بازی

طرفداران می گویند The Elder Scrolls 6 باید کاملاً از ساختن پایگاه “پرهیز کند”

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
Skyrim در سال 2012 با گسترش Hearthfire پایه و اساس ساخت پایگاه را پایه گذاری کرد که به شما امکان ساخت و سفارشی سازی خانه های خارج از شهرهای اصلی را می داد. این یک ایده هیجان‌انگیز بود که به ما فضای بیشتری داد تا همه چیزهایی را که در غواصی‌های بی‌شمار خود در سیاه‌چال احتکار کرده بودیم به نمایش بگذاریم، اما Fallout 4 با شهرک‌سازی سه سال بعد، آن را از این هم فراتر برد.

در سراسر نقشه، قطعات زمینی وجود داشت که می توانستید شهرهای کوچکی را برای جمع آوری منابع روی آن بسازید، و آنها را به هم متصل کنید تا شبکه ای از پاسگاه ها را تشکیل دهند و در عین حال افرادی که به Minutemen نیاز دارند را نجات دهید. این یک حواس‌پرتی سرگرم‌کننده بود که گیم‌پلی معمول تیراندازی RPG را ایجاد کرد، اما بسیار بحث‌برانگیز بود زیرا باعث می‌شد تا قسمت‌های زیادی از نقشه خالی به نظر برسد، چیزی که Starfield تنها با آن تشدید کرد. کهکشان سیارات کم عمق

بنابراین، با نگاه به آینده، تعجبی ندارد که طرفداران در مورد اینکه آیا شهرک سازی باید از Fallout و Starfield در The Elder Scrolls 6 بازگردند یا خیر، نگران باشند.

طرفداران چه می گویند

یکی از طرفداران نوشت: “آنچه که من به طور خاص امیدوار هستم به دست نیاوریم مکانیکی است که نیاز به ایجاد کل جوامع با استفاده از مقادیر انبوه منابع دارد.” من واقعاً امیدوارم که Bethesda کاملاً از هر چیزی که از راه دور شبیه به سیستم‌های FO4/Starfield است اجتناب کند و ما فقط خانه‌های معمولی (ترجیحاً قبلاً تزئین شده) در شهرها داشته باشیم که به عنوان خانه بازیکنان و سینک‌های کوچک زیبا برای پول عمل می‌کنند.»

بسیاری از افراد دیگر این عقیده را داشتند و نوشتند که مایلند ایده Hearthfire گسترش یابد، اما بدون “مدیریت یا خرد کردن منابع” که شهرک‌ها با خود به ارمغان آوردند: “امیدوارم نه. این یک مکانیک خسته کننده است که خیلی بیشتر از ارزشش دردسر دارد، من ترجیح می‌دهم خانه‌هایی از Oblivion را داشته باشم، جایی که می‌توانید در یک خانه خاص سرمایه‌گذاری کنید، اما مجبور نیستید ساعت‌ها را صرف جمع‌آوری زباله‌های تصادفی کنید.

با این حال، برخی از طرفداران ساختمان پایه را “دوست داشتند” و دوست دارند دوباره آن را در TES6 ببینند و بتوانند دهکده های کوچکتر خود را مانند Rorikstead ایجاد کنند. اما اتفاق نظر کلی این است که نمی‌تواند به اندازه Fallout 4 یا Starfield گسترده باشد – حداکثر یک یا دو قطعه زمین، به طوری که هنوز جایی برای شهرک‌های دست ساز طراحی شده توسط توسعه‌دهندگان وجود دارد.

یکی از کامنت‌کنندگان نوشت: “شاید یک شهر آن مکانیک را داشته باشد. مثل اینکه بگوییم وضعیت هلگن یا کواچ است. اما در کل، من نمی‌خواهم وقتم را صرف ساختن چندین پایه کنم.”

“اگر در High Rock/Hammerfell است، یک جامعه کشاورزی کوچک در یک مرکز تجاری ایجاد کنید، پیروان و همراهان خود را با میخانه ها و سالن های صنفی خود جذب کنید. رشد می تواند هم در جهان و هم در داخل قلعه شما منعکس شود. هیچ چیز به اندازه Fallout 4 درگیر نیست. ” دیگری می خواند.

به احتمال زیاد، ما به ساختن پایه دست خواهیم یافت، زیرا در دهه گذشته به بخشی ریشه ای از فرمول بتسدا تبدیل شده است. اما اینکه چگونه در مجموعه‌ای به همان اندازه که به خاطر داستان‌گویی و کاوش‌های دقیق، زیست‌محیطی مشهور است، برخورد می‌شود، فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم.

Skyrim در سال 2012 با گسترش Hearthfire پایه و اساس ساخت پایگاه را پایه گذاری کرد که به شما امکان ساخت و سفارشی سازی خانه های خارج از شهرهای اصلی را می داد. این یک ایده هیجان‌انگیز بود که به ما فضای بیشتری داد تا همه چیزهایی را که در غواصی‌های بی‌شمار خود در سیاه‌چال احتکار کرده بودیم به نمایش بگذاریم، اما Fallout 4 با شهرک‌سازی سه سال بعد، آن را از این هم فراتر برد.



در سراسر نقشه، قطعات زمینی وجود داشت که می توانستید شهرهای کوچکی را برای جمع آوری منابع روی آن بسازید، و آنها را به هم متصل کنید تا شبکه ای از پاسگاه ها را تشکیل دهند و در عین حال افرادی که به Minutemen نیاز دارند را نجات دهید. این یک حواس‌پرتی سرگرم‌کننده بود که گیم‌پلی معمول تیراندازی RPG را ایجاد کرد، اما بسیار بحث‌برانگیز بود زیرا باعث می‌شد تا قسمت‌های زیادی از نقشه خالی به نظر برسد، چیزی که Starfield تنها با آن تشدید کرد. کهکشان سیارات کم عمق

بنابراین، با نگاه به آینده، تعجبی ندارد که طرفداران در مورد اینکه آیا شهرک سازی باید از Fallout و Starfield در The Elder Scrolls 6 بازگردند یا خیر، نگران باشند.


طرفداران چه می گویند


یکی از طرفداران نوشت: “آنچه که من به طور خاص امیدوار هستم به دست نیاوریم مکانیکی است که نیاز به ایجاد کل جوامع با استفاده از مقادیر انبوه منابع دارد.” من واقعاً امیدوارم که Bethesda کاملاً از هر چیزی که از راه دور شبیه به سیستم‌های FO4/Starfield است اجتناب کند و ما فقط خانه‌های معمولی (ترجیحاً قبلاً تزئین شده) در شهرها داشته باشیم که به عنوان خانه بازیکنان و سینک‌های کوچک زیبا برای پول عمل می‌کنند.»

بسیاری از افراد دیگر این عقیده را داشتند و نوشتند که مایلند ایده Hearthfire گسترش یابد، اما بدون “مدیریت یا خرد کردن منابع” که شهرک‌ها با خود به ارمغان آوردند: “امیدوارم نه. این یک مکانیک خسته کننده است که خیلی بیشتر از ارزشش دردسر دارد، من ترجیح می‌دهم خانه‌هایی از Oblivion را داشته باشم، جایی که می‌توانید در یک خانه خاص سرمایه‌گذاری کنید، اما مجبور نیستید ساعت‌ها را صرف جمع‌آوری زباله‌های تصادفی کنید.


با این حال، برخی از طرفداران ساختمان پایه را “دوست داشتند” و دوست دارند دوباره آن را در TES6 ببینند و بتوانند دهکده های کوچکتر خود را مانند Rorikstead ایجاد کنند. اما اتفاق نظر کلی این است که نمی‌تواند به اندازه Fallout 4 یا Starfield گسترده باشد – حداکثر یک یا دو قطعه زمین، به طوری که هنوز جایی برای شهرک‌های دست ساز طراحی شده توسط توسعه‌دهندگان وجود دارد.

یکی از کامنت‌کنندگان نوشت: “شاید یک شهر آن مکانیک را داشته باشد. مثل اینکه بگوییم وضعیت هلگن یا کواچ است. اما در کل، من نمی‌خواهم وقتم را صرف ساختن چندین پایه کنم.”

“اگر در High Rock/Hammerfell است، یک جامعه کشاورزی کوچک در یک مرکز تجاری ایجاد کنید، پیروان و همراهان خود را با میخانه ها و سالن های صنفی خود جذب کنید. رشد می تواند هم در جهان و هم در داخل قلعه شما منعکس شود. هیچ چیز به اندازه Fallout 4 درگیر نیست. ” دیگری می خواند.


به احتمال زیاد، ما به ساختن پایه دست خواهیم یافت، زیرا در دهه گذشته به بخشی ریشه ای از فرمول بتسدا تبدیل شده است. اما اینکه چگونه در مجموعه‌ای به همان اندازه که به خاطر داستان‌گویی و کاوش‌های دقیق، زیست‌محیطی مشهور است، برخورد می‌شود، فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا