برنامه نویسی

بهترین وب سایت های جایگزین متوسط ​​(2023)

آیا به دنبال وب سایت های جایگزین متوسط ​​هستید؟ خوب، شما به جای درست آمده اید! در اینجا 10 وب سایت جایگزین متوسط ​​وجود دارد که می توانید آنها را بررسی کنید.

  1. روح

اگر به دنبال یک پلتفرم وبلاگ نویسی ساده، تمیز و مدرن هستید، Ghost یک گزینه عالی است. این یک پلتفرم متن باز است و جامعه بزرگی از کاربران و توسعه دهندگان دارد.

  1. کویلینگ

Quillings (quillings.site) یک جامعه وبلاگ نویسی پر جنب و جوش و استقبال کننده است که بستری را برای نویسندگان در همه سطوح فراهم می کند تا افکار، داستان ها و دیدگاه های خود را به اشتراک بگذارند. با یک رابط کاربر پسند، اعضا می توانند به راحتی پست های وبلاگ خود را ایجاد و منتشر کنند و همچنین از طریق نظرات و بحث ها با سایر اعضا درگیر شوند.

  1. وبلاگ Tumblr

Tumblr(tumblr.com) یک پلتفرم میکروبلاگینگ محبوب است که استفاده از آن واقعاً آسان است. این برای محتوای کوتاه بسیار مناسب است و جامعه بزرگی از کاربران دارد.

  1. متوسط

Medium (medium.com) یک بستر عالی برای نوشتن مقالات و مقالات طولانی است. برای کسانی که می خواهند داستان ها و ایده های خود را با جهان به اشتراک بگذارند عالی است.

  1. فضای مربعی

Squarespace (squarespace.com) یک سازنده وب سایت محبوب است که یک پلت فرم وبلاگ نویسی عالی نیز دارد. استفاده از آن آسان است و قالب های زیبایی دارد.

  1. Wix

Wix یکی دیگر از سازنده های وب سایت محبوب است که دارای یک پلت فرم وبلاگ نویسی عالی است. استفاده از آن آسان است و ویژگی های زیادی دارد.

  1. Weebly

Weebly یک سازنده وب سایت محبوب است که برای کسانی که می خواهند یک وبلاگ یا وب سایت ساده ایجاد کنند عالی است. استفاده از آن آسان است و قالب های زیادی برای انتخاب دارد.

  1. جکیل

Jekyll یک گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند یک وب سایت یا وبلاگ ثابت ایجاد کنند. این رایگان و منبع باز است و تعداد زیادی تم موجود است.

  1. هوگو

Hugo یک مولد سایت استاتیک محبوب است که برای کسانی که می خواهند یک وب سایت سریع و ساده ایجاد کنند عالی است. این رایگان و منبع باز است و تعداد زیادی تم موجود است.

  1. شبح نویس

Ghostwriter یک گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند وبلاگی با تمرکز بر نوشتن ایجاد کنند. این یک پلتفرم متن باز با رابط کاربری زیبا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا