شبکه های اجتماعی

Google Docs واکنش‌های شکلک‌ها را روی نظرات دریافت می‌کند: همه جزئیات

گوگل واکنش های ایموجی را به پرونده های گوگل در آوریل سال گذشته و چند ماه بعد، میانبرهایی را اعلام کرد که کاربران را قادر می‌سازد به راحتی یک ایموجی را هنگام نوشتن وارد کنند. در آخرین توسعه، این شرکت گفته است که کاربران می‌توانند واکنش‌های ایموجی را به نظرات موجود اضافه کنند اسناد.

این شرکت در یک پست وبلاگی گفت: “واکنش های ایموجی یک جایگزین کمتر رسمی برای نظرات در Google Docs ارائه می دهد. این ویژگی جدید با این امکان همکاری را افزایش می دهد و به شما امکان می دهد نظرات خود را در مورد محتوای سند به سرعت و خلاقانه بیان کنید.”

گوگل اکنون این ویژگی را برای دامنه‌های انتشار سریع عرضه می‌کند و عرضه آن به دامنه‌های انتشار برنامه‌ریزی شده برای ۳ می برنامه‌ریزی شده است.

همچنین بخوانید

جستجوی گوگل برای دریافت نکات هوش مصنوعی چت، ساندار پیچای، مدیر عامل شرکت

جدا از واکنش‌های ایموجی‌ها به نظرات، گوگل همچنین چند به‌روزرسانی دیگر را در Workspace در اوایل این هفته اعلام کرد. از جمله درج تصویر در Google Sheets در اندروید، راهی برای جایگزینی سریع تصاویر در اسلایدهای گوگل و پیوست کردن یک سند، صفحه گسترده یا ارائه به a تقویم گوگل رویداد مستقیماً از Meet در Docs، Sheets و Slides.

به‌روزرسانی‌هایی برای درج تصویر در Google Sheets در Android
کاربران اکنون می توانند یک تصویر را به جای یک تصویر درون سلولی، یک تصویر را در Google Sheets بکشند و رها کنند (یا کپی/پیست کنند).

علاوه بر این، کاربران اکنون می‌توانند از طریق منوی زمینه، تصاویر بیش از شبکه را به تصاویر درون سلولی تبدیل کنند. گوگل اکنون توانایی جدیدی را برای دامنه‌های انتشار سریع ارائه می‌کند و راه‌اندازی دامنه‌های انتشار زمان‌بندی شده برای ۸ می برنامه‌ریزی شده است.

همچنین بخوانید

اپرا یک مرورگر را با ویژگی های هوش مصنوعی تمام جزئیات معرفی کرد

جایگزینی سریع تصاویر در اسلایدهای Google
پیش از این، برای جایگزینی یک تصویر در اسلایدهای گوگل، کاربران باید یا از نوار ابزار منو استفاده می کردند یا روی تصویری که می خواستند جایگزین کنند کلیک راست کرده و گزینه Replace image را انتخاب می کردند.

گوگل اکنون گزینه جدیدی را برای کشیدن و رها کردن تصاویر از هر نقطه اضافه می کند تا جایگزین تصاویر در ارائه های اسلایدها شود. این ویژگی در حال حاضر برای دامنه های انتشار سریع منتشر می شود و راه اندازی برای دامنه های انتشار برنامه ریزی شده برای 9 می برنامه ریزی شده است.

فایل‌ها را به یک رویداد Google Calendar پیوست کنید
در نهایت، کاربران اکنون می توانند یک سند، صفحه گسترده یا ارائه را مستقیماً از Meet در Docs، Sheets و Slides به رویداد Google Calendar پیوست کنند.

هنگام استفاده از Meet در اسناد، کاربرگ‌نگار و اسلایدنگار، کاربران می‌توانند فایلی را در گپ Google Meet به اشتراک بگذارند.

این شرکت گفت: «با این راه‌اندازی، می‌توانید به راحتی آن فایل را به رویداد تقویم Google مرتبط پیوست کنید و به شرکت‌کنندگان در جلسه اجازه دهید راحت‌تر به فایل دسترسی پیدا کنند.

این ویژگی فقط برای مشتریان Google Workspace Business Standard، Business Plus، Enterprise Essentials، Enterprise Standard، Enterprise Plus، Education Standard، Education Plus، Teaching and Learning Upgrade و مشتریان غیرانتفاعی در دسترس است.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا