ارز دیجیتال

کتی وود آرک اینوست با کریپتو می‌چسبد، می‌گوید بیت‌کوین و اتریوم در مسیر درستی هستند.

منبع: AdobeStock / Wirestock

کتی وود، مدیر صندوق سرمایه‌گذاری محبوب و متمرکز بر فناوری، اعلام کرده است که به سرمایه‌گذاری‌های ارزهای دیجیتال خود ادامه می‌دهد، در حالی که بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) را به‌عنوان بلاک چین‌های غیرمتمرکز که به او اعتماد به نفس در این فضا داده‌اند تحسین می‌کند.

کتی وود، مدیر عامل شرکت مدیریت دارایی Ark Invest، در صحبت با CNBC در روز دوشنبه این هفته، بیت کوین را به ویژه به دلیل غیرمتمرکزترین و شفاف ترین بلاک چین در فضای کریپتو تحسین کرد. او همچنین با سام بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX شرمسار مقایسه کرد و گفت که دلایل واضحی وجود دارد که چرا او سایر بلاک چین ها را به بیت کوین ترجیح می دهد.

سام بنکمن-فرید بیت کوین را دوست نداشت. چرا او آن را دوست نداشت؟ وود در این مصاحبه گفت: چون کاملاً غیرمتمرکز و شفاف است، او نمی‌توانست آن را کنترل کند.

او اضافه کرد که شرکت‌هایی که در طول رکود بازار ارزهای دیجیتال در سال گذشته دچار رکود شدند، از جمله FTX، وام‌دهنده کریپتو سلسیوس، و صندوق تامینی Three Arrows Capital (3AC) همگی «کاملاً غیرشفاف و متمرکز بودند».

وود توضیح داد که خود بلاک چین های غیرمتمرکز، از سوی دیگر، انعطاف پذیر هستند:

«بلاک چین‌ها، چه در مورد بیت‌کوین یا اتریوم و بسیاری دیگر صحبت کنید، از هیچ چیزی رد نشدند. معاملات متوقف نشد. و فکر می‌کنم این به ما اطمینان زیادی داده است که آنها در مسیر درستی هستند.»

“سه انقلاب”

مدیر صندوق محبوب بیشتر در مورد پایان نامه خود در مورد فضای کریپتو و چگونگی اختلال در امور مالی سنتی و تأثیرگذاری بر جامعه گسترده تر توضیح داد. به گفته این سرمایه گذار، “سه انقلاب” وجود دارد که با ظهور کریپتو تقویت می شود.

«انقلاب پول وجود دارد که عمدتاً بیت کوین یا بیت کوین و اتر است. انقلاب خدمات مالی وجود دارد که اتریوم است. و این مفهوم حقوق مالکیت دیجیتال وجود دارد… آن Web3 است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا