بازی

10 بهترین حالت بازی پرچم را در بازی های ویدیویی ضبط کنید

Rate this post

تسخیر پرچم. شما آن را می شناسید، دوستش دارید و احتمالاً ساعت های زیادی را صرف بازی آن کرده اید. حالت ساده بازی برای چندین دهه مورد علاقه گیمرها بوده است و احتمالاً به همین دلیل است که تقریباً همیشه در تقریباً هر بازی چند نفره موجود است. تقریباً غیرممکن است که حالت ساده را در نظر نگیرید زیرا توسعه دهندگان می توانند پیچش های منحصر به فرد زیادی ایجاد کنند.


مطالب مرتبط: بهترین بازی ها با حالت خلاقانه

در حالی که بازی‌های ویدیویی دارای بسیاری از حالت‌های اصلی Capture The Flag هستند، افراد زیادی هستند که تصمیم گرفته‌اند یک گام فراتر بروند و حالت نمادین را مختص خود کنند. گاهی اوقات، این حالت می‌تواند شامل مبارزات اسلحه ساده باشد تا همه چیز را هیجان‌انگیز نگه دارد، اما برخی بازی‌ها با پرتاب کردن وسایل نقلیه و حتی شمشیرهای نوری کمی هیجان بیشتری را انتخاب می‌کنند.

گیمر ویدیوی روز

10 تیم قلعه 2

Capture The Flag ممکن است در Team Fortress 2 نسبتاً استاندارد باشد، اما گیم‌پلی و کلاس‌های فوق‌العاده در واقع باعث می‌شود که حالت بازی چیزی جز استاندارد باشد. همه کسانی که این بازی را انجام داده‌اند می‌دانند که اگر هر دو تیم مملو از بازیکنان ماهر باشند، هر دور می‌تواند شدید باشد.

استراتژی‌های منحصربه‌فرد زیادی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند در مسابقه Capture The Flag پیاده‌سازی کنند که احتمالاً هر کدام به‌طور متفاوتی بازی می‌کنند. تعجب آور نیست که Team Fortress 2 می تواند یک حالت ساده را بدون هیچ گونه پیچ و تاب بزرگی بسیار پویا بسازد، زیرا بازی بسیار محبوب است.

9 هالو بی نهایت

Halo Infinite For The Steam Deck

سری Halo با حالت های Capture The Flag غریبه نیست. این مجموعه دیگری است که در طول سال ها سعی کرده است چند پیچش منحصر به فرد را در حالت کلاسیک به نتایج متفاوتی برساند. جدیدترین تلاش، Halo Infinite، دارای یک حالت سرگرم کننده برای طرفداران مسابقه است.

برخلاف برخی از ورودی‌های سری، پرچم‌دار در این حالت بسیار ضعیف‌تر است. یک استراتژی منحصر به فرد وجود دارد که می‌توان آن‌ها را اجرا کرد تا بیشترین موفقیت را مشاهده کرد، اما در بیشتر موارد، حالت دقیقاً همان چیزی است که انتظار دارید. آشنا است، اما این بدان معنا نیست که خیلی سرگرم کننده نیست.

8 TimeSplitters 2

Time Splitters 2 اکشن چند نفره

سری TimeSplitters ممکن است یکی از کم‌ارزش‌ترین شوترهای تمام دوران باشد و همچنین یکی از بهترین حالت‌های Capture The Flag را نیز دارد. TimeSplitters 2 که همیشه در تلاش بود تا کمی منحصر به فرد از دیگر بازی‌های این سبک باشد، در عوض حالت Capture The Bag را داشت.

مطالب مرتبط: بهترین حالت های سر بزرگ در بازی ها

این حالت مانند حالت استاندارد Capture The Flag بود، اما کمی شخصیت بیشتر به آن بخشید. مبارزه با آن در حالی که کورتز با عجله در حالی که یک کیف را در دست می گیرد، همیشه خنده دار است. با نقشه های زیادی برای بازی، Capture The Bag یکی از بهترین حالت های چند نفره در بازی بود.

7 Jedi Knight 2: Jedi Outcast

Star Wars Jedi Knight 2 - Jedi Outcast Nintendo Switch.  کایل کاتارن با استورم تروپرز مبارزه می کند.

Jedi Outcast در واقع دارای دو حالت مختلف Capture The Flag برای لذت مضاعف است، به علاوه می توانید از Kyle Katarn برای بوت کردن استفاده کنید. کسانی که بازی چند نفره این بازی را از دست داده اند، به طور جدی یک تجربه خارق العاده پر از انفجار، شمشیر نوری و قدرت های نیروی فراوان را از دست می دهند.

سطوح فوق‌العاده و قدرت‌های نیرو، Capture The Flag را به یک انفجار مطلق تبدیل می‌کند، اما حالت دوم، Capture The Ysalamiri، با جلوگیری از استفاده از قدرت‌های زور هنگام تلاش برای گلزنی، زمین بازی را یکسان می‌کند. این حالت شما را مجبور می کند که اگر می خواهید به پایه بازگردید، به هم تیمی های ماهر تکیه کنید.

6 Metroid Prime Hunters

آثار هنری Metroid Prime Hunter

در حالی که بسیاری از مردم ممکن است این جواهر دستی را فراموش کرده باشند، Metroid Prime Hunters یک حالت چندنفره فوق‌العاده دارد که به سادگی به عنوان Capture شناخته می‌شود. این حالت استاندارد بازی Capture The Flag با پیچ و تاب متروید بود.

این گیم پلی فوق العاده است که واقعاً باعث درخشش این حالت می شود. با توجه به اینکه طرفداران این سری سال ها برای یک بازی تیراندازی اول شخص مدرن Metroid که بازی چند نفره آنلاین را ارائه می دهد، سر و صدا می کردند، شاید زمان آن رسیده باشد که به Metroid Prime Hunters یک چهره مدرن ارائه دهیم تا مردم بتوانند حالتی را که از دست داده اند، تجربه کنند.

5 Splatoon 3

DLC Inkopolis برای Splatoon 3.

سری Splatoon در بازی‌های خود به برداشت‌های منحصر به فرد خود از فرمت Capture The Flag پرداخته است. یکی از بهترین حالت‌ها، نبردهای Anarchy Splatoon 3، به‌ویژه Tower Control و Rainmaker است.

Tower Control شما را می بیند که سعی می کنید کنترل یک برج را به دست بگیرید و آن را برای پیروزی به منطقه دشمن تحویل دهید، در حالی که Rainmaker شما را در حال انجام کاری مشابه با یک سلاح می بیند. هر دو حالت پر هرج و مرج هستند و حالت را منحصر به فرد می کنند در حالی که همچنان خارش Capture The Flag را ایجاد می کند.

4 تیتان سقوط 2

Bt از titanfall 2 زانو زده و به پایین نگاه می کند

چه آن را امتحان کرده باشید یا نه، Titanfall 2 ممکن است یکی از بهترین حالت های Capture The Flag را داشته باشد. دلیل این امر به جنبه منحصر به فرد بازی باز می گردد: تایتان ها. اساساً برای حمل پرچم نمی توان در یک تایتان بود.

این امر بازیکنان را وادار می‌کند که به یکدیگر تکیه کنند تا به سرعت از میدان عبور کنند بدون اینکه تحت تسلط حریفان خود قرار گیرند. چیزهای زیادی برای دوست داشتن در مورد حالت وجود دارد، بنابراین ناراحت کننده است که افراد بیشتری در نهایت به آن فرصت ندادند.

نیدلز کین در اتاق کار ایستاده است

برای برخی، حالت Nuke Mode Twisted Metal در مقایسه با حالت‌های Capture The Flag کمی دشوار به نظر می‌رسد، اما یک بار دیگر، فقط یک تغییر منحصر به فرد در یک حالت آشنا است. بازی مبارزه با وسایل نقلیه، پر از ماشین‌های خارق‌العاده فراوان، شما را مجبور می‌کند تا کنترل دشمنان خود را برای پرتاب سلاح‌های هسته‌ای برای نابود کردن یک مجسمه به دست بگیرید.

مطالب مرتبط: بازی هایی که در حالت آسان بسیار لذت بخش هستند

اگر دشمنان سقوط کرده را پرچمی می‌دانید که باید تسخیر شود، و سلاح‌های هسته‌ای به‌عنوان نقطه‌ای به سمت نابود کردن مجسمه می‌روند، Twisted Metal ممکن است یکی از خلاقانه‌ترین حالت‌های Capture The Flag را در هر بازی داشته باشد.

2 پرنسس چاق

تبلیغاتی پرنسس چاق

چه آن را دوست داشته باشید و چه از آن متنفر باشید، Fat Princess می تواند زمان بسیار سرگرم کننده ای باشد. این بازی همچنین دارای یک حالت نسبتا منحصر به فرد Capture The Flag است که خود شاهزاده خانم چاق را نشان می دهد. پیچ و تاب در اینجا این است که او کم و بیش پرچمی است که باید تصرف کرد.

شما می توانید با چاق کردن شاهزاده خانم تا حد ممکن شرایط را برای حریفان سخت کنید، اما این جایی نیست که استراتژی حالت متوقف می شود. از آنجایی که بازی بسیار پر هرج و مرج است، شما و تیمتان همچنان باید با هم کار کنید تا در صدر قرار بگیرید.

1 Star Wars Battlefront 2 (PS2)

جلد هنری Star Wars Battlefront 2.

با تکرار مدرن Star Wars Battlefront 2 مشکلی وجود ندارد، اما نسخه اصلی بسیار محبوب‌تر است و دلیل خوبی هم دارد. این سری انتخاب بین Capture The Flag با یک یا دو پرچم را ارائه داد.

صرف نظر از حالتی که انتخاب کردید، از ابتدا تا انتها با دوستانی که در کنار شما بودند یا بدون آن، در یک انفجار مطلق بودید. نبردهای عظیم و مکانیک های خارق العاده، هر مسابقه را سرگرم کننده می کرد و Capture The Flag یکی از بهترین چالش ها برای انجام بود.

بعدی: بهترین حالت های اضافی در بازی های مبارزه ای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا