شبکه های اجتماعی

9 برند الهام بخش با هدف در اینستاگرام

ما یک راز کوچک را به شما می‌دهیم: ما برندها را با هدف دوست داریم.

و ما تنها نیستیم با توجه به قیمت و کیفیت مشابه، 91٪ از مصرف کنندگان احتمالاً به برندی روی می آورند که از یک هدف خوب پشتیبانی می کند.

خواه ایجاد مراقبت از پوست پایدار باشد یا توانمندسازی جامعه LGBTQ+ – برندهای هدفمند می توانند محصولات خود را بفروشند و از دلایلی که به آنها اهمیت می دهند حمایت کنند.

در این پست وبلاگ، 9 برند متمرکز بر ماموریت، نحوه استفاده از اینستاگرام برای کمک به ایجاد تغییرات معنادار و آنچه می توانید از آنها بیاموزید را مورد توجه قرار خواهیم داد:

چرا برندها باید از علل اجتماعی در رسانه های اجتماعی حمایت کنند؟

دیگر فقط فروش یک محصول یا خدمات کافی نیست – 74 درصد از مصرف کنندگان انتظار دارند که برندها در مورد مسائل مهم موضع بگیرند.

اما بهتر است فراتر از کمک های خیریه بروید و هدف را در چشم انداز و ماموریت کلی برند خود بگنجانید.

و رسانه های اجتماعی راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن این ماموریت با جامعه شماست. حمایت از یک هدف در رسانه های اجتماعی به انسانی کردن برند شما و افزایش وفاداری به برند کمک می کند.

با همسویی با ارزش‌های مخاطبان، آنها به حامیان کسب‌وکار شما تبدیل می‌شوند و محصولات شما را به خانواده و دوستان توصیه می‌کنند.

برندهای با هدف در داخل نیز تقویت می‌شوند – مطالعه‌ای در سال 2018 نشان داد که احتمال اینکه کارمندان موفق در شرکتی با هدف قوی کار کنند، سه برابر بیشتر است.

کارمندان و مصرف کنندگان به طور یکسان از ماموریت شما الهام می گیرند و احساس بهتری از حمایت از کسب و کاری می کنند که تاثیر مثبتی دارد به جای کسب و کاری که صرفا بر کسب درآمد متمرکز است.

این 9 برند بیشتر از فروش محصولات خود و استفاده از اینستاگرام برای ایجاد تغییرات معنی دار انجام می دهند:

برندهایی با هدف شماره 1: دم کرده دکتر کامبوجا

Brew Dr. Kombucha شرکت معمولی کامبوچای شما نیست. به عنوان اولین شرکت ملی کامبوچا که به یک شرکت معتبر B تبدیل شده است، پایداری در هسته کاری آنها قرار دارد.

فید اینستاگرام آن‌ها مملو از پس‌زمینه‌های رنگارنگ و عکس‌های سرگرم‌کننده از نوشیدنی‌هایشان است، همراه با گرافیک‌هایی که هدفشان را بیان می‌کنند.

Brew Dr. همچنین اغلب از ویژگی Linkin.Bio Later برای به اشتراک گذاشتن طعم های مختلف و تلاش های پایداری خود استفاده می کند.

و به جای اینکه فقط ترافیک را به یک لینک هدایت کنند، می توانند بازدیدکنندگان را به قسمت های مختلف محتوا بفرستند.

صفحه Linkin.Bio دکتر Brew. هر عکس فالوورها را به یک لینک متفاوت هدایت می کند.

نتیجه نهایی؟ مخاطبان Brew Dr. می آیند تا اینستاگرام خود را با مکانی برای دریافت دستور العمل های سرگرم کننده ماکت و کسب اطلاعات بیشتر در مورد محیط زیست گرایی متقاطع مرتبط کنند. این یک برد-برد است.

همانطور که مدیر برند دیجیتال آنها به اشتراک می گذارد، “این یک چالش منحصر به فرد و سرگرم کننده است که بین صحبت کردن در مورد مسائل جدی مانند پایداری و عدالت اجتماعی در مقابل همیشه صحبت کردن در مورد طعم هایمان تعادل ایجاد کنیم.”

آیا می خواهید درباره استراتژی Brew Dr. و نحوه برنامه ریزی محتوای اجتماعی بیشتر بدانید؟ ما را بخوانید آخرین مطالعه موردی در مورد این نام تجاری متمرکز بر ماموریت.

برندهایی با هدف شماره 2: زیبایی هاناهانا

Hanahana Beauty ماموریتی برای توانمندسازی زنان سیاه‌پوست در سطح جهان دارد. به عنوان یک برند مراقبت از پوست و سلامتی، ماموریت آن با تولید محصولات طبیعی مراقبت از پوست همزمان است.

با یک نگاه به فید اینستاگرام آنها، ترکیبی از تصاویر سبک زندگی، نقل قول ها و عکس های محصول را خواهید دید. از زیبایی‌شناسی منسجم گرفته تا شرح‌های مربوط به عشق به خود و مراقبت از خود، انجمن زیبایی هاناهانا بزرگترین نقطه قوت آن است.

علاوه بر پست‌هایی درباره سلامتی، هاناهانا بیوتی همچنین داستان‌ها و به‌روزرسانی‌هایی را در مورد حلقه مراقبت هاناهانا به اشتراک می‌گذارد – ابتکاری که برای حمایت مستقیم از زنانی که در غنا با آنها کار می‌کنند ایجاد شده است.

استفاده از اینستاگرام برای یادآوری مکرر این ابتکار به مخاطبان راهی عالی برای افزایش فروش و افزایش وفاداری به برند است – به خصوص زمانی که 100 درصد درآمدها گهگاه مستقیماً به حلقه مراقبت می‌رود.

وقتی فالوورهای جدید به فید آنها برخورد کنند، دقیقاً می دانند که Hanahana Beauty مخفف چه کسی است، از چه کسی حمایت می کند، و اینکه خرید محصولات مراقبت از پوست آنها به زنان در سراسر جهان نیز کمک می کند.

برندهایی با هدف شماره 3: خارق العاده

به دنبال یک برند سبک زندگی با موضع قوی در مورد مسائل اجتماعی هستید؟ فوق العاده برای شما عالی است.

این برند محتوای قابل اشتراک گذاری در اینستاگرام ایجاد می کند – مانند گرافیک ها، نقل قول ها، اسکرین شات های توییت ها – که منعکس کننده موقعیت آنها در مورد موضوعاتی از جمله سلامت روان، مراقبت های بهداشتی، نژادپرستی و همجنس گرا هراسی است.

با استفاده از قالب‌های ساده نقل قول‌ها و عبارات، Phenomenal می‌تواند تعامل را افزایش دهد – افراد بیشتر احتمال دارد این نوع محتوا را نظر بدهند، لایک کنند، ذخیره کنند و به اشتراک بگذارند. این به Phenomenal اجازه می دهد تا به چشمان بیشتری برسد و آگاهی را در مورد دلایلی که آنها حمایت می کنند افزایش دهد.

Phenomenal هنگام نمایش محصولات خود از زیرنویس های طولانی تری برای آموزش مخاطبان خود و تکرار موضع خود استفاده می کند.

محصولات آنها منعکس کننده خوراک آنها است و جای تعجب نیست که تی شرت های پدیده شامل بیانیه هایی هستند که از جوامع و اهداف آنها حمایت می کنند.

نکته: برای جلب توجه بیشتر به پست‌های هدف اجتماعی خود، گرافیک یا ابله‌های چشم نواز را برای شبکه خود ایجاد کنید. این پست‌های فوق‌العاده قابل اشتراک‌گذاری می‌توانند به افزایش دسترسی و تعامل برند شما کمک کنند.

برندهایی با هدف شماره 4: برایتلند

به گفته بنیانگذار برایتلند، آیشواریا ایر، “برایتلند از میل به تولید غذای بهتر و صادقانه تر – و اعتقاد عمیق به زمین و آنچه در آن فراهم می کند” متولد شد.

Brightland این موضوع را در اینستاگرام از طریق کپشن‌ها و تصاویر نشان می‌دهد که جامعه خود را تشویق می‌کند لحظات ساده را بچشند و بدن خود را با مواد اولیه محلی تغذیه کنند.

آنها همچنین به طور مکرر از پست های چرخ و فلک برای افزایش آگاهی در مورد محیط زیست گرایی متقاطع و پایداری استفاده می کنند.

پست های چرخ و فلک روشی خلاقانه برای آموزش مخاطبان شما هستند و دلایلی که شما به آنها اهمیت می دهید را برجسته می کند.

روش دیگری که Brightland از پست های چرخ فلک استفاده می کند؟

برای به اشتراک گذاشتن دستور العمل های وعده های غذایی مغذی، حاوی مواد اولیه محلی.

با گنجاندن محصولات خود در دستور العمل ها، آنها می توانند روغن زیتون و سرکه های خود را به صورت ماهرانه به فروش برسانند، در حالی که ایده خود را از “زندگی در حالت طلایی” تقویت می کنند، یا همان لذت بردن از لحظات ساده.

با به اشتراک گذاری مکرر دستور العمل، آنها به منبعی برای غذاهای سالم و ساده تبدیل می شوند، در حالی که جامعه ای را رشد می دهند که به اهداف پایدار اهمیت می دهد (و از آنها حمایت می کند).

نکته: پست های چرخ فلک خود را با Later برنامه ریزی و زمان بندی کنید! هنگامی که در تقویم محتوای شما قرار گرفت، زمانی که زمان پست کردن فرا رسید، یادآوری برای شما ارسال می کنیم.

برندهایی با هدف شماره 5: بوی پسر

Boy Smells شمع‌ها و لباس‌های صمیمی می‌فروشد و به گفته بنیان‌گذاران آنها، “می‌خواست محصولاتی داشته باشد که مردانه و زنانه را به طور همزمان به شیوه‌ای ساده و سرراست در بر می‌گرفت که آشکارا برای یک جنسیت هدف قرار نگرفت.”

ماموریت آنها از طریق حمایت پولی آنها از سازمان هایی مانند پروژه ترور یک گام فراتر برداشته می شود. در طول ماه جولای، Boy Smells 15٪ از درآمد حاصل از مجموعه PRIDE خود را به این موسسه غیرانتفاعی اهدا کرد.

اگر مخاطبان شما بتوانند با ماموریت شما ارتباط برقرار کنند یا با آن همدلی کنند، به مدافعان اهداف اجتماعی شما تبدیل خواهند شد و حمایت خود را با کیف پول خود نشان خواهند داد.

وقتی نوبت به راه اندازی یا انتشار مجدد یک محصول می رسد، می توانید از Boy Smells نیز سرنخ بگیرید و ترافیک را به وبلاگ خود هدایت کنید.

Boy Smells با مجموعه PRIDE خود مصاحبه ها و عکس هایی از افراد با نفوذ در جامعه LGBTQIA+ را به نمایش گذاشت. آنها از اینستاگرام به عنوان یک تیزر استفاده کردند – افزایش علاقه به محتوای طولانی و شمع.

آیا می خواهید در مورد بازاریابی و تولید محتوا در دنیای پست باینری اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ به متیو هرمان، یکی از بنیانگذاران بوی بوی پسر در ما گوش دهید LaterCon بازپخش.

برندهایی با هدف شماره 6: Nolaskinsentials

جین اورمون، موسس این شرکت، می‌گوید: «میل من به پوست شفاف و عشق من به محیط‌مان در زمان ایجاد Nolaskinsentials به تمرکز اصلی تبدیل شد.

Nolaskinsentials به عنوان یک شرکت مراقبت از پوست وگان برای هزاره ها، با بسته بندی های زیست تخریب پذیر و قابل بازیافت، اغلب بومرنگ های سرگرم کننده و عکس های پشت صحنه را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد تا از ادعاهای خود پشتیبانی کند.

آنها محتوای پشت صحنه را یک قدم جلوتر می برند و از استوری اینستاگرام استفاده می کنند. چندین کارمند – از موسس گرفته تا مدیر دفتر – فیلم فیلم می گیرند که به سوالات متداول پاسخ می دهد و موجودی، سفارش و فرآیند ارسال را نشان می دهد.

@nolaskinsentials

نگاهی اجمالی به فعالیت های روزمره آنها، برند آنها را انسانی می کند و آنها را با مخاطبان خود مرتبط می کند.

ما همچنین می‌توانیم ببینیم که این نام تجاری عمدتاً توسط افراد هزاره (مخاطبان اصلی آنها) اداره می‌شود – تبدیل شدن به منبع الهام برای کسانی که می‌خواهند یک کسب‌وکار سازگار با محیط زیست را راه‌اندازی و رشد دهند.

برندهایی با هدف شماره 7: یوسویم

یوسویم فیدهای اینستاگرامی را با عکس هایی از زنانی که لباس های شنای اخلاقی خود را پوشیده اند، تحت تاثیر قرار داده است. Youswim که برای نشان دادن واقعی زنان و پذیرش بدن در حال تغییر آنها طراحی شده است، به نداشتن سایز افتخار می کند.

در عوض، لباس‌های شنای آن‌ها یک سایز مناسب دارند: «اگر معمولاً 2 تا 14 آمریکایی هستید، این لباس‌ها برای شما مناسب هستند.» این گروه خواهرانه شلوار مسافرتی برای لباس شنا است.

یوسویم که از عشق به خود و مثبت بودن بدن دفاع می کند، برای فروش محصولات و ماموریت خود به شدت به محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) متکی است. فید اینستاگرام آنها پر از مشتریان واقعی است که در ساحل لباس شنا می پوشند یا در خانه استراحت می کنند.

UGC یک استراتژی بازاریابی عالی برای مشاغل کوچک است که ممکن است بودجه زیادی برای همکاری با اینفلوئنسرها نداشته باشند.

در عوض، Youswim می‌تواند از پست‌های ارگانیک استفاده کند، جامعه‌ای وفادار بسازد، و فضای امنی را برای زنان ایجاد کند تا درباره آنها صحبت کنند و بدن خود را بدون قضاوت نشان دهند.

برندهایی با هدف شماره 8: دم کردن هنرهای جمعی

از سال 2013، Later User Collective Arts Brewing آثار بیش از 2000 هنرمند را بر روی برچسب محصولات خود منتشر کرده است. با انجام این کار، آنها می توانند الکل خود را بفروشند در حالی که از پلتفرم خود برای تقویت کار هنرمندان در سراسر جهان استفاده می کنند.

و مرحله بعدی آن ماموریت؟ برای افزایش تنوع و حمایت از جوامع حاشیه نشین.

سال 2020 شاهد افزایش مسئولیت پذیری برندها و به اشتراک گذاری برنامه های خود برای فراگیرتر بودن بوده است، و ابتکار عمل تقویت صداهای Collective Arts Brewing می تواند به ایجاد تغییر کمک کند:

Collective Arts Brewing همچنین با مجموعه IGTV “Open Studio” از جامعه خلاق پشتیبانی می کند. در هر قسمت، یک هنرمند یا نوازنده بینندگان را به فضای کاری یا استودیوی خود می برد و نحوه منبع الهام بودن آن را به اشتراک می گذارد.

این باعث می شود فید اینستاگرام آنها برای دنبال کردن سرگرم کننده باشد. می‌توانید قسمت‌های کوتاه را تماشا کنید، با هنرمندانی در گوشه‌های دیگر جهان آشنا شوید و به یک طرفدار جدید تبدیل شوید – به‌ویژه اگر آنها برچسبی برای Collective Arts Brewing طراحی کرده باشند.

آثار هنری با نسخه محدود روی قوطی‌ها و برچسب‌های آبجوشان انحصاری ایجاد می‌کند، وفاداری به برند را افزایش می‌دهد و به جذب ترافیک به سایت آنها کمک می‌کند.

برندهایی با هدف شماره 9: زیبایی استخوان گونه

Cheekbone Beauty ماموریت دارد دنیایی پایدارتر بسازد و در عین حال جوامع بومی را توانمند کند.

و آنها این کار را در حین فروش رژ لب، برق لب و محصولات ابرو انجام می دهند.

Cheekbone Beauty از اعتبار و زیرنویس‌های طولانی استفاده می‌کند تا در مورد آموخته‌های کلیدی که بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک با آن‌ها مواجه می‌شوند صحبت کند، مانند ایده‌پردازی محصول یا کار با اینفلوئنسرها:

شفافیت آنها آنها را قابل ارتباط می کند و جامعه آنها را تقویت می کند – احساس می کنیم با آنها رشد می کنیم و می خواهیم با خرید محصولات آنها حمایت خود را نشان دهیم.

شور و اشتیاق Cheekbone Beauty برای ایجاد فضایی در صنعت زیبایی که در آن جوانان بومی احساس نمایندگی می کنند در محتوای آنها نیز منعکس شده است.

هنگام راه‌اندازی مجموعه SUSTAIN، زیرنویس‌هایشان حاوی درس‌های کوتاهی درباره فرهنگ بومی بود. به عنوان مثال، سایه ای به نام آکی کلمه Anishinaabe یا Ojibwe به معنی زمین یا زمین است.

استفاده از زیرنویس به عنوان نوعی داستان سرایی به Cheekbone Beauty اجازه می دهد تا به مخاطبان خود آموزش دهد، ماموریت خود را به اشتراک بگذارد و با جامعه خود ارتباط برقرار کند.

برندهای با هدف می توانند محصولات خود را بفروشند و در عین حال از دلایلی که به آنها علاقه دارند حمایت کنند. آنها از اینستاگرام به عنوان ابزاری برای افزایش آگاهی، ایجاد ارتباطات و ایجاد تغییرات معنادار استفاده می کنند.

برخی از برندهای مورد علاقه شما با محوریت ماموریت چه کسانی هستند؟ به ما اطلاع دهید – ما عاشق چت کردن با شما در حساب اینستاگرام Later هستیم.

با انتشار پست ها در زمان صرفه جویی کنید ابزارهای برنامه ریزی بعدی! به راحتی پست های خود را از قبل برنامه ریزی کنید، زیرنویس های خود را تنظیم کنید و عکس های خود را متناسب با هر شبکه اجتماعی سفارشی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا