بازی

توسعه دهنده Forspoken Luminous Productions در حال ادغام با Square Enix است

توسعه‌دهنده Forspoken در حال ادغام با Square Enix است، اما استودیو می‌گوید که DLC تابستانی همچنان طبق برنامه‌ریزی‌شده پیش خواهد رفت.


توسعه دهنده Forspoken Luminous Productions در حال ادغام با ناشر خود Square Enix است. این در حالی است که Forspoken با نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان و استقبال بدتر از سوی طرفداران مواجه شد، به دلیل مبارزات کسل کننده، جهان باز خالی و دیالوگ های “ترس” مورد انتقاد قرار گرفت.


Luminous Productions به تازگی این حرکت را در توییتر تایید کرد و فاش کرد که ادغام تا اول ماه مه کامل می شود. این بیانیه به طرفداران اطمینان می دهد که تمرکز آن بر روی Forspoken “فعلا” است، اما مشخص نیست که چه مدت مجاز به پشتیبانی از این بازی خواهد بود. این.

مطالب مرتبط: Forspoken فکر می کند بدترین ویژگی بهترین ویژگی آن است

در بیانیه‌ای که در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، آمده است: «از اول ماه مه، تیم با استعداد ما به Square Enix می‌پیوندد تا تجربیات بازی‌های جدید و نوآورانه‌ای را به بازیکنان در سراسر جهان ارائه دهد.

در ادامه آمده است که تیم همچنان روی Forspoken کار خواهد کرد و در حال حاضر روی یک پچ کار می‌کند که به «عملکرد کلی بازی» می‌پردازد. این بیانیه می گوید که به زودی یک به روز رسانی در مورد این پچ وجود خواهد داشت.

علاوه بر این، استودیو می‌گوید که DLC آینده هنوز در مسیر انتشار تابستانی است، بنابراین به نظر می‌رسد که ادغام نباید بر آن پنجره انتشار تأثیر بگذارد.

اگرچه این ممکن است فعلاً مثبت به نظر برسد، اما باید به خاطر داشت که Square Enix در زمانی که IP به انتظارات خود نمی رسد چقدر می تواند بی رحم باشد. سال گذشته، کریستال داینامیکس و ایدوس مونترال با مبلغ نسبتا کمی به گروه امبراسر فروخته شد. این پس از غیبت هایی مانند انتقام جویان مارول و فروش ضعیف از سوی محافظان کهکشان تحسین شده صورت گرفت. به همین دلیل، Square از مالکیت فرنچایزهای بزرگی مانند Tomb Raider و Deus Ex صرف نظر کرد، زیرا به نظر می‌رسید نمی‌خواست تعداد زیادی از بازی‌های تک‌نفره در آن واحد نگران شوند.

بنابراین، با توجه به اینکه Forspoken چه از نظر انتقادی و چه (ظاهرا) تجاری موفقیت‌آمیز نبود، باید دید که Square Enix چه مدت منتظر می‌ماند تا این کار را انجام دهد. البته، این یک سرویس زنده نیست، بنابراین همچنان کار خواهد کرد. اما ممکن است به‌روزرسانی‌های کمتری نسبت به برنامه‌نویس‌ها دریافت کنیم.

بعدی: بازی های تک نفره همیشه آنلاین، ضد بازیکن و ضد حفظ هستند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا