برنامه نویسی

AWS و بیمه سایبری – انجمن DEV

نقض داده ها در حال افزایش است، زیرا داده ها ارز جدید هستند. رشد و گسترش اینترنت در ایجاد «دیجیتال»، اکثر کسب و کارهای آنلاین را به حرکت درآورده است. این توسعه نحوه مدیریت داده ها را تغییر داده است.
AWS تعدادی سرویس و ابزار دارد که امنیت را در فضای ابری تضمین می‌کند تا اطمینان حاصل کند که A سه‌گانه زیرساخت‌های امنیتی اساسی که احراز هویت، مجوز و چارچوب حسابداری وجود دارد، حفظ می‌شود.

سه گانه A

با در نظر گرفتن این موضوع، AWS به مشتریان کمک می کند تا زیرساخت های خود را برای جلوگیری از حوادث سایبری با کاهش تهدیدات و مصالحه از طریق شناسایی با آمازون Guard Duty سخت کنند.

تجسم آمازون گارد وظیفهوظیفه گارد آمازون

Amazon Guard Duty با استفاده از شناسایی هوشمند تهدید، نظارت مستمر بر رفتارهای مخرب در حساب aws و حجم کاری شما محافظت می کند.
AWS با راه‌اندازی برنامه بیمه سایبری AWS که به پیوند شرکای AWS با بیمه امنیت سایبری کمک می‌کند، امنیت را یک پله بالاتر برده است و در غیر این صورت «بیمه سایبری» نامیده می‌شود و در این زمینه مهم‌تر است، AWS تعهد خود را به ایمن کردن همه چیز در فضای ابری و همچنین کمک نشان می‌دهد. شرکای آن با گرفتن بیمه در یک ضربه محکم، وضعیت امنیتی خود را بهبود می بخشند.
AWS از طریق شبکه‌های شریک خود به رهبری رایان اورسی که در AWS re:inforce گفت: AWS روی تمام شرکا در چشم‌انداز امنیتی کل طیف از خدمات حرفه‌ای گرفته تا شرکت‌های بزرگ برای کمک به تسهیل امنیت تمرکز می‌کند.
رایان اورسی، رئیس بنیادهای ابری جهانی AWS برای شبکه شریک AWS این را به عنوان “لحظه ای تعیین کننده برای اینجا در AWS و شرکای ما” توصیف می کند که در AWS Reinforce 2023 رونمایی شد.

ارائه برنامه بیمه سایبری AWS به کاهش استرس ناشی از کاغذبازی‌ها و فرآیندهای زیادی کمک می‌کند و زمان و روزهای صرف شده برای دریافت مظنه را به حداقل می‌رساند.
برنامه بیمه سایبری AWS این اطمینان را به شما می دهد که در مدت 2 روز یا کمتر، حق بیمه را دریافت کنید و به پایین نگه داشتن حق بیمه کمک می کند و همه اینها به مرکز امنیتی AWS وابسته است.

بصری سازی هاب امنیتی آمازونهاب امنیتی آمازون
Amazon Security Hub یک سرویس مدیریت وضعیت امنیتی ابری است که بهترین عملکرد امنیتی را بررسی می‌کند، هشدارها را جمع‌آوری می‌کند و اصلاح خودکار را فعال می‌کند.

فرآیند جریان هاب امنیتی آمازون در برنامه بیمه سایبری AWS
این برنامه برای همه شرکت‌ها از کوچک گرفته تا غول‌پیکر باز است و شرکای کانال AWS می‌توانند هر فروشنده بیمه‌ای را انتخاب کنند، چه بیمه‌گر، چه کارگزار یا شرکت بیمه، زیرا AWS به تسهیل روابط بین شرکای خود و شرکت‌های بیمه کمک می‌کند. شرکت بیمه.
شبکه شریک AWS برنامه‌هایی را ایجاد می‌کند تا به مشتریان کمک کند بهترین شیوه‌ها را در محیط AWS درک کنند و کارشناسانی که به شرکا کمک می‌کنند، چک لیست فنی برای کمک به هر مشتری دارند.
برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه بیمه سایبری AWS به شبکه همکاران AWS مراجعه کنید

برگرفته از CRN

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا