متفاوت برای یک چیز: نشان دادن توانایی های خود.

خریداران B2B به دنبال نتیجه هستند، نه امید به نتیجه.

پس از استفاده از نرم افزار تست A/B، نرخ باز شدن ایمیل مشتری شما چقدر افزایش یافته است؟ دقیقا راه حل شما چقدر پول مشتری شما را نجات داد؟

برخی از آمارهای کلیدی را از یک مطالعه موردی موجود بیرون بکشید و چند تصویر گرافیکی برای پست کردن در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید، یا آنها را در یک ویدیو برای TikTok یا Reel ویرایش کنید (بسته به پلتفرم های رسانه اجتماعی که در آن هستید).

مطالعات موردی می تواند کمک کند:

  • ایجاد اعتماد. توصیفات عالی هستند، اما اعداد و آمار متقاعد کننده هستند.
  • مشتریان بالقوه شما ویژگی های کلیدی محصول شما را در عمل درک می کنند.

آیا به طور منظم به سازمان های غیرانتفاعی محلی پول می دهید یا وقت داوطلبانه می دهید؟ آیا به کارمندان یک روز حقوق پیشنهاد می دهید تا در سازمانی که برایشان مهم است داوطلب شوند؟ اخیراً از یک گردآوری کمک مالی یا رویداد حمایت کرده اید؟

نشان دهید که چقدر با جوامع محلی و صنعتی درگیر هستید. با درخواست از کارمندان خود برای به اشتراک گذاشتن یک کلیپ کوتاه از روز داوطلبانه خود، روی الگوریتم حلقه های اینستاگرام ضربه بزنید.

اگر از یک رویداد پشتیبانی می‌کنید، چند کلیپ را به یک Reel، TikTok یا YouTube Short سریع بچسبانید و به مشتریان خود اجازه دهید تأثیر مشارکت‌هایشان در این هدف را بدانند.

مشارکت جامعه می تواند به شما کمک کند:

  • در منطقه محلی خود اعتماد ایجاد کنید و به مردم احساس خوبی نسبت به خرید از کسب و کار شما در مقابل یک رقیب بدهید.
  • با سایر مشاغل محلی ارتباط برقرار کنید و به طور غیرمستقیم، هرچند موثر، خود را برای جذب مشتریان جدید تبلیغ کنید.

15. تحقیقات خود را ارسال کنید

وایت پیپر جدید یا مطالعه دارید؟ چند آمار کلیدی را به دست آورید و محتوای اجتماعی ایجاد کنید که به گزارش کامل پیوند داده شود.

برای پست‌های چرخ فلک و ویدیوهای کوتاه برای Instagram Reels، TikTok و YouTube Shorts گرافیک بسازید. یا، چند صفحه از گزارش خود را به صورت PDF در لینکدین به همراه لینک دانلود بقیه ارائه دهید.

از ابزارهای طراحی گرافیک آنلاین استفاده کنید تا آمار خود را به انیمیشن هایی تبدیل کنید که می توانید به عنوان قرقره برای مشاهده بیشتر در الگوریتم اینستاگرام پست کنید.

به اشتراک گذاری تحقیقات خود می تواند به شما کمک کند:

  • مخاطب ایده آل خود را هدف قرار داده و جذب کنید.
  • در صنعت خود، به ویژه برای شرکت های جدید، اعتبار ایجاد کنید.

16. فرهنگ شرکت خود را با نورافکن کارمندان به اشتراک بگذارید

علاوه بر فروش، جذب استعدادهای برتر نیز باید یک هدف اصلی در برنامه بازاریابی شبکه های اجتماعی B2B شما باشد. به اشتراک گذاشتن مشاغل آزاد بخشی از آن است، اما به اشتراک گذاشتن اینکه چرا کسی باید در وهله اول شما را در نظر بگیرد نیز همینطور است.

اگر می توانید، یک هشتگ محبوب را در نظر بگیرید تا دسترسی خود را بیشتر کنید.

البته، این بدان معناست که شما در واقع باید مزایای بزرگی برای اعضای تیم خود ارائه دهید. اگر قبلاً این کار را نکرده اید، همین حالا شروع کنید.

نشان دادن فرهنگ شرکت شما می تواند:

  • زمانی که کارمند ستاره یک رقیب به دنبال تغییر است، شما را در بالاترین حد خود نگه دارید.
  • به پیشبرد مزایا و حمایت های مهم برای کارکنان در سراسر بخش یا کشور خود کمک کنید. (پیشرفت اجتماعی جالب است.)

17. یک نظرسنجی شروع کنید یا یک سوال بپرسید

ارسال یک نظرسنجی یا پرسیدن یک سوال در شبکه های اجتماعی باعث می شود مخاطبان شما درگیر این موضوع شوند و احساس کنند که شنیده می شوند و با ارزش هستند.

این یک راه سرگرم کننده برای افزایش نرخ تعامل و تعامل است. به‌علاوه، می‌توانید درباره آنچه دنبال‌کنندگانتان فکر می‌کنند و دوست دارند، اطلاعات بیشتری کسب کنید، که می‌تواند به شما در ایجاد محتوای بهتر در آینده کمک کند.

در این مثال، این خالق لحظه‌ای آسیب‌پذیر را به اشتراک می‌گذارد و از فالوورهایش می‌پرسد که بدترین تصمیم مراقبت از پوست آن‌ها چه بوده است، و یک مکالمه نظر 50+ را شروع می‌کند.

18. تعطیلات شبکه های اجتماعی را جشن بگیرید

پیوستن به تعطیلات رسانه‌های اجتماعی به شما امکان می‌دهد به موضوعات پرطرفدار ضربه بزنید و جنبه سرگرم‌کننده برند خود را به نمایش بگذارید و پست‌هایتان را مرتبط‌تر کند.

تعطیلات راهی عالی برای تعامل با مخاطبان خود به شیوه ای آرام است، دید شما را افزایش می دهد و فالوورهای جدید را جذب می کند – و وجود دارد تن از تعطیلات هر ماه

ما یک تقویم مفید برای شما درست کردیم تا از همه آنها مطلع شوید.

19. آخرین اخبار صنعت را به اشتراک بگذارید

اشتراک‌گذاری اخبار صنعت در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که از آخرین اطلاعات مطلع هستید، و شما را به منبعی مناسب برای دنبال‌کنندگانتان تبدیل می‌کند. این پست‌ها به ایجاد اعتماد بین فالوورهایتان کمک می‌کنند و نشان می‌دهند که به حفظ آنها در جریان هستید.

به‌علاوه، اخبار هیجان‌انگیز می‌توانند مکالمات و تعاملات بیشتری را تشویق کنند، که نرخ تعامل (و دسترسی شما) را افزایش می‌دهد.

20. شراکت با برند دیگری

شراکت با برند دیگری – چه در فضای شما یا در یک صنعت مرتبط – یک راه عالی برای گسترش مخاطبان و ارتباط با طرفداران بالقوه جدید است.

وقتی Scrub Daddy و Dunkin’ Donuts برای جشن گرفتن روز ملی دونات (یکی دیگر از تعطیلات عجیب رسانه های اجتماعی!) با یکدیگر همکاری کردند، پست بازیگوش آنها باعث شد دسته از توجه

21. به روز رسانی های ویدئویی زنده را به اشتراک بگذارید

پخش زنده برای اعلام عرضه محصول جدید یا همکاری هیجان انگیز راهی عالی برای تشویق تعامل مخاطبان است. پخش زنده معتبر، جذاب است و احساس فوریت بی نظیری ایجاد می کند.

لزومی ندارد که پخش زنده شما به اندازه اعلامیه های محصولات معمولی اپل پرمخاطب باشد، اما توجه آنها را به عنوان مدرکی برای پخش زنده در نظر بگیرید. آثار.

22. تبلیغات انحصاری را ارائه دهید

آیا می خواهید وفاداری در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید؟ معاملات انحصاری راهی عالی برای اطمینان از اینکه بیشترین استفاده را از مخاطبان آنلاین خود می‌برید.

معاملات ویژه فقط برای دنبال کنندگان شما، مانند این مورد از JD Sports، همچنین به عنوان یک پاداش کم هزینه برای جامعه شما عمل می کند.

جایزه: قالب تقویم رسانه های اجتماعی رایگان و قابل تنظیم ما را دانلود کنید تا به راحتی تمام محتوای خود را از قبل برنامه ریزی و زمان بندی کنید.

برنامه ریزی، برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل تمام محتوای رسانه های اجتماعی خود را از یک فضای کاری سازمان یافته با ناب فالوور. با بهترین زمان انتشار، ابزارهای شنیداری اجتماعی، تقویت خودکار پست و موارد دیگر از ویژگی‌های اساسی که انتظار دارید پیش بروید. همه این کارها را در تمام پلتفرم های خود با ناب فالوور انجام دهید.

شروع کنید

با OwlyWriter AI، ابزاری که در زمان خود صرفه جویی کنید و سریعتر رشد کنید فوراً زیرنویس‌های رسانه‌های اجتماعی و ایده‌های محتوا تولید می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا