بازی

بهترین بازی های بیکار برای iOS و اندروید

فهرست مطالب

نکات برجسته

  • بازی‌های بی‌حرکت حتی زمانی که فعالانه بازی نمی‌کنید، تجربه‌ای پرارزش را ارائه می‌دهند، که آن‌ها را برای گیمرهای معمولی عالی می‌کند.

  • Cookie Clicker، Idle Slayer، و Almost A Hero برخی از بهترین بازی‌های غیرفعال هستند که گیم‌پلی لذت‌بخش و تصاویری زیبا را ارائه می‌کنند.

  • از استخراج دوج کوین گرفته تا پختن سوپ با گربه‌ها، طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها وجود دارد که می‌توانید در بازی‌های بی‌حرکتی منحصربه‌فرد انجام دهید.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

بازی های موبایل تمایل به دریافت رپ بد از طرف گیمرهای مشتاق بیشتری دارند، که ممکن است تصور اینکه یک تجربه گیم پلی همه جانبه حتی روی صفحه گوشی چگونه به نظر می رسد برایشان دشوار باشد. اگر به دنبال فرو بردن انگشتان پا در اعماق اقیانوس یعنی بازی‌های موبایلی هستید، بازی‌های بی‌کار بهترین مکان برای شروع هستند.

مربوط

20 بهترین بازی کشاورزی برای موبایل

هیچ چیز مانند مراقبت از مزرعه در حالی که در حال حرکت هستید وجود ندارد.

زیبایی یک بازی بیکار خوب این است که هم برای بازی کردن و هم برای کنار رفتن به شما پاداش می دهد. با این حال، بهترین بازی‌های غیرفعال شما را چنان مجذوب خود می‌کنند که ممکن است در وهله اول برای کنار گذاشتن گوشی خود با مشکل مواجه شوید.

بازی‌های بی‌حرکت به عنوان بازی‌هایی تعریف می‌شوند که حتی زمانی که شما به طور فعال آنها را بازی نمی‌کنید، می‌توانند پاداش دهند. بازی‌های موجود در این لیست همگی این ویژگی را ارائه می‌کنند، اما چیزهای اضافی نیز دارند که آنها را متمایز می‌کند. این می تواند طنز، گرافیک با کیفیت، موسیقی عالی، زمینه جالب، مقیاس بزرگ یا چیزهای دیگر باشد. مواردی که ما انتخاب کرده‌ایم به این دلیل انتخاب شده‌اند که عموماً لذت‌بخش هستند، برای ماندگاری ساخته شده‌اند و بسیار در دسترس هستند و در عین حال زیبا و سرگرم‌کننده هستند.

به روز شده در 27 مه 2024 توسط کوینتون اوکانر: اگر فهرست ما را مجدداً بازديد مي‌كنيد، ممكن است تحت تاثير تعدادي از نوشته‌هاي ما در حال حاضر گربه قرار گيريد. اینطور نیست که ما گربه‌ها را دوست داشته باشیم – برای ثبت، فقط دوست داریم – فقط به نظر می‌رسد که ژانر بازی‌های بی‌کار به عنوان یک قاعده برای آنها ارزش قائل است. پس… اینجا هستیم.

روی آن کوکی‌ها کلیک کنید تا همه مال شما شوند

هنر عنوان کلیک کننده کوکی که یک کوکی و مکان نما را نشان می دهد

زمانی بود که ایده انجام یک بازی بدون اجرای واقعی آن مضحک به نظر می رسید… و صادقانه بگویم، هنوز هم همینطور است، اما نمی توان با نتایج آن بحث کرد. ژانر بیکار ظاهراً یک شبه ظاهر شد به لطف حسی که کلیک کوکی است.

این یک بازی است که در آن روی یک کوکی کلیک می کنید. خودشه. یک کوکی شکلاتی بزرگ در وسط صفحه وجود دارد، و شما باید روی آن کلیک کنید (یا ضربه بزنید) تا کوکی های بیشتری دریافت کنید. سپس از این کوکی ها استفاده می کنید تا کوکی های بیشتری دریافت کنید با هر ضربه

اگر واقعاً احساس زیبایی می‌کنید، می‌توانید آن کوکی‌ها را برای استخدام افرادی مانند مادربزرگ‌ها خرج کنید تا برای شما شیرینی بپزند یا کارخانه‌ها و ماشین‌آلات تغییر دهنده واقعیت را به نام کوکی‌ها بسازید. اگر خودم بگم دلیل بدی نیست.

قاتل بیکار

بدوید، بپرید، و از همه چیز در راه خود ضربه بزنید

Idle Slayer Steam The Hero Slashes at Bees

بازی‌هایی مانند Contra به ایده بازی Run n’ Gun که در عناوین جدیدتری مانند Cuphead و Iron Meat ادامه دارد، کمک کرد. ولی اگر در حال دویدن هستید، و در عوض اسلحه ندارید، بلکه یک شمشیر دارید? سپس شما بازی Dash n’ Slash را دارید، جایی که Idle Slayer در جای خود قرار می گیرد.

این یک دنیای پیکسلی دوبعدی است که در آن شما یک قهرمان را در یک زمین طولانی پر از موانع، تله‌ها و دشمنان هدایت می‌کنید تا از آن عبور کند. تو می توانی با ضربه زدن برای بریدن و پریدن تعامل داشته باشید تا بتوانید از بین ببرید، چیزها را جمع آوری کنید و از خوردن خاک خودداری کنید.

با این حال، شما همچنین می توانید به قهرمان اعتماد کنید که بدون شما اجرا کند و در حالی که خودتان در حال دویدن هستید، به تنهایی تمرین کنید. وقتی برمیگردید، هر آنچه را که آنها به دست آورده اند خرج می کنید و چیزهای جدید براق برای آنها به دست می آورید، زیرا به نظر می رسد خرید چیزها فراتر از توانایی آنها است.

تقریبا یک قهرمان

غیرنظامیان را جمع کنید تا هر طور که می توانند بجنگند

فروشگاه Play تقریبا یک قهرمان که روستاییان را در مقابل یک رئیس نشان می دهد

قهرمان فانتزی اغلب وظیفه دارد سرزمینی از روستاییان درمانده را نجات دهد در حالی که آنها می توانند مدتی را برای آموزش آنها صرف کنند. زمانی که قهرمان کار دیگری انجام می دهد، همیشه این احتمال وجود دارد که دهکده مورد حمله قرار گیرد مانند مبارزه با یک رئیس یا جمع آوری اشکالات. وقتی این اتفاق می‌افتد، روستاییان مجبور می‌شوند مانند تقریباً یک قهرمان قدم بردارند.

این ماجراجویی کوچک طنز باعث می‌شود شما گروهی از روستاییان را کنترل کنید که سعی کرده‌اند یک هم‌افزایی طبیعی بین کلاس‌های قهرمان و نقش‌های خود در زندگی پیدا کنند. شما بچه‌هایی دارید که وانمود می‌کنند، پیرمردهایی که خردشان را به اشتراک می‌گذارند، دوشیزگانی دارید که صمیمانه حمایت می‌کنند، و بیشتر.

شما آنها را در مبارزات رهبری می کنید، به آنها کمک می کنید تا توانایی های اساسی خود را به چیزی چشمگیرتر ارتقا دهند و آنها را شبیه به قهرمانان واقعی کنید. وقتی دور هستید، می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید که خودشان بجنگند، فقط برای اینکه برگردند و ببینند که ستمدیدگان چقدر روی شرورها زیر پا گذاشته‌اند.

دوجمینر

آن راک را استخراج کن و آن سکه را بگیر، دوج

گرافیک Dogeminer دو داگ با کلنگ و سنگ

اگر فکر می کنید که رمز ارز را درک می کنید، این کار را نمی کنید و دیگر به خودتان دروغ نمی گویید. بیت کوین یکی از شناخته شده ترین هاست و بیشتر از ژله روی یک گاو مکانیکی نوسان دارد. آنقدر پاشیدن عجیب و غریب در تابه بود که شخصی یک ارز شوخی به نام دوج کوین ساخت که در نهایت قانونی شد. اکنون می توانید این میم را در قالب Dogeminer تجربه کنید.

مربوط

10 بهترین بازی ماینینگ

از کوتوله های علمی تخیلی گرفته تا بقای زامبی ها، انتخاب خود را انتخاب کنید.

حتی اگر برای جمع‌آوری دوج‌کوین‌ها به ماینینگ نیاز باشد، ارزش این دوج‌کوین‌ها بیشتر از چیزی نیست که در بازی دارند. شما به عنوان دوج همنام بازی کنید، در حالی که آنها به یک ماموریت ماینینگ می روند تا به اندازه کافی دوج کوین استخراج کنند تا به ماه برسند.… جایی که ممکن است سکه های دوج بیشتر باشد. برای استخراج ضربه بزنید، دوج کوین‌های خود را روی یک کلنگ بهتر و سایر تصاویر اینترنتی خرج کنید تا به شما کمک کند حتی بیشتر جمع‌آوری کنید چه در حال بازی هستید یا نه.

جزیره جنگلی

از یک جزیره کوچک و ساکت دیدن کنید… با یک جنگل

بیوم جزیره جنگلی کلود هیلز

در جزیره جنگل، شما به آرامی زیستگاه های طبیعی جهان خود را گسترش دهید. هر بیوم میزبان حیات وحش زیبا و موجودات شایان ستایشی است که از شما می خواهند در تلفن خود غرغر کنید. گیم‌پلی بازی حول محور کسب منابع کافی از حیوانات شما می‌چرخد تا به جوان‌سازی طبیعت ادامه دهید.

تنها نقطه ضعف این بازی این است که تبلیغات بسیار کمی وجود دارد، اما تقریبا همیشه اختیاری هستند. اگر می خواهید سریعتر پیشرفت کنید، چیزی را برای 30 ثانیه تماشا می کنید و شروع به ساختن می کنید! احساس عدم تعادل یا درنده بودن نمی کند.

یکی از جنبه های مورد علاقه ما در بازی این است حالت عکس، که در آن شما به چالش کشیده می شوید تا از حیوانات خود در حالت ها و فعالیت های منحصر به فرد عکس بگیرید.

سرمایه دار ماجراجویی

کسب و کار بسازید، حقوق بگیرید

شخصیت سرمایه دار ماجراجویی که پول را روی صفحه گزینه «مدیران» نگه می دارد

در AdVenture Capitalist، شما می توانید رویای میلیونر شدنت را برآورده کن! در این اقتصاد، چه کسی می تواند آن را رد کند؟ درست مانند میلیونرهای واقعی، شما با انجام هیچ کاری پول به دست می آورید – در طول روز انباشته می شود! با این حال، می‌توانید کسب‌وکار خود را سفارشی کرده و کنترل کنید، آن را ارتقا دهید و مدیرانی را استخدام کنید تا در غیاب شما با مسائل نامرتب مقابله کنند.

خیلی سریع، شما تعجب خواهید کرد که ببینید چقدر می توانید پیش بروید – به معنای واقعی کلمه! درست مانند میلیاردرهای واقعی، می توانید زمین را ترک کنید و شروع به کاوش در جهان کنید! ما مطمئن هستیم که هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

Neko Atsume: کلکسیونر زن سبک و جلف

یک فضای امن برای گربه ها ایجاد کنید

تصویری تقسیم شده از بچه گربه ها در حال بازی با اسباب بازی ها در حیاط و اتاق نشیمن و بچه گربه ها در حال بازی در ایوان

شاید نکو آتسومه باشد اوج بازی های بیکار موبایل. بر خلاف بسیاری از بازی‌های غیرفعال دیگر، که بسیاری از مکانیزم‌های خود را حول و حوش ترغیب شما به تماشای تبلیغات می‌سازند، Neko Atsume به جز وقتتان، از شما چیز کمی می‌خواهد. شما از ارز ماهی برای خرید غذا استفاده می کنید و آن را برای “ولگردهای” محله کنار می گذارید. در ازای شکم پر، ماهی بیشتری به شما هدیه می دهند.

مربوط

10 بهترین بازی گربه برای موبایل

اگر عاشق گربه‌ها هستید، این بازی‌های موبایلی کامل هستند.

این چرخه بی پایان چیزی بیش از پاداش دادن به شما انجام می دهد و به آرامی به شما اجازه می دهد حیاط خود را گسترش دهید و اسباب بازی های بیشتری بخرید. هر بار که برنامه را باز می کنید، لذت کشف بچه گربه های جدید با شخصیت های جدید در انتظار شما است.

شرکت تخم مرغ

از جوجه ها مراقبت کنید و خودتان تخم مرغ های طلایی درست کنید

مرغی که در بیرون مزرعه رشد کرده است نوک می زند

در ظاهر، Egg Inc یک بازی کلیکی غیرفعال در مورد داشتن بهترین مزرعه مرغ است. در واقع، این در مورد باز کردن رازهای جهان است. آره، درست خواندید. هرچه مزرعه تخم مرغ شما سودآورتر شود، انواع بیشتری از تخم مرغ های “جهان شکن” را کشف می کنید.

از تخم‌مرغ‌هایی که می‌توانند سرماخوردگی را درمان کنند تا تخم‌مرغ‌هایی که می‌توانند کشتی‌های موشکی را تغذیه کنند، هر کشف به شما کمک می کند امپراتوری تخم مرغ خود را گسترش دهید. این بازی همچنین با هدایای تصادفی که به شما می دهد بسیار سخاوتمندانه است و ادامه مسیر خود را به سمت ارباب تخم مرغ بسیار آسان می کند.

AFK Arena

نبردهایی که باید در زمانی که دور هستید انجام دهید

تصویری تقسیم شده از شخصیت‌های AFK Arena که در حال نبرد در میدان هستند

اگر بازی‌های MMORPG، گاچا، یا بازی‌های شطرنج خودکار فنجان چای شما هستند، AFK Arena بهترین بازی موبایلی برای انتخاب است. این بازی خیره کننده سبک هنر نوو بیکار به قدری با استراتژی ها و مکانیک های خود عمیق می شود که شروع به کار به عنوان یک تازه کار دشوار است، اما اگر یادگیری متاهای جدید کار شماست، روی AFK Arena نام شما روی آن نوشته شده است.

تیم قهرمانان خود را بسازید، آنها را به نبرد بفرستید و در حالی که شما AFK هستید از پیروزی های آنها غارت کنید! هرچه بیشتر پیشرفت کنید، قفل قهرمانان بیشتری را باز خواهید کرد.

گربه و سوپ

به گربه کمک کنید سوپ گرم و آرام بخش درست کند

تصویر تقسیم‌شده از شاهزاده قورباغه در حمله، گربه‌ای در حال خرد کردن هویج در ایستگاه سطح 1 و گربه زنجبیلی که شب در جنگل نشسته است.

وجود دارد چیزی بسیار گیبلی در مورد این بازی بیکار، که در آن یک دسته از بچه گربه ها با هم کار می کنند تا مقداری سوپ را در جنگل بپزند. چه برای فروش سوپ آن‌ها حاضر باشید و چه یک قدم از تلفن خود فاصله بگیرید، Cats & Soup به شما امکان می‌دهد از مزایای کار سخت گربه خود بهره ببرید و میلیاردها سکه به دست آورید.

هر چه ثروت بیشتری به دست آورید، هرچه دستور العمل ها و مواد بیشتری را باز کنید، این بدان معناست که گربه های جدیدی را برای کار در سوپ آشپزی جنگلی خود پیدا کنید. شما حتی می توانید لباس های بچه گربه های خود را تهیه کنید تا آمار آشپزی آنها را افزایش دهید و به آنها ماهی بدهید تا شادی آنها را افزایش دهید.

RAID: Shadow Legends

دسته ای از شخصیت های قهرمان فانتزی را برای مبارزه با هم دریافت کنید

تیمی از قهرمانان در یک غار با یک هیولای عنکبوتی روبرو می شوند

به سختی می توانید گیمری را پیدا کنید که نام RAID: Shadow Legends را نشنیده باشد. این یکی دیگر از مناسبت های طبیعی برای طرفداران MMORPG است که به دنبال تجربه بازی های معمولی تری هستند. تیم قهرمانان خود را به حملات و دویدن در سیاهچال بفرستید یا سایر بازیکنان را در نبردهای عرصه PVP به چالش بکشید. یا اجازه دهید قهرمانان خود به تنهایی سفر کنند در حالی که شما کارهای دیگری انجام می دهید.

مربوط

رتبه: بهترین قهرمانان بازی های ویدیویی در تمام دوران

بازی‌های ویدیویی شامل برخی از قهرمان‌ترین شخصیت‌هایی است که تا به حال یک داستان را زیبا کرده‌اند، و این قهرمانان نمونه‌های واقعی یک قهرمان نجیب هستند.

با این حال، یک کلمه هشدار دهنده. RAID به عنوان یک بازی موبایل “freemium” شناخته شده است. به این معنی که دریافت همان ارزش بازی با دیگرانی که ممکن است هزینه اشتراک را بپردازند دشوار است.

سیاه چال سودا

یک میخانه راه اندازی کنید و قهرمانان را به عذاب بالقوه بفرستید

میخانه ای به سبک هنری پیکسل

ماجراجویی می تواند خطرناک باشد. نبرد به نبرد در نهایت منجر به مرگ وحشتناک شما می شود. خوبی این است که در Soda Dungeon، شما یک ماجراجو نیستید. بجای، شما صاحب یک میخانه در نزدیکی سیاه چال محلی هستید، تقویت قهرمانان مختلف که با آیتم ها و توانایی ها ظاهر می شوند.

پس از آماده شدن، آن احمق های بیچاره را به یک پانتئون به ظاهر بی پایان از هیولاها و دشمنان می فرستید. هرچه جلوتر بروند، اقلام و پول بیشتری به دست می آورید.

این بازی با کلاس های متعدد قهرمانی که می توانند ظاهر شوند و تنوع شگفت انگیزی از سلاح ها و زره ها دارد ترکیبی رضایت‌بخش از مدیریت بارگیری و تعداد دفعات افزایش دوپامین را ارائه می‌دهد. این یکی از بهترین بازی های غیرفعال است که به تایمر تکیه نمی کند. جزء بیکار از ماجراهای مهمانی می آید.

قهرمانان را به بیرون بفرستید، به آنها اجازه دهید به صورت خودکار بجنگند، پاداش ها را درو کنند و از آن برای قوی تر کردن حزب بعدی استفاده کنید. این فرآیند را تکرار کنید و به تدریج ویژگی ها و عملکردهای بیشتری را در یک حلقه پیشرفت تقریباً بی پایان باز کنید.

قلمرو آسیاب

Grind The Fantasy World For Kingdom Come

تصویری تقسیم‌شده از منوی Realm Grinder در جنگل سرسبز و منوی ساختمان‌ها بر فراز جنگل سبز

آیا تو عاشق بازی های پایه سازی? Realm Grinder یک بازی بیکار ساخت پادشاهی رایگان برای اندروید و iOS است که شما را به چالش می کشد تا مزرعه فروتن خود را به یک قلمرو عظیم تبدیل کنید. اتحادهایی که انتخاب می کنید با نژادها و جناح های مختلف ایجاد کنید بر پاداش های دریافتی شما تأثیر می گذارد.

در حالی که Realm Grinder می تواند با بزرگتر شدن پادشاهی شما بسیار درگیر شود، سبک هنری پیکسلی و جوایز بیکار آن یک تجربه بازی دنج را ایجاد می کند، مناسب برای برداشتن در حال حرکت

پناهگاه فال اوت

طاق را پررونق و دور از کابوم نگه دارید!

تصویر تقسیم شده غیرنظامیان در دو سطح پناهگاه و دو غیرنظامی در حال بوسیدن با دستگاه نوکا کولا

شاید Fallout Shelter آن چیزی نبود که طرفداران بازی می‌خواستند، اما در اصل، در واقع یک بازی غیرفعال بسیار خوب است. این است یادآور بازی های شبیه سازی بقا مانند اکسیژن از بسیاری جهات شامل نمی شود.

مربوط

10 چیزی که باید در سریال Fallout وجود داشته باشد

Amazon Prime Video در حال توسعه یک سریال تلویزیونی بر اساس جهان Fallout است. اینها عناصر و جزئیاتی هستند که آنها نمی توانند از دست بدهند.

خرک کوچک پر از ساکنان خود را مدیریت کنید، فرستادن آن‌ها به مأموریت‌ها به سرزمین‌های بایر برای به دست آوردن منابع، ساختن پناهگاه خود در پایگاه بقای نهایی، و کمک به ساکنان خود برای بازسازی مجدد زمین.

Idle Theme Park Tycoon

بهترین پارک موضوعی را در اوقات فراغت خود بسازید

نمای پرنده ای از ورودی پارک موضوعی با چرخ و فلک و مشتریانی که در اطراف قدم می زنند

طرفداران RollerCoaster Tycoon خوشحال می شوند! حالا می توانید تمام آن تفریحات سرگرم کننده پارک موضوعی را در جاده با خود ببرید. Idle Theme Park Tycoon به طور طبیعی فرمول بازی کلاسیک سرمایه دار را می گیرد و آن را بیکار می کند. شهربازی خود را بسازید، سپس بنشینید و منتظر بمانید تا سود حاصل شود تا بتوانید به گسترش خود ادامه دهید.

مانند بسیاری از بازی‌های غیرفعال، تبلیغات و تراکنش‌های خرد وجود دارد که درآمد شما را چند برابر می‌کند، اما با کمی صبر، همچنان می‌توانید پارک موضوعی خود را رشد دهید تا بزرگترین در دنیای بازی های موبایلی باشید.

علوفه گیر

سرمایه گذاری، علوفه، مزرعه، شستشو، و تکرار

ده‌ها ماشین در یک زمین چمن‌دار پیکسلی برای تولید مواد کار می‌کنند

برخلاف برخی از بازی‌های دیگر، بخش «بیکار» Forager همراه است راه اندازی پایگاه خود برای تولید خودکار منابع و کالاها. اگر می خواهید به جمع آوری مواد خام و ماجراجویی در جهان ادامه دهید، باید خودتان فعالانه در آن قسمت شرکت کنید.

از این رو، بازی به خود می بالد یک “بازی بیکار که می خواهید فعالانه به بازی ادامه دهید.” در حالی که سایر بازی‌های غیرفعال موبایل پاداش بیشتری برای کنار گذاشتن به شما می‌دهند، Forager شما را با وعده‌های توسعه و اکتشاف دوباره جذب می‌کند.

رستوران حیوانات

حیوانات را برای پختن و خدمت به حیوانات دیگر هدایت کنید

تصویری تقسیم‌شده از حیوانات جنگلی که کنار مجموعه‌ای از میزها چیده شده‌اند و حیواناتی که در کنار میزهای تزئین شده با توت فرنگی غذا می‌خورند

تمام ناز Neko Atsume با لذت اداره یک رستوران روبرو می شود-بازی مدیریتی رستوران خود را با تبلیغات برای موجودات جدید و پیدا کردن دوستان جدید در طول مسیر رشد دهید! هر حیوان جدیدی که ملاقات می کنید داستان و مزایای خاص خود را دارد که برای رستوران شما به ارمغان می آورد.

مربوط

بهترین بازی های آشپزی موجود در سوئیچ

تعداد زیادی بازی آشپزی باورنکردنی در نینتندو سوییچ وجود دارد – در اینجا بهترین انتخاب های ما وجود دارد.

وقتی بازی را ببندید، رستوران به تنهایی به کار خود ادامه می‌دهد، اما محدودیتی وجود دارد که می‌توانید در زمان غیرفعال بودن چه تعداد امتیاز کسب کنید. اگر واقعاً می خواهید بهترین تجربه ناهار خوری را که یک حیوان می تواند داشته باشد را ارائه دهید، باید در اداره رستوران خود فعال باشید.

پرنسس اتصال! پاسخ: شیرجه رفتن

شاهزاده خانم هایی که با هم بازی می کنند، با هم می کشند

صفحه نمایش در Princess Connect پس از یک نبرد موفق.

توسعه دهندگان Granblue Fantasy و Dragalia Lost یک بازی جدید iOS و Android در ترکیبی به نام Princess Connect دارند. اگر Granblue Fantasy یا Dragalia Lost را می شناسید، ممکن است فکر کنید، “اینها بازی های بیکار نیستند!” حق با شماست، اما Princess Connect کمی متفاوت است.

شما می توانید از طریق فصل با حزب خود را از دختران، که در آن بازی نبرد خودکار امری عادی است. علاوه بر این، خط داستانی از مسیر اصلی نبرد جدا شده است. شما مجبور نیستید به گفتگوی طولانی بنشینید. می توانید آن را برای بعد ذخیره کنید.

در حالی که قطعاً مواقعی وجود دارد که شما نیاز به استراتژی دارید، بیشتر این بازی را می توان بدون کار انجام داد، با نبرد خودکار مهمانی شما را از میان انبوهی از دشمنان می برد.

کمونیست ماجراجویی

برای ساختن یک سرزمین کمونیستی پر رونق اقدام کنید

کمونیست ماجراجویی - تصویر تبلیغاتی از سیب زمینی برای شکوه

آیا از سرمایه داری خسته شده اید؟ آیا آرزوی فرار به سرزمینی جادویی را دارید که در آن هیچ مشکلی وجود ندارد؟ سپس AdVenture Communist ممکن است بازی مناسب شما باشد!

دنباله محبوب AdVenture Capitalist، در AdVenture Communist شما یک بهشت ​​کمونیستی می سازید جایی که همه با هم کار می کنند و مردم مالک ابزار تولید هستند! شما به عنوان یک کشاورز مغرور سیب زمینی کار خود را شروع می کنید و در رتبه های بعدی قرار می گیرید. این بسیار فعال است، با رویدادهای هفتگی و ماموریت های ویژه همیشه در حال ظهور است، بنابراین شما در اینجا بسیار خوش آمدید.

کاندو گربه

حتی گربه‌ها هم نگران مکان، مکان، موقعیت مکانی هستند

گیم پلی کاندو گربه

گربه کاندو است دقیقا همون چیزی هست که بنظر میاد؛شما یک درخت گربه غول پیکر را پر خواهید کرد،ترکیب گربه ها برای بدست آوردن گربه های کمیاب به عنوان مثال، در ابتدا، گربه های سفید خواهید داشت. با ترکیب دو مورد از اینها، یک رنگ سیاه ایجاد می شود. از اینجا می توانید دو گربه سیاه را ترکیب کنید تا یک گربه جدید بگیرید. این الگو ادامه دارد، با ده ها گربه که می توان ایجاد کرد.

در یک نقطه خاص، شما نمی توانید بیشتر ایجاد کنید. هر گربه پول تولید می کند، با گربه های کمیاب تر بیشتر می سازند. اگر منتظر بمانید تا گربه‌هایتان پول کافی تولید کنند، می‌توانید گربه‌های کمیاب را بخرید تا بدون گذراندن فرآیند طولانی ساخت آن را با هم ترکیب کنید. هر چه بیشتر گربه بخرید، قیمت آن بیشتر می شود، یعنی اگر مدتی بازی کنید، باید مقدار زیادی پول پس انداز کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا