بازی

چگونه می توان هر دشمن را در خرابه های بیش از حد رشد در بازگشت شکست داد

لینک های سریع

  • چگونه برجک آتروپین را شکست دهیم

وقتی نوبت به بازی‌های اکشن روگ می‌رسد، برگشتی به دلیل گرافیک فوق العاده و طراحی سطح، همیشه یکی از انتخاب های برتر است. این بازی دارای شش بیوم مختلف با دشمنان و ویژگی های منحصر به فرد خود است. مانند سایر بازی‌های Roguelike، اگر شکست خوردید، باید دویدن را دوباره شروع کنید.


مطالب مرتبط: بازگشت: چگونه فریک را شکست دهیم

Overgrown Ruins اولین زیستی است که در آن بازی را شروع خواهید کرد. هر بار که از در اول وارد می‌شوید، اتاق‌های منطقه به‌طور تصادفی ایجاد می‌شوند، اما مجموعه‌ای ثابت از دشمنان وجود دارد که می‌توانید در اینجا با آنها روبرو شوید. هر دشمن الگوی حمله خود را دارد و دانستن نحوه مبارزه با آنها ضروری است.

گیمر ویدیوی روز

چگونه Keberon را شکست دهیم

Keberon رایج ترین دشمنانی هستند که در Overgrown Ruins پیدا خواهید کرد و همچنین اولین دشمنانی هستند که با آنها روبرو خواهید شد. آنها را می توان با جثه کوچک و صورت آبی که شاخک های زیادی پشت سرشان دارد شناسایی کرد. این دشمنان خودشان کشنده نیستند، اما معمولاً به صورت گروهی می آیند.

به طور کلی، وقتی وارد اتاق می شوید، نمی توانید این دشمنان را ببینید. وقتی از اتاق عبور می کنید، موسیقی مبارزه کنید و خواهید دید که به آرامی از بالا یا پایین بیرون می آیند.. در ران‌های بعدی که قوی‌تر هستید، تعداد این دشمنان نیز افزایش می‌یابد.

این دشمنان بسته به فاصله شما سه نوع حمله دارند:

  • در رایج ترین حمله، Keberon پنج تا شش گوی آبی را به صورت نیم دایره ای پرتاب می کند. این گوی ها در زمان حمله به سمت موقعیت شما هدایت می شوند و با افزایش فاصله به آرامی گسترده تر می شوند. اجتناب از این حملات بسیار آسان است، اما اگر حواس‌تان پرت شده باشد، می‌توانند به شما ضربه بزنند.
  • گاهی، دشمن گوی های آبی را در یک خط مستقیم مستقیماً به سمت شما شلیک می کند. این گوی ها همچنین حرکت آهسته ای دارند، اما اگر به دشمن نزدیک باشید، طفره رفتن از آنها بسیار سخت تر است.
  • در نهایت، اگر به یک Keberon بسیار نزدیک هستید، می پرد و شما را گاز می گیرد، آسیب زیادی وارد می کند و شما را به عقب می زند. قبل از این حمله صدای زیادی شنیده نمی شود و به راحتی می تواند دلیل مرگ شما باشد.

در حالی که شکست دادن Keberon یا گروهی از آنها آسان است، باید یاد بگیرید که چگونه اولویت بندی کنید. بهتر است ابتدا دشمنان نزدیک خود را شکست دهید زیرا حمله بایت آنها بیشترین آسیب را وارد می کند. علاوه بر این، اگر قفل سلاح را باز کرده باشید، می توانید به سادگی یک بار با حمله شمشیر آتروپین به آنها ضربه بزنید.

چگونه برجک آتروپین را شکست دهیم

برجک برگشتی آتروپین با هدف سلن

در Returnal برجک های مختلفی در سراسر بیوم ها پخش شده اند، و برج آتروپین همانی است که در ویرانه های بیش از حد رشد می کنید. همانطور که در بالا نشان داده شده است، این برجک دارای یک پایه بزرگ است که سه نقطه قرمز روی صورت آن می درخشد. اینها معمولاً در انتهای اتاق قرار می گیرند و غیرفعال هستند مگر اینکه شما در محدوده قرار داشته باشید.

وقتی برج‌های آتروپین غیرفعال هستند، نمی‌توانید هیچ آسیبی به آن‌ها وارد کنید. این نماد با نزدیک بودن بدن آنها به پایه روی زمین است، و نقاط قرمز درخشان را در بالا نخواهند داشت.

این برجک ها فقط یک نوع حمله دارند که در آن سه گوی قرمز را به سمت شما شلیک می کنند. این گوی ها به سرعت به سمت شما می آیند و اگر آماده نباشید به راحتی می توانید غافلگیر شوید. یک برجک سه مجموعه از گوی های سه گانه را شلیک می کند و برای مدتی می ایستد و به شما فرصت عالی برای حمله می دهد.

برجک های آتروپین سلامتی بسیار پایینی دارند و آنها را می توان به راحتی با چند شلیک تپانچه یا یک تاب از روی شمشیر شکست داد. اگر می بینید که این برجک ها به سمت شما تیراندازی می کنند، همیشه توصیه می شود ابتدا آنها را از معادله حذف کنید زیرا سرعت آتش سریع و آسیب بسیار زیادی دارند.

در اجراهای بعدی، برخی از این برجک ها می توانند یک سپر قرمز در اطراف خود داشته باشند. وقتی سپر فعال است نمی توانید به آنها آسیب وارد کنید و شما فقط می توانید آن را با یک حمله غوغا یا در صورتی که Shieldbreaker به عنوان Alt-fire روی سلاح خود دارید حذف کنید..

چگونه لامیادون را شکست دهیم

بازگشت لامیادون زرد می شود

لامیادون ها هستند دشمنان خفاش مانندی که پرواز دارند و معمولاً در دسته‌ای از حداقل سه نفر یافت می‌شوند. این دشمنان دائماً با سرعت بالا در اطراف شما شناور می شوند و هدف گیری آنها را سخت می کند. اگرچه، آنها نمی توانند از یک محدوده به شما حمله کنند، بنابراین زمانی که شما به دنبال آن نیستید، سعی می کنند به شما نزدیک شوند.

هنگامی که یک Lamiadon با موفقیت به اندازه کافی به سلن نزدیک شود، بدن آنها شروع به زرد شدن می کند، همانطور که در بالا نشان داده شده است. یک ثانیه پس از تغییر رنگ آنها، شخصیت را شارژ می کنند و با ضربه زدن آسیب زیادی وارد می کنند. ضربه زدن از این دشمن می تواند کشنده باشد، اما اجتناب از آنها نیز آسان است.

هر زمان که به سمت دشمن شلیک می کنید، یک نوار تلنگر زیر سلامت دشمن وجود دارد. خوشبختانه مقاومت این خفاش ها در برابر تلو تلو خوردن و اگر هنگام شارژ با گلوله به آنها ضربه بزنید، حملات آنها لغو می شود. آنها همچنین سلامت کمی دارند و به راحتی می توان با یک تاب از شمشیر آتروپین بدون هیچ آسیبی شکست خورد.

لامیادون‌ها در اطراف قفسه‌های مختلف سنگ قبر و بازیابی‌های سبز دیده می‌شوند. هر زمان که یک صندوق سنگ قبر را باز می کنید، این فرصت را دارد که سه تا از این دشمنان را که شما باید آنها را شکست دهید تخم ریزی کند.

همچنین، هنگامی که از احیاگرهای سبز بیدار می شوید و سلامت خود را افزایش می دهید، سه لامیادون در اطراف آنها تخم ریزی می کنند. اما لازم نیست آنها را شکست دهید زیرا می توانید به سادگی اتاق را ترک کنید.

چگونه استریکسرا را شکست دهیم

گوی های تیراندازی Strixera بازگشتی

اگر به تازگی بازی را شروع کرده اید، ممکن است در طول اجرای خود اصلاً این دشمنان را نبینید. این دشمنان معمولاً در مراحل بعدی ظاهر می شوند و شکلی ژله مانند دارند. آن‌ها معمولاً در اتاق‌هایی یافت می‌شوند که در آن‌ها لبه‌ای وجود دارد، زیرا Strixera پایین‌تر از سطحی که شما در آن هستید تخم‌ریزی می‌کند و شروع می‌کند تا به شما حمله کند.

درست مانند Keberon و Lamiadon، این دشمنان نیز در گروه‌های سه تایی یا بالاتر یافت می‌شوند، اما هر بار یکی یکی ظاهر می‌شوند. اگر توجه داشته باشید و Strixera را هنگام تخم ریزی پاک کنید، مشکلی نخواهید داشت. اگرچه، حمله همزمان چندین دشمن از این نوع به شما می تواند مشکل ساز باشد.

به نوعی می توان آنها را یک Keberon تکامل یافته از آن زمان در نظر گرفت آنها همچنین گوی های آبی را به سمت شخصیت شما شلیک می کنند، اما آنها بسیار سریعتر هستند و منطقه بسیار بیشتری را پوشش می دهند. علاوه بر این، Strixera یک پرتو زرد را به سمت شما نشانه می گیرد و برای مدتی شروع به شارژ کردن آن می کند.

اگر این حمله را برای چند ثانیه متوقف نکنید، آنها یک لیزر با سرعت رعد و برق شلیک می کنند که به شدت به شما آسیب می رساند.

توصیه می شود همیشه قبل از مبارزه با هیولاهای دیگر در اتاق، این دشمنان را در اولویت قرار دهید، مگر اینکه برج آتروپین وجود داشته باشد.

چگونه کربرونیکس را شکست دهیم

Kerberonyx بازگشتی در وضعیت آسیب پذیر

صحبت در مورد Keberon تکامل یافته، این دشمن در اصل یکسان است اما اندازه بزرگتر، صورت قرمز و سلامتی بسیار بیشتری دارد. آنها یکی از مینی باس ها در Overgrown Ruins هستند زیرا می توانند به تنهایی شخصیت شما را شکست دهند حتی اگر شما از سلامت کامل برخوردار باشید. معمولاً گوی‌های قرمز غول‌پیکری را می‌بینید که پس از چند ثانیه این دشمن را تولید می‌کنند.

مواقعی وجود دارد که اتاق در حالت قفل قرار می گیرد و تا زمانی که این دشمن را شکست ندهید، نمی توانید فرار کنید. شما بیشتر شاهد یک Kerberonyx خواهید بود که مجموعه‌ای از گوی‌های قرمز را شلیک می‌کند که با سرعت بالا به سمت شخصیت شما پرواز می‌کنند.. پس از مدتی عکسبرداری از آنها، دو تا سه ثانیه به حالت خنک شدن می رود.

بهترین راه برای فرار از این حمله این است پیدا کردن برخی مسدودکننده های خط دید که بتواند گوی ها را جذب کند. به محض اینکه دشمن متوقف شد، بیرون بیایید و به طور مداوم به سمت آن شلیک کنید تا زمانی که مجبور شوید به پشت جسم برگردید. Normal Kerberonyx همچنین دارای یک نوار تلنگر است، اما برای پر کردن آن باید زیاد به آن ضربه بزنید.

وقتی نوار تلو تلو خوردن پر شود، مدتی روی زمین دراز می کشند و کاملا آسیب پذیر خواهند شد. این بهترین زمان برای شکست دادن آنهاست.

مشکل اصلی زمانی شروع می شود که با Kerberonyx ناقص روبرو می شوید. اینها همان دشمنان هستند اما نوار سلامتی نارنجی دارند و سلامتی بسیار بالاتری با حملات مرگبار دارند. اینها بیشتر در اتاق‌های قفل شده یا مناطق مخفی که در آن پاداش بالایی وجود دارد، رایج است.

چگونه Titanops را شکست دهیم

برخورد سلن بازگشتی با تایتانوپ

Titanops یکی از معدود دشمنان نزدیک در Overgrown Ruins هستند و آنها همچنین یکی دیگر از مینی باس ها با سلامتی و طراحی بی نظیر خود هستند. این دشمنان به راحتی قابل تمایز هستند زیرا آنها تمام تلاش خود را می کنند تا به شما نزدیک شوند زیرا حمله بردی ندارند.

چیزی که آنها دارند پرشی است که می تواند مسافت های بسیار طولانی را طی کند. تایتانوپ برای چند ثانیه به سمت شما راه می‌رود تا اینکه ناگهان بپرد و به شما ضربه بزند.. در حالی که این حمله بسیار ترسناک به نظر می رسد، شما به راحتی می توانید با انجام یک خط تیره در زمان صحیح از آن طفره بروید. اگر چه، در صورت ضربه خوردن، بیشترین آسیب را وارد می کند.

تایتانوپ‌ها در ویرانه‌های بیش از حد رشد یافته بسیار نادر هستند و همچنین بیشتر در اتاق‌های بسته یافت می‌شوند. اگر با این دشمن روبرو شده اید، بهتر است قبل از اینکه به آرامی سلامت آن را از بین ببرید، بقیه دشمنان را در اتاق شکست دهید.

چگونه میکومورف را شکست دهیم

تیراندازی بازگشتی مایکومورف در سلن

Mycomorph یکی از معدود انواع دشمن است که را می توان در بیوم Overgrown Ruins و Crimson Wastes یافت. این دشمنان با طراحی درخت مانند آنها مشخص می شوند و تله پورت تخصص آنهاست. بر خلاف دیگر دشمنان، آنها نیازی به قدم زدن در اطراف ندارند تا خط دید شما را پیدا کنند.

اگر دشمن نتواند شما را ببیند، به سادگی به جایی در نزدیکی شما که بتواند در آنجا تله پورت کرده و شروع به تیراندازی به سمت شما می کند. گلوله های سبز رنگی که در تصویر بالا نشان داده شده است، امضای آنهاست و به طور مداوم برای چند ثانیه به آنها شلیک می کنند. علاوه بر این، این گلوله ها همچنین می توانند تا حدی شخصیت شما را ردیابی کنند.

در حالی که آنها حمله از فاصله نزدیک را ترجیح نمی دهند، اگر شما خیلی به آنها نزدیک شوید، همچنان می توانند یک حمله غوغا انجام دهند. با سلامتی بالای آنها، شکست دادن این دشمنان می تواند دشوار باشد.

بهترین کاری که می توانید انجام دهید اگر با مایکومورف مخالف هستید این است که مکانی را پیدا کنید جایی که می توانید به راحتی گلوله های آنها را کنار زده و همزمان به آنها شلیک کنید. به غیر از این دشمنان معمولی، شما همچنین باید رئیس نهایی، Phrike را شکست دهید تا کلید زرشکی را بدست آورید و قفل Crimson Wastes را باز کنید.

بعدی: بازگشت: نکاتی برای مبتدیان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا