ارز دیجیتال

شرکت رمزنگاری دیجیتالی گلکسی میلیاردر مایک نووگراتز در سه ماهه اول 2023 134 میلیون دلار سود گزارش کرد – بازار ارز رمزنگاری شده بازگشت؟

مایک نووگراتز، مدیرعامل Galaxy Digital. منبع: اسکرین شات ویدیو، پشت برند/یوتیوب

شرکت گلکسی دیجیتال مایک نووگراتز، گاو رمزارز، سودی معادل 134 میلیون دلار در سه ماهه اول سال جاری گزارش کرد که انتظارات تحلیلگران را نادیده گرفت.

سود هر سهم گلکسی (EPS) در سه ماهه به 0.55 دلار رسید که تخمین 0.76 دلاری تحلیلگران را از دست داد.

علیرغم فقدان EPS، درآمد سه ماهه اول هنوز بهبود قابل توجهی را برای شرکت نسبت به سه ماهه قبل نشان می دهد، زمانی که گلکسی در بحبوحه رکود بازار کریپتو و ورشکستگی های شدید در صنعت، ضرر 288 میلیون دلاری را گزارش کرد.

حقوق صاحبان سهام در این شرکت 11 درصد از 1.4 میلیارد دلار در سه ماهه آخر سال 2022 به 1.6 میلیارد دلار در پایان سه ماهه اول سال جاری افزایش یافته است.

وضعیت نقدینگی شرکت در گزارش سود به عنوان “قوی” توصیف شده است که به 814 میلیون دلار رسیده است.

شرکت رمزنگاری دیجیتالی گلکسی میلیاردر مایک نووگراتز در سه ماهه
سود هر سهم Galaxy (EPS). منبع: TradingView

مایک نووگراتز در مورد عملکرد گلکسی در سه ماهه گفت که کار این شرکت “بیش از هر زمان دیگری با مشتریان طنین انداز می شود” و این نشان دهنده خوش بینی در مورد بازار صعودی جدید بالقوه در میان بازیگران بازار است.

نووگراتز گفت: “نتایج سه ماهه اول ما در سال 2023 اعتبار سرمایه گذاری هایی است که ما در کسب و کار خود انجام داده ایم تا رشد بلندمدت را پیش ببریم و صنعت دارایی دیجیتال را رهبری کنیم.”

وی افزود که این شرکت اکنون وارد سه ماهه دوم خواهد شد “در موقعیت بسیار خوبی برای رشد سهم بازار و ایجاد روابط عمیق تر با مشتریان و شرکای خود.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا