ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت بیت کوین به عنوان گاوها به سطح 30000 دلار می رسند – آیا بازار خرسی به پایان رسیده است

در این پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین، احتمال هدف قرار دادن گاوها تا سطح 30000 دلار را بررسی می‌کنیم و در مورد اینکه آیا حرکت اخیر می‌تواند نشان دهنده پایان بازار نزولی باشد، بحث خواهیم کرد. با توجه به اینکه بازار ارزهای دیجیتال شاهد افزایش خوش‌بینی است، ارزیابی عوامل زمینه‌ای مؤثر در این روندها و در نظر گرفتن چشم‌انداز بالقوه برای مسیر قیمت بیت‌کوین ضروری است.

Balaji Srinivasan دلیل شرط بندی ۱ میلیون دلاری بیت کوین را تشریح می کند

در کنفرانس CoinDesk’s Consensus 2023، بالاجی سرینیواسان، کارآفرین، شرط خود را مبنی بر اینکه بیت کوین می تواند تا 17 ژوئن به 1 میلیون دلار برسد، مورد بحث قرار داد. Srinivasan، CTO سابق Coinbase، چشم اندازهای صعودی را برای بیت کوین در پاسخ به کاهش ارزش دلار آمریکا در ماه مارس پیش بینی کرد.

در حالی که او این احتمال را تصدیق می کند که رسیدن به یک میلیون دلار ممکن است بیشتر از حد انتظار طول بکشد، پیش بینی خود را نمادی از سقوط اعتماد به سیستم مالی ایالات متحده به دلیل چاپ بیش از حد پول می داند.

Srinivasan معتقد است که احتمال بروز یک مشکل مهم در اقتصاد ایالات متحده وجود دارد که می تواند کاتالیزوری برای افزایش سرسام آور ارزش بیت کوین باشد.

داده های شاخص PCE بر بازارها تأثیر نمی گذارد. تمرکز روی تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره تغییر می کند

داده‌های شاخص هزینه‌های مصرف شخصی ایالات متحده (PCE) که به عنوان رویداد کلان هفته در نظر گرفته می‌شود، کاتالیزور عملکردی ارائه نکرد، زیرا اعداد تا حد زیادی با انتظارات بازار مطابقت داشتند. مفسر مالی Tedtalksmacro خاطرنشان کرد که PCE اصلی از دسامبر در 4.6٪ ثابت مانده است، در حالی که آخرین ارقام هیچ شوکی در بازار ایجاد نکرده است.

در نتیجه، سهام ایالات متحده حرکت کمی در بازار باز نشان داد، در حالی که داده های دفتر سفارش بایننس بیت کوین، نقدینگی اندکی را به سمت قیمت لحظه ای حرکت می کرد و نوسانات بالقوه را کاهش می داد. تمرکز در حال حاضر به سمت رویدادهای کلان هفته آینده، با عنوان تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره تغییر کرده است.

نامه Kobeissi تاکید کرد که احتمال افزایش بیشتر نرخ پس از گزارش PCE افزایش یافته است. احتمال افزایش ۲۵ واحدی دیگر نرخ بهره در ژوئن اکنون ۲۸ درصد است. با این حال، حداقل دو کاهش نرخ در سال جاری پیش بینی می شود، اگرچه فدرال رزرو هنوز از هیچ کاهش نرخی حمایت نکرده است.

ابزار FedWatch گروه CME در زمان نگارش این مقاله، اطمینان 90 درصدی از افزایش 0.25 درصدی نرخ بهره را نشان داد که نسبت به روز گذشته 5 درصد افزایش داشت.

قیمت بیت کوین

قیمت فعلی بیت کوین زنده با حجم معاملاتی معادل 19.2 میلیارد دلار در 24 ساعت گذشته، 29325 دلار است. بیت کوین در 24 ساعت گذشته کاهش 1 درصدی را تجربه کرده است. رتبه بندی CoinMarketCap آن در رتبه اول قرار دارد و دارای ارزش بازار زنده 567.7 میلیارد دلار است. در حال حاضر، 19،358،687 سکه BTC در گردش است و حداکثر عرضه آن 21،000،000 سکه BTC است.

از جنبه فنی، بیت کوین با مقاومت فوری نزدیک به مرز 30000 دلار مواجه می شود که به عنوان یک مانع روانی نیز عمل می کند. برعکس، پشتیبانی قابل توجهی را می توان در سطح 29000 دلار یافت. در بازه زمانی دو ساعته، یک خط روند نزولی با حرکت صعودی بیت کوین تلاقی می کند.

1682761914 229 پیش بینی قیمت بیت کوین به عنوان گاوها به سطح

این خط روند خاص مقاومت قابل توجهی در اطراف سطح 29600 دلار ایجاد می کند. با این وجود، شاخص‌های فنی برجسته مانند شاخص قدرت نسبی (RSI) و واگرایی میانگین متحرک (MACD) هر دو در منطقه خرید قرار دارند و احتمال ادامه روند صعودی را تقویت می‌کنند.

در عین حال، میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA) در حدود 29100 دلار قرار دارد که نشان دهنده روند صعودی بالقوه بیت کوین است. اگر بیت کوین بتواند از سطح مقاومت 30000 دلار عبور کند، می تواند سطوح مقاومت 30400 یا 30800 دلار را هدف قرار دهد.

برعکس، اگر BTC به زیر سطح 29100 دلار سقوط کند، ممکن است سطح 28800 یا 28200 دلار را هدف قرار دهد.

اکنون بیت کوین بخرید

15 ارز دیجیتال برتر در سال 2023

علاوه بر بیت کوین، بازار ارزهای رمزنگاری امیدوارکننده متعددی از جمله آلت کوین های نوظهور و توکن های پیش فروش را ارائه می دهد که پتانسیل بازدهی قابل توجهی را دارند.

در پاسخ، Cryptonews تیم Industry Talk فهرستی از 15 ارز دیجیتال برتر برای سال 2023 را تهیه کرده است که هر کدام چشم انداز قوی برای رشد کوتاه مدت و بلند مدت دارند.

این لیست به طور مداوم به روز می شود تا آلت کوین های جدید و پروژه های ICO را شامل شود.

سلب مسئولیت: بخش Industry Talk دارای بینش های بازیگران صنعت کریپتو است و بخشی از محتوای سرمقاله Cryptonews.com نیست.

بهترین قیمت را برای خرید/فروش ارز دیجیتال بیابید

1682761914 931 پیش بینی قیمت بیت کوین به عنوان گاوها به سطح
نمودار قیمت بیت کوین – منبع: Tradingview

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا